וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה חמה: מעילי החורף של רנואר

10.11.2015 / 8:08

הרשת מציגה העונה קולקציית מעילים בצבעוניות של שחור ואפור בתוספת של חום קוניאק ובורדו אופנתיים, לצד שילובים של בדים דמויי עור ופרוות וטקסטורות חדשניות. דגמי המעילים הקלאסיים זוכים לטוויסט עיצובי אך נשארים נאמנים למקור

רנואר מעילי חורף. רנואר,
לא מוותרים על הקלאסיקות שחייבים להחזיק בארון/רנואר

כל חורף מביא איתו את הצורך למצוא את המעיל הנכון. השנה ניתן למצוא מבחר גדול בקולקציית המעילים של רשת רנואר. הקולקציה, שמתאפיינת בצבעוניות של שחור ואפור חורפיים, מקבלת העונה תוספת של חום קוניאק ובורדו אופנתיים, לצד שילובים של בדים דמויי עור ופרוות, טקסטורות חדשניות ותוספות של אבזמים ורוכסנים.

לקולקציית מעילי החורף לגברים של רנואר

רנואר מעילי חורף. רנואר,
הטרנץ' הבז'י בגרסת רנואר/רנואר

הקולקציה מספקת פתרונות למגוון רחב של צרכי מזג אוויר וסגנון. כמובן שכמו בכל שנה לא מוותרים כאן על הקלאסיקות שמקבלות הפעם טוויסט אופנתי - ובראשן מעיל האופנוענים השחור שאף ארון לא שלם בלעדיו.

לקולקציית מעילי החורף לנשים של רנואר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רנואר מעילי חורף. רנואר,
פתרון לאלה שדוגלים בשחור הנצחי האלגנטי/רנואר

הקולקציה מתחלקת לכמה סגנונות עיקריים: בחלק הטרנדי אפשר למצוא מעילים עם פרוות בצווארון או שילובים של קפוצ'ונים יחד עם פרווה, מעילים בסגנון פארקה מחוספסים או מעילים דמויי עור שנראים כאילו נלבשו מעל קפוצ'ון ספורטיבי יותר.

רנואר מעילי חורף. רנואר,
דגמים שנראים כאילו נלבשו מעל קפוצ'ון ספורטיבי יותר/רנואר

בתחום מעילי הצמר ישנם שילובים מעניינים בין צמר, פרווה ודמוי עור. הסגנון הקלאסי והנקי בצמר או דמוי עור מקבל התחדשות בדמות של גזרה אופנתית אבל נשאר נאמן למקור.

חידוש נוסף הוא מעיל ניילון ממולא נוצות אווז שמגיע בחמישה צבעים והוא מאוד פרקטי מכיוון שהוא נכנס לנרתיק קטן ולכן מצוין לטיולים, ובכלל לאקלים הישראלי המבלבל. המעיל, שעשוי פוך אמיתי ומורכב ב-90% פלומת נוצות, מתאים לכל הגילים ומהווה פתרון טוב לנשיאה.

רנואר מעילי חורף. רנואר,
שילוב בדים דמויי פרווה/רנואר
רנואר מעילי חורף. אלון שפרנסקי,
מעיל ניילון ממולא בנוצות אווז/אלון שפרנסקי
ג'ני דנסון בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully