וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטורמאניה: טרנד האיפור ההיסטרי עובר מהפכה

22.11.2015 / 9:30

השיטה שמפסלת ומחטבת את תווי הפנים הופכת להיות נגישה גם לנשים שלא צועדות על השטיח האדום או מצטלמות למגזיני אופנה. גיבורי המהפכה: ערכות איפור חדשות ומושגים חדשים בעולם היופי. לא תצטרפו?

אווה מנדז. GettyImages
כל אחת יכולה לעשות את זה בבית. הדוגמנית אווה מנדז/GettyImages

אם צריך לציין מגמת איפור אחת שנמצאת כבר זמן רב בראש רשימת הטרנדים, זה ללא כל ספק הקונטור. מראה הפנים המפוסל, שמעניק את האפקט המבוקש אה-לה קים קרדשיאן, הפך לפופולרי בתקופה האחרונה, ואף מייתר את פעולת הפוטושופ שלא כל אחד יכול לעשות לסלפי שהוא מעלה לאינסטוש.

למי שעוד לא מעודכנת, הקונטור, או בעברית "הצללה והארה", הוא טכניקת איפור שמטרתה לפסל ולחטב את הפנים. באמצעותה ניתן להבליט או להעמיק אזורים בפנים על ידי גוונים כהים (הצללות) ולהאיר ולהשקיע אחרים בעזרת הגוונים הבהירים. היא יוצרת מראה תל ממדי כך שאם תצטלמו ותשמשו בפלאש לא תראו כמו רוח רפאים.

הטכניקה נראית כמו פעולה שעדיף להשאיר למאפרים מקצועיים, אבל בעזרת מוצרי האיפור הנכונים והדרכה קצרה כל אחת יכולה לעשות את זה בבית - גם אתן תוכלו להיראות כמו אחרי ניתוח פלסטי מוצלח או לפחות כאילו יש לך מאפר פרטי.

למה שלא תתחילו לפסל?

מרבית חברות האיפור נערכו בהתאם לטרנד שמשתולל כמו סופת טורנדו והוציאו לשוק ערכות ומוצרים שהפכו אותו אפשרי יותר מתמיד. חברת אסתי לאודר השיקו שתי ערכות קונטור להארות והצללות: האחת מיועדת לחיטוב הפנים, השנייה להדגשת קווי המתאר ומבנה העיניים.

ערכת הקונטור (New Dimension Shape + Sculpt Face Kit) מיועדת לפיסול ותיחום הפנים, בעצם יש פה "הכל בתכשיר אחד". היא מעניקה מסגרת אידיאלית לפנים וכוללת שני גוונים מפסלים. הגוון הבהיר מדגיש את עצמות הלחיים, הגבות והאף הודות להארת מרכז הפנים. הגוון הכהה מחטב ומפסל ובכך מדגיש שקעים בלחיים ויוצר הצללות במקומות הדרושים באמצעות שני גווני קרם. הגוונים הניטראליים יהפכו את הדגשת קווי המתאר למשימה שגם אתן תוכלו לעמוד בה ודי בקלות.

הערכה לעיניים ( (New Dimension Shape + Sculpt Eye Kit מכוונת לשינוי מיידי באזור העיניים. היא מדגישה את קווי המתאר שלהן מעניקה להן צורה ומראה אידיאליים. הערכה החדשה כוללת שלישיית גוונים המותאמים להצללה, גימור וכן עומק והגדרה. פלטת הגוונים כוללת בסיס מחליק, גוון תוחם וקרם מדגיש. הבסיס המחליק משפר את המראה והמרקם של העפעפיים בזמן שהגוון התוחם מגדיר את מראה העין בהתאם לצורה הנדרשת והקרם המדגיש מבליט אותו ומוסיף לו דגשים.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מראה א-לקרדשיאן. אג'נדה חדשנית/צילום מסך, אינסטגרם

הכי נכון: המראה הנכון

המוצרים בהחלט נותנים מענה לטרנד אך גם מביאים איתם אג'נדה חדשנית ונקודת מבט חדשה על מושג היופי. השקתם עומדת בסימן "שינוי חיובי" והיא מדברת על "תראו איך אני נראית" ולא על "איך העור שלי נראה" - זו פרספקטיבה חדשה והיא הופכת את הטרנספורמציה שיוצרות הערכות אפשרית. אסתי לאודר חותרת להעצים את הנשים, לעודד אותן לחולל מהפכה במראה שלהן ולהגדיר אותו בדרך חדשה לחלוטין. מראה הנכון, אך לא המושלם.

צריך לזכור שעל אף שהקונטור כבש את עולם האיפור, ולמרות שהטכניקה משיגה אפקט המשפר צילומים והיא נפלאה באירועים מיוחדים, במציאות היומיומית היא יכולה להראות מעט כבדה ומוגזמת. כמעט כאילו שמתן על עצמכן מסכה. לכן חשוב לא להגזים איתה. כנראה שלזה מתכוונים באסתי לאודר כשהם מדברים על מהפכה - המוצרים החדשים מיועדים להשיג אפקט אידיאלי - מפוסל ומחוטב, אבל מציאותי וטבעי.

צלליות עיניים - אסתי לאודר. אסתי לאודר,
צלליות לעיניים. המראה הנכון, אך לא המושלם/אסתי לאודר

למי קראתם בובה?

גם הקמפיין החדש מעביר את הבשורה - מי שנבחרה להוביל אותו היא השחקנית אווה מנדז. השחקנית בת ה-41 משדרת חיוביות ובריאות והיא נציגת המראה הנכון ולא המושלם והלא הגיוני - בובת שעווה-שיק. כי בחיי היומיום נשים הן לא בובה במוזיאון וגם לא צילום עם פילטר.

בצילום המוביל השאירו אנשי החברה והעורכים את קווי המתאר והצללים שמאחורי החיוך שלה. הפנים של מנדס מאופרות היטב, במראה מחוטב ומפוסל אך גם בריא וטבעי. אין ספק שהיא נראית נפלא. היא יפיפייה וזוהרת, ועוד דבר - היא מצטלמת ממש טוב.

וואלה! NEWS בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully