וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זום אין: זה הזמן להכניס קצת עירום למלתחה שלך

תמר מרקוביץ'

8.11.2015 / 8:15

השחור הנצחי טרם הודח מכס המלכות, אבל הוא חולק כעת את מקומו עם צבע יסוד אחר במלתחה הנשית, המוכר בשמו האופנתי "ניוד". אז איך לובשים אותו נכון, מהם השילובים הכי מוצלחים, ומה לגבי הלבשה תחתונה ואביזרים? כל התשובות לפניכן

זום אין: איך ללבוש נכון צבע ניוד. תמר מרקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
מספק מראה רך וחלומי אך גם מרגש וסקסי/מערכת וואלה! NEWS, תמר מרקוביץ'

השיא היה בתחילת העשור האחרון, אבל כבר איפשהו בתחילת שנות האלפיים התחיל לפלס את דרכו מעלה צבע יסוד חדש במלתחה הנשית. לא מדובר בתת גוון אופנתי או טרנדי שנולד על מסלולי התצוגות בשבוע האופנה ומת בסיום העונה, אלא על מהפכה של ממש בארון. השחור, שלמרות הכרזות רבות מספור, טרם הודח מכס המלכות שלו כשליטה הבלתי מעורער של האופנה, חולק כעת את המקום בארון עם צבע אחר המוכר בשמו האופנתי "ניוד".

בפועל מדובר על קשת רחבה למדי הכוללת את פלטת הצבעים בז', קאמל, ורוד מעושן ועוד מספר צבעים שקשה להגדיר ללא פאנטון. ניוד הוא שם משונה לצבע. עירום. כל כך מדויק ובוטה. פעם קראו לו צבע עור והוא היה הגוון העיקרי של ההלבשה התחתונה. בשנות העשרים של המאה ה-20 הגיעה ההלבשה התחתונה בצבע הגוף כהתרסה לתקופה הוויקטוריאנית שהתאפיינה בסגנון מאופק עד מתחסד, תלוי את מי שואלים. אבל כשמונים שנים מאוחר יותר, אחרי המיני וחולצת הבטן וכשכל מחשוף אפשרי כבר התקבל בטבעיות, המראה העירום הושג על ידי גוון, והפך לאחד הצבעים הטבעיים (תרתי משמע) בארון. בצדק רב, אם יורשה לי.

אאוטפיט ניוש של קארין זלאיט. שי קדם,
אאוטפיט ניוד של קארין זלאיט. משחקים עם העור/שי קדם
הכלל המנחה הוא לבחור תמיד בגוונים הנוטים לפודרה ופחות באלו הנוטים לאבן

הניוד, כמו השחור, הוא צבע כמעט נייטרלי ומשתלב באופן מושלם עם כל צבע אפשרי. הוא מספק מראה רך חלומי ובתולי, כמעט אירוטי, בשילוב צבעים רכים אחרים לצדו, ומצד שני הוא מספק קונטרסט מרגש וסקסי בשילוב צבעים עזים - בעיקר שחור ובעיקר כשהם מופיעים כנגיעות באזורים אסטרטגים כמו למשל במותן.

השימוש בבגדים בצבע העור היה נפוץ במיוחד בעולם המחול, מה שנועד להדגיש את עבודתו המופלאה של הרקדן ואת תנועותיו, ויכול להיות שזו הסיבה שהוא נהנה מהילה אצילית כל כך. גם הדמיון של הצבע לאיפור, במיוחד לפודרה (שמו השני של הניוד), מעניק לו את אותה איכות רכה ומלטפת, ולא בוטה כשם שיכול היה להיתפס.

צבע הניוד עובד טוב במיוחד בעיני בבדי הסאטן והמשי או בכל גרסה אחרת של טקסטיל הנושא עמו הברקה. גם השקופים הענוגים משתלבים נפלא לטעמי בצבע עור. אם כבר אז כבר.

נעל ניוד של רותם גור. גיא נחום לוי,
לצבע העור יש סגולות מאריכות רגליים. נעל של רותם גור לואס שוז וובסטור/גיא נחום לוי
כמו שכל אישה צריכה שמלה שחורה קטנה בארון - גם נעלי הסירה בצבע העור שלך הן מוצר בסיסי מתבקש

הגוון
כמו בכל צבע, גם לניוד יש שפע גוונים, חלקם מומלצים יותר וחלקם מומלצים פחות, חלקם מחמיאים יותר לשחומות, חלקם לבהירות. הכלל המנחה שלי כמלבישה, שגיבשתי במשך שנים של ניסוי וטעיה, הוא לבחור תמיד בגוונים הנוטים לפודרה (יותר פיגמנט ורוד), ופחות באלו הנוטים יותר לצבע אבן (יותר פיגמנט צהוב). צבע אבן להרגשתי לא מחמיא לאיש, אפילו לא לדוגמניות במודעות, ואיכשהו לנשים רגילות ופחות מאופרות ומטופלות בתאורה הנכונה, האבן תמיד מייצרת חיוורות מהסוג הלא מגניב, מהסוג החולה. הפודרה הורדרדה למיניה, לעומת זאת, מובילה למראה החיוור הטוב או מחמיאה לשיזוף עמוק.

הלבשה תחתונה
רק שתדעי שאין על הלבשה תחתונה בצבע עור. אין. נקודה. לעולם אל תלבשי לבן מתחת ללבן - תמיד הוא יבלוט בצורה מכוערת, ובכלל, מתחת לכל בגד עם שביב של שקיפות כדאי לך ללבוש הלבשה תחתונה בצבע הגוף שאוספת אותו נכון. נקודה למחשבה: ברוב בגדי הערב העדינים קיימת מידה מסוימת של שקיפות. לא סתם רוב המחטבים הקיימים בשוק מגיעים בצבע העור.

נעליים
לצבע העור יש גם סגולות מאריכות, ובעיקר כשמדובר בנעליים, במיוחד כשמשתלבים בהן עקבים. גם כאן תת הגוון הוא חשוב, והגוון שהכי דומה למייקאפ שלך הוא כנראה הגוון המומלץ בשבילך, כאשר המראה המתקבל באופן מוחלט הוא רגל ארוכה ועדינה יותר. למעשה נעלי הניוד הן ההמצאה האופנתית הכי נהדרת שכולנו יכולות לאמץ לטובת רגליים ארוכות יותר, ובמיוחד כמו שכל אישה צריכה שמלה שחורה קטנה בארון - אני הייתי מגדירה את נעלי הסירה בצבע העור שלך כמוצר הבסיסי שתמיד כדאי שיהיה לך בארון. אם יש להן עקבים הן יעבדו נפלא עם שמלות בכל צבע אפשרי, ויהוו חלופה מרעננת ומחמיאה לאלו השחורות שודאי יש לך. אם הן שטוחות הן מושלמות עם סקיני ג'ינס או כל פריט קצר שתלבשי - שמלה, חצאית או שורטס.

פריטים בצבע ניוד. יח"צ חו"ל,
מניקור ניוד של אסי. כבש את הקמפיינים של החורף הנוכחי וגם את ריהאנה/יח"צ חו"ל

ציפורניים
גוון העור הטבעי הוא אחד הגוונים המובילים בקמפיינים ובתצוגות של חורף 2015-2016, אבל למעשה כבר תקופה ארוכה הן כאן והן כאן כדי להישאר. אחרי מספר שנים של מגוון צבעי הקשת והגלידה על ציפורני הנשים בעולם, היתה זו במיוחד ריהאנה שהתהדרה קליפ אחרי קליפ בציפורניים ארוכות ודי מחודדות בצבע העור. בדיוק כשם שנעליים בצבע עור מאריכות רגליים, ציפורניים בצבע עור מאריכות את האצבעות.

אביזרים
יש משהו מתוחכם באביזרים בצבע עור, במיוחד כשמדובר באביזרי פנים כמו משקפי שמש או ראייה. מי שמכיר את ציור הכבשה הלבנה של קדישמן יוכל להתחבר לרעיון של טון על טון, גוון על גוון, לבן על לבן, עור על עור. היי, כששמים את זה ככה פתאום שוב ברור למה זה סקסי.

צילום וסטיילינג: תמר מרקוביץ
דוגמנית: ניקול שכטר לסוכנות יולי
עיצוב שיער: רואי דניאל ללוריאל פרופסיונל
שמלה: נומרו 13

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015. מגד גוזני
גוון שנולד בהלבשה תחתונה וסביבתה. מראה הפיג'מה בתצוגה של עידן לרוס בשבוע האופנה גינדי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully