וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דרקונים: חאליסי גרסת דיור

17.11.2015 / 17:09

עד שתשוב למסכים סדרת המופת "משחקי הכס", השחקנית אמיליה קלארק לוקחת הפסקה מהדרקונים ומבלונד הפלטינה לטובת מראה טבעי בקמפיין התכשיטים החדש והיוקרתי של בית האופנה הצרפתי

אתר רשמי

בווידיאו: אמיליה קלארק מאחורי הקלעים בצילומי קמפיין התכשיטים של דיור

אחרי ג'ניפר לורנס, נטלי פורטמן, מריון קוטיאר ושרליז ת'רון, דיור מתחדשים בעוד פנים יפות עם שם נוצץ. בית אופנת העל הצרפתי שמקפיד באופן ידוע על שכירת פרזנטוריות איי-ליסט (יש כאן ארבע זוכות אוסקר) ממשיך את המסורת, והפעם עם אמיליה קלארק. השחקנית הבריטית הידועה בעיקר בזכות תפקידה כחאליסי מ"משחקי הכס" היא הפנים החדשות של קולקציית תכשיטי "רוז דה ונט" (Rose des Vents) של מותג היוקרה. הכוכבת הצטלמה לקמפיין על-ידי צלם האופנה המוערך פטריק דמרשלייה, והוא הולך לככב בשבועות הקרובים במגזיני האופנה הגדולים.

אמיליה קלארק בקמפיין תכשיטי rode des vents של דיור, סתיו 2015. Patrick Demarchelier,
אורחת כבוד של בית האופנה. אמיליה קלארק בקמפיין ל-Rose des Vents/Patrick Demarchelier

בתמונות נראית כחולת העיניים היפהפיה טבעית ונינוחה, רחוקה לחלוטין ממראה "אם הדרקונים" שלה. לא פיאת בלונד פלטינה ולא שמלות קולר באורך הרצפה, אלא אמיליה עם שיערה החום וביגוד בייסיק קז'ואלי. בתמונה אחת היא עונדת שרשרת מקולקציית "רוז דה ונט" מזהב צהוב וזהב ורוד המשובצות ביהלומים, אם הפנינה ואבן או?פ?אל ורודה. בתמונה אחרת היא עם שפתון אדום, סוודר גולף שחור ומחרוזת אבני תכלת וטורקיז.

הקולקציה תגיע לחנויות ביוני הקרוב, והיא הראשונה של דיור שזוכה לקידום עם פנים מפורסמות. קלארק היתה אורחת של דיור בשורה הראשונה של התצוגה שנערכה בשבוע האופנה של פריז בתחילת החודש הקודם, ברחבת מוזיאון הלובר. במרץ הקרוב ייצא לאקרנים סרטה החדש של קלארק "ללכת בדרכך" המבוסס על רב-המכר מאת ג'וג'ו מויס מ-2012. זמן לא רב מאוחר יותר, תשודר העונה השישית של "משחקי הכס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אמיליה קלארק בקמפיין תכשיטי rode des vents של דיור, סתיו 2015. Patrick Demarchelier,
אמיליה קלארק בקמפיין תכשיטי rode des vents של דיור, סתיו 2015/Patrick Demarchelier

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully