וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבת פנדורה: דוגמנית בגדי ים חושפת את כל השיטות להסרת שיער ערווה

7.11.2015 / 10:15

סיינה אירפ, צעירה בת 20 שנחשבת לכוכבת רשת ומדגמנת בגדי ים לפרנסתה, העלתה סרטון בו היא מדברת על נושא שנחשב לטאבו גם בשנת 2015: שיער ערווה

יוטיוב

השנה היא 2015, נשים מתמודדות לנשיאות (ארצות הברית כמובן, אבל ידוע שטרנדים מגיעים לישראל באיחור משמעותי) ומכהנות בתור מנכליות של חברות גדולות. עם זאת, הדרך לשיוויון מגדרי מלא עדיין רחוקה שנות אור מהעידן שלנו. הדוגמנית המתוקה סיינה אירפ עשתה צעד קטן אך משמעותי, והעלתה לערוץ היוטיוב שלה סרטון שעוסק בנושא שנחשב לטאבו.

מעל למיליון איש כבר צפו בדוגמנית בת ה-20, שהקדישה 11 דקות שלמות להסביר את השיטות השונות להסרת שיער ערווה. כמי שבילתה את רוב חייה בביקיני, סיינה יודעת על מה היא מדברת. השיטות המועדפות עליה הן גילוח ושעווה, אולם היא מחווה דעה על שיטות מתקדמות יותר כמו לייזר.

בתחילת הסרטון היא מבהירה ששיער ערווה הוא נורמלי, תקין ובריא לחלוטין, אך מסיבה לא ברורה החברה גורמת לנשים להתבייש בו. "כל אחת יכולה להסיר אותו, לעשות צורות שונות או להשאיר אותו טבעי לחלוטין. הכל תלוי בכן ואין נכון או לא נכון - כל דבר שיגרום לכן להרגיש בנוח".

כשהסבירה על סכיני גילוח, המליצה סיינה להשתמש בקצף גילוח וסכין בעל להבים רבים שיותיר את האיזור חלק יותר. למרות שרוב הנשים מתעצלות ומשתמשות בסבון, היא ממליצה להימנע ממנו ככל הניתן ולהשתמש בו רק בשעת צרה.

עוד באותו נושא

אימה מאחורי הקלעים: מעצב אופנה תקף מינית דוגמניות מול המצלמות

לכתבה המלאה

מתביישות ללכת לקוסמטיקאית כדי להסיר שיער בשעווה? המדפים בחנויות הפארם עמוסות ערכות שעווה ביתיות. אירפ הסבירה כיצד להשתמש בהן, ואפילו גילתה לנו טרנד חדש: מכוני שעווה בהם אפשר לקשט את האיזור המקודש באבני חן קטנטנות לקישוט.

המסר האמיתי של הסרטון הוא שהכל אפשרי ונשים יכולות לעשות בשיער הערווה שלהן ככל העולה על רוחן ולא להקשיב למה שתעשיית האופנה והחברה מכתיבות להן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully