וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה במספרה: הלקוחות איבדו את שיערן במתיחה שהלכה רחוק מדי

2.11.2015 / 9:42

הלקוחות במספרת "What Salon" שבאירלנד עברו השבוע חוויה מסמרת שיער - כשמוצר חדש שנוסה על שיערן הוביל לנשירתו ואף הצית אש אצל אחת הלקוחות. רגע לפני שהתמוטטו מבהלה - גילו הבנות שמדובר במתיחה אכזרית למדי. תראו

what salon

אלוהים, איזה פחד. מספרה שבקורק, אירלנד, ביצעה מתיחה מצמררת שיער על לקוחותיה - שספק אם יחזרו לשם אחרי הטראומה שעברו. אנחנו לא היינו חוזרים. במתיחה ניסו הבנות תכשיר חדש לשיער בשם "סקנדינאסיה" וצפו בלקוחה אחרת - שהיא למעשה שחקנית בתפקיד - כששיערה מתחיל להעלות עשן ולנשור. כשנודע להן שגם היא ניסתה את התכשיר כמה דקות לפניהן ושגורלן זהה לגורלה - הן מאבדות את זה לגמרי. אכזרי כבר אמרנו?

מספרת "What Salon" נכנסה לרוח חגיגות ההאלווין ותיעדה במצלמה נסתרת את המתיחה שבוצעה על שתי נשים תמימות - שמהר מאוד גילו שהתכשיר בו השתמשו גורם לנשירת שיער מהירה. בתחילת הסרטון מסבירה נעמי את המתיחה, "היום אנחנו הולכים למתוח את הלקוחות שלנו. אנחנו הולכים לחבר לשיערה של השחקנית מקל קטורת שיעלה עשן ויגרום ללקוחות לחשוב ששיערה עולה באש. אחר כך, אנחנו הולכים לקחת את זה צעד אחד נוסף וכשנשטוף לה את השיער - נציג לה תוספות שיער שיגרמו לה לחשוב ששיערה נושר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחקנית מימין מגיבה בצרחות כשהיא מגלה ששיערה עולה באש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילה, נראית השחקנית יושבת בעמדה שלה עם מגבת כרוכה סביב ראשה בזמן שהנמתחת מתיישבת בכיסא לידה וממתינה לתורה. ג'יימס, מעצב השיער - גם הוא שחקן בתפקיד - מספר לבנות שזה היום הראשון שלו במספרה - ומרגיע אותן שאין להן מה לדאוג כי יש בידיו את כל הכישורים הנכונים לתפקיד. ג'יימס מספר ללקוחה על התכשיר החדש של המספרה ומבטיח לה שהיא תהיה מאוד מרוצה ממנו. אחרי שכביכול ניסתה את התכשיר על שיערה, מגלה הלקוחה שזו שלידה - שהשתמשה גם היא בתכשיר - מעלה עשן מהשיער. מכאן והלאה העניינים מסתבכים. ברשת כבר יצאו נגד המתיחה וטענו שהמספרה לקחה את זה רחוק מדי. מה אתם אומרים?

עוד באותו נושא

האם זו המתיחה האכזרית ביותר בעולם? אב זייף את מות בנו מול חברתו

לכתבה המלאה
מתיחה במספרה. צילום מסך
מתיחה מוגזמת? הלקוחה במספרה נבהלה כששיערה החל לנשור/צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully