וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיסת היסטוריה

4.11.2015 / 12:10

קרדיגן הצמר האיקוני שלבש קורט קוביין במופע האנפלאגד ההיסטורי של נירוונה ב-93' יוצע למכירה פומבית. המחיר צפוי להגיע לסכום של 60 אלף דולרים, ובצדק. תנו לי תנו לי רוקנ'רול

מערכת וואלה!

בחורף 93' הופיע הרכב הגראנג' נירוונה בתוכנית אנפלאגד של אם.טי.וי. ההופעה של הלהקה שנתפסה אז כ"ספינת הדגל של דור ה-X", היתה אבן דרך בהיסטוריה של המוזיקה. שנה אחר-כך, בעקבות ההתאבדות של הסולן הכריזמטי קורט קוביין בגיל 27, נירוונה הפסיקה להתקיים. עם זאת, הפופולריות שלה דווקא הלכה והתעצמה.

בסוף השבוע הקרוב יוצע למכירה פומבית קרדיגן הצמר הירוק שלבש קוביין בהופעה והיה עד כה ברשות "חבר משפחה קרוב", כך מסרה חברת המכירות הפומביות ג'וליאנס' אוקשנס המתמחה במזכרות כוכבים.

הקרדיגן, שהפך איקוני, הוא במידה מדיום, עשוי צמר מעורב, יש לו חמישה כפתורים, שני כיסים וחור מסיגריה. המחיר שלו צפוי להגיע ל-60 אלף דולרים. קוביין, דובר של דור שלם, שהצליח להיות מגניב גם עם סוודר של זקנים, ממשיך להיות סמל נערץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני כיסים וחור מסיגריה. הקרדיגן המפורסם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצליח להיות מגניב גם עם סוודר של זקנים. קוביין/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכעת - כמה צלילים

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully