וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה תרבותית: קולקציית החורף של טומי הילפיגר

5.11.2015 / 9:06

המעצב הניו-יורקי מציין 30 שנה של פעילות ענפה עם קולקציה כל-אמריקאית שימושית בהשראה נוסטלגית של סממני התרבות הפופולרית של שנות ה-60 וה-70. אופנת הספורט והג'ינסים זוכה לטאץ' מרענן של יוקרה

אתר רשמי

בווידיאו: מסיבת החוף של טומי הילפיגר בתצוגת קיץ 2016 בשבוע האופנה של ניו יורק

מעצב העל האמריקאי טומי הילפיגר מציג העונה קולקציה רבת פנים. מי שנודע בסגנון כל-אמריקאי ידידותי ושימושי מאז שייסד את בית האופנה שלו ב-1985, ממשיך לשמר את ה-די.אן.איי הכה ברור שלו. אבל בניגוד למותגים רבים המוצאים את השראתם בחיים האמריקאים ולא מתבלים בממד נוסף, אצל הילפיגר מתקיים תמיד איזשהו אותו ממד נוסף. משהו שמילות התואר אירופאי, מסורתי, אלגנטי, יוקרתי, נכונות עבורו. ואת אלו ניתן למצוא העונה כמובן בקולקציית המסלול שהוצגה בשבוע האופנה של ניו-יורק ותוצע בסניף שרונה התל-אביבי של המותג, ולא פחות גם בקולקציות הדנים והספורט שיוצעו בשאר החנוית בארץ.

זכרונותיו הנוסטלגיים של המעצב הניו-יורקי בן ה-64 מחיי התרבות של אמריקה בשנות ה-60 וה-70 הם ההשראה הגדולה שלו העונה. התוצאה - קולקציה הנושאת את השם F.A.M.E (ראשי התיבות של אופנה, אמנות, מוזיקה ובידור). הקוקלציה עשירה ומגוונת, מציעה ביגוד לכל שעה ביום ברוח רטרו אלגנטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעים כל אמריקאיים, עם טוויסט מעולה בגזרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית המסלול העונה מצדיעה למורשת 30 שנות טומי הילפיגר המותג. הספרה 30 מעטרת פה מעילים ועליוניות מצמר מסוגים שונים. מעילי פרווה לבנה מלאכותית עושים רושם כדבר הכי נכון ללבוש בימי סערה ובערבים קרים, נדירים ככל שיהיו במחוזותינו. מקסימות ושימושיות במיוחד הן חליפות הטוויד שלרגע מזכירות את אלו האיקוניות של בית אופנה צרפתי בשם שאנל.

קולקציית הדנים מתכתבת עם סצנת הרוק הניו-יורקית, סטייל רחובות התפוח הגדול. הדגמים פה מותחים את גבולות הז'אנר עם טקסטורות עשירות, גרפיקות ממוחשבות ושטיפות עכשוויות. אבזור נכון יכול להפוך את הפריטים פה לחלק משמעותי במראה גראנג' או במראה ערב. שמלת טי באורך מיני עם כיווצים במתניים וצווארון סווטשירט מעוגל היא פריט נהדר עם מגפונים או עקבים, תלוי בהקשר. מתכרבלת, פלאפית וחמימה - כל אלו עולים בכל נסיון להגדיר את קולקציית הספורט. אפשר למצוא פה סוודרי קולג', מעילי פוך ופוף, שמלות סריג ומשבצות, קרדיגנים כבדים, מכנסי ג'וגר, אוברולים וסקיני לבן. כל מה שפאשניסטה ממוצעת תלבש בגאון, תיראה מצוין וגם לא יהיה לה קר.

טווח מחירים:
קולקציית המסלול (בסניף שרונה תל-אביב בלבד): החל מ- 369 שקלים (לכובע) ועד 3,349 שקלים (למעיל דמוי פרווה)

קולקציית הדנים: החל מ- 170 שקלים (לטי שירט) ועד 3,000 שקלים (לפריטי עור)

קולקציית הספורט: החל מ-170 שקלים (לחולצת טי) ועד 2,500 שקלים (למעיל)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית המסלול

מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית הדנים

מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית הספורט

מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully