וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיים סוכר: הכירו את התאומות הנכונות של הרגע

אלינור דביר

12.11.2015 / 8:41

הן התגלו במקרה בעת שיטוט טינאייג'רי בקניון כשהיו בנות 16, ומאז הספיקו לככב ביחד ולחוד בקמפיינים של טופשופ, אורבן אאוטפיטרס, אלכסנדר מקווין ובקרוב בקמפיין האביב של ברברי. הכירו את הדוגמניות רות ומאי בל מבריטניה - התאומות הכי מגניבות בשטח

הדוגמניות רות ומאי בל. אינסטגרם, צילום מסך
דאבל טראבל עם פני מלאך. רות ומאי בל/צילום מסך, אינסטגרם
התפנית בעלילה הגיעה כשרות הטילה את הפצצה: "רוצים שאעשה את הקמפיין של מקווין, אבל ביקשו ממני להגיע בראש מגולח"

בזמן שהתאומות אולסן מחסלות עוד אמפולת בוטוקס או מתחזקות את אימפריית האופנה שברשותן, הטוענות לכתר התאומות הנכונות - רות ומאי בל - מסתמנות כיורשות הכי מגניבות בשטח. הן התגלו על ידי סקאוטר של סוכנות עלית הבינלאומית בעת שיטוט טינאייג'רי מצוי בקניון באסקס לפני שלוש שנים כשהיו בנות 16. המסלול שעברו מאז מוזן בין היתר מהמורכבות המתבקשת מתאומות זהות שמתפרנסות מעבודת דוגמנות. מצד אחד הן זכו לקמפיינים משותפים כמו זה של טופשופ, אורבן אאוטפיטרז או פוראבר 21. מצד שני - הן אוחזות באותו הלוק.

בהתחלה הייתה זו מאי שסומנה כמבוקשת יותר בשל הליכתה המעודנת על מסלול. היא זכתה בתחרות הדוגמנות של סוכנות עלית, בה גם אחותה רות השתתפה. בעקבות הזכייה מאי טסה לשבועיים בסין והוכתרה כ"קייט מוס בייבי" - מה שגרם לרות להודות בראיון לטלגרף הבריטי שהעניין קצת ביאס אותה אז.

בשנים שלאחר מכן הן פילרטטו עם עולם הדוגמנות לשם עשיית דמי כיס לדבריהן. התפנית בעלילה הגיעה ביוני האחרון. בזמן שהן ישבו יחד לאכול ארוחת ערב בדירתן בלונדון, רות יצאה החוצה כדי לקבל שיחה מהסוכנות. כשחזרה, היא אמרה לאחותה: "הם רוצים שאני אעשה את הקמפיין של אלכסנדר מקווין." בעוד מאי צוהלת מהתרגשות רות הטילה את הפצצה "אבל ביקשו ממני להגיע בראש מגולח''.

אחרי יומיים של התלבטויות רות החליטה להיענות להצעתו של צלם העל דייויד סימס וגילחה את הבלונד הארוך לכדי מראה של אפרוח שזה עתה בקע מהביצה. "רציתי תספורת חדשה בכל מקרה" היא סיפרה ותרמה את שערה עבור פאות לילדים חולי סרטן.

מאותו הרגע רות קפצה לליגת האיי-ליסט של הדוגמניות. מלבד הקמפיין למקווין היא הספיקה כבר להצטלם על ידי הדי סלימן עבור סן לורן ולהשתתף בשבוע האופנה האחרון בתצוגות של קנזו, גוצ'י, אקנה, איזבל מארה, סן לורן, לנוון, ורסצ'ה, בלומרין, אמיליו פוצ'י, מקס מארה ועוד. התספורת הנערית שגילתה באור מחודש את פני המלאך שלה הפנתה את הזרקורים גם לעבר מאי, שאוחזת באותו מראה בדיוק רק עם שיער ארוך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
"מאז שאנחנו ילדות אמא שלי עשתה הכול כדי לגרום לנו להיראות שונה"

בקמפיין האביב הבא של ברברי, שכבר צולם על ידי מריו טסטינו, הן מככבות יחד. "מאז שאנחנו ילדות אמא שלי עשתה הכול כדי לגרום לנו להיראות שונה" אמרה רות בראיון לאתר המקוון של המגזין Elle, "היא לא מהאמהות שמלבישות את התאומים באופן זהה, תמיד מאי הייתה עם שמלות ואני במכנסיים וחולצה. כשגדלנו, אני תמיד רציתי להתלבש כמו מאי, אבל היא אף פעם לא רצתה להתלבש כמוני. אני הטום-בוי והיא הגירלית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאלמצות להתמודד גם עם מורכבות מתבקשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופי טהור בקמפיין לטופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באווירת חמש ילדות יפות סבנטיזית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימטריה אסתטית בקמפיין לאורבן אאוטפיטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully