וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: צוהלת ושמחה כמוני מסכה

שירלי אכסלרוד

26.11.2015 / 15:15

בזמן שבכל מקום אחר יבדקו בשבילכן מוצרים עם שמן לכבוד חג החנוכה המתקרב, רק אצלנו תקבלו ספיישל מסכות שהקדים את זמנו בכמה חודשים לפחות. כאלה אנחנו, חתרניות

אישה עם מסכת אבוקדו. ShutterStock
מסכת אבוקדו, אילוסטרציה שנועדה להכניס אתכן לאווירה/ShutterStock

מסכה לניקוי עמוק המבוססת על פחם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראית כמו מסכת בוץ, אבל במבחן התוצאה עושה קסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכה לניקוי עמוק ומראה מאט המבוססת על פחם.
איך היה: בראשית היו מסכות חימר או בוץ, שהתפוררו וטינפו את הפיג'מה שבדיוק לבשת, שאבו מהפנים את כל השומן והלכלוך יחד עם סנטימטר אפידרמיס, והשאירו אחריהן עור מכווץ ויבש בצורה אכזרית. ואז הגיעה מסכת הפחם. היא נראית כמו מסכת בוץ, מריחה כמו מסכת בוץ, כלומר – לא משהו, אבל במבחן התוצאה, עושה קסמים: נסיינית עם עור בלתי מאוזן עד מופרע, שמנוני באזורים המועדים לפורענות ויבש בקצוות, מדווחת שהפחם מצליח לשמור בדיוק על המינון הנכון של ניקוי והחלקה, ללא אפקט היובש. הנקבוביות העצומות שהיא מטפחת על האף חזרו למימדים הגיוניים יותר, הברק נספג ובאופן כללי העור נראה אלגנטי. "לא זולה אך איכותית, ומשמשת אותי גם לייבוש לילי נקודתי ויעיל של חצ'קונים".

Pore Refining Solutions Charcoal Mask של קליניק, 195 שקלים ל-100 מ"ל

מסכה מרגיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסכה מופלאה לקחת איתך לאי בודד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכה מרגיעה המכילה חומרים אלמוניים כמו אנטיליס, בורגו, בוצין ופוליגנום שמבטיחים לאזן עור מגורה ועדין.
איך היה: הנסיינית ש' מתאמנת כבר שנים לשאלה מה תיקח איתה לאי בודד. התשובה, נכון לכרגע, היא המסכה המופלאה של ד"ר האושקה. ש', שרוחות הסתיו, טיסה טרנס אטלנטית ויותר מדי קפה הפכו את העור שלה לדיווה אדמומית ויבשה שממש לא נעים להסתכל, חוותה שואה וגם תקומה: "אחרי לילה עם המסכה, העור קיבל מנה רצינית של לחות נעימה ולא סותמת נקבוביות, האזורים היבשים נרגעו, והגמישות חזרה. עובד טוב גם בשימוש יומיומי וגם על לחיי חורף אדומות של ילדים רכים. כמו יתר מוצרי המותג הענוג, היא מדיפה ריח נעים של תה צמחים שהוכן בשטח על גזיה. נהדרת".

soothing mask של ד"ר האושקה, 259 שקלים ל-30 מ"ל

מסכה מקלפת לחידוש העור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהחלט נראה בהיר ומוצק יותר, לא ברור מה לגבי העלמת הקמטוטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכה מקלפת לחידוש העור, שמבטיחה לעשות ניסים, למחוק קמטים ולהתפיח את העור.
איך היה: הנסיינית מ', שלא חוששת מחומצות אלפא הידרוקסיות מקלפות במוצרי הטיפוח שלה ומסתכלת לאזהרות הנלוות על הצורך במקדם הגנה יומיומי בלבן של העין, חשה עקצוצים קלים אך לא בלתי נעימים אחרי שמרחה את הקרם. אחרי 15 דקות והסרה עם מי פנים לפי ההוראות, אמנם קצת מוקדם לעדכן על היעלמות הקמטוטים, אבל העור בהחלט נראה בהיר ומוצק יותר, וגם זה משהו. נחזור אליכם עם עדכונים על אנטי אייג'ינג בעוד עשור ככה.

Payot, Techni Peel Masque, מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל

מסכת ג'ל דבש להחייאת העור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקרה אבל שווה כל שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכת ג'ל דבש שמבטיחה לתקן, למלא ולהחיות את עור הפנים.
איך היה: מסכה שיודעת שבמחיר כזה, הבטחות צריך לקיים. כמצופה, מגיעה עם הרבה טקס בישבן: צנצנת זכוכית מרהיבה, מכסה מוזהב עליו מוטבע סמל הדבורה שמלווה את מוצרי הסדרה, וגם כפית פלסטיק קטנה, שמפצה במשהו על המארז מהסוג הפחות היגייני. הנסיינית נ' נפלה מזוגגת מבט לרגלי הקרם, שמגיע במרקם דבש סמיך אך לא דביק, ובארומה משכרת וסופר אוליגרכית של דבש ופרחים: "הקרם ממש נמס אל תוך העור, ומרווה אותו מיד. את השאריות אפשר לעסות אל תוך העור, וגם הן נעלמות בתוכו בצורה מושלמת. תוך מספר דקות הנקבוביות נראות קטנות יותר, העור זוהר באופן בריא ולא שמנוני, מתוח ומוצק. אז כן, קיבלתי מחמאות מהסוג של "מה עשית" – כנראה המבחן המשמעותי ביותר שמוצר קוסמטי עומד בו. יקרה אבל שווה כל שקל (והיא עולה הרבה כאלה). החיסרון היחיד – ממכרת מהמריחה הראשונה".

מסכת מיצוק והזנה מסדרת Abeille Royale של GUERLAIN, מחיר: 655 שקלים ל- 50 מ"ל

מסכת סרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעימה, קלילה ובעלת ריח מעלף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכת סרום, מבטיחה להפחית סימנים של לחץ ועייפות בעור.
איך היה: עד שמסכה תדע להפחית סימנים של עייפות באמצעות השכמה בבוקר והליכה לעבודה במקומנו, נסתפק בזאת של לנקום. מרקם הג'ל נעים שבנעימים, קליל ובא בטוב גם לעור שמן. עור כמוש ועייף שנמרח בג'ל לפני השינה, התאושש במשך הלילה, וקם ליום חדש כשהוא רך, רגוע ומרוצה. הריח – להתעלף.

Hydra Zen Overnight Serum-in-Mask של לנקום, 420 שקלים ל-75 מ"ל

ערכת ספא להמרצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תקראו לזה ספא, אבל המסכה לא רעה בכלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: ערכת ספא להמרצת עור הפנים, בשני שלבים: מסכה מקציפה לניקוי עמוק וסרום לחידוש.
איך היה: אם זה לא כולל חלוק לבן ורך, מוזיקה של דולפינים ברקע ומישהו שעושה לנו נעים בגב – אל תקראו לזה ספא. מה זה כן? מסכה לא רעה בכלל. השימוש פשוט: במריחה קלה על עור יבש או רטוב, הג'ל שנמצא במשאבה הופך לקצף. אחרי שתי דקות אפשר לשטוף, ולגלות עור בוהק ונקי למשעי מכל טינופות היום שהצטברו בו. הנסיינית ח' ציינה כי ייתכן שהמסכה תהיה אפקטיבית מדי לבעלות עור רגיש, והתרשמה עוד פחות מהסרום המצורף לערכה. שהופך את כל העסק ליקר רצח.

Ceramide Boosting 5-Minute Facial של אליזבת ארדן, 30 מ"ל קצף ו-15 מ"ל סרום ב-675 שקלים

מסכה לטיפול בידיים יבשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבדה כמו שומן אווזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכה לטיפול אינטנסיבי בידיים יבשות, סדוקות ומחוספסות. כי למה לעצור בפנים כשאפשר למרוח את כל הגוף.
איך היה: הנסיינית מ', שעור ידיה המתקלף הוא חומר לסרטי אימה, התמרחה במסכה עד המרפקים, העבירה את 10 הדקות הארוכות בחייה בלי לגעת בכלום, ואז שטפה. "המסכה סמיכה, מרככת, אבל כבדה כמו שומן אווזים. אם לא שוטפים אותה במים, הידיים נשארות דביקות באופן מעיק, ואם שוטפים, חלק מהאפקט המרגיע נעלם. פתרון ביניים יעיל: למרוח על מרפקים או לפני השינה, או לשכור משרת צמוד שיתפעל לך את האייפון".

מסכת טיפול לידיים, 58 שקלים

מסכה לתחושה מיידית של ליפטינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גימיק ערמומי של חימום העור שיכול להתאים למי שמתכוננת לאירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכה לחורף, שמבטיחה לסייע בצמצום קמטי הבעה ולתת תחושה מיידית של ליפטינג.
איך היה: נתחיל במרקם ובצבע שהזכירו לנסיינית ה' טחינה נוזלית מדי, ושכמותה, גם המסכה נטתה לדלוף מהצנצנת. נמשיך לקונסטרוקציה: המסכה מאוחסנת בצנצנת זכוכית בגוון בורדו בעלת פקק כסוף, היא דו שלבית ועתירת הוראות שימוש. כלומר – תעבדו בשבילה כדי שהיא תעבוד בשבילכן. בשלב הראשון מורחים על עור נקי סבון מינרלי ורוד, שמתחבא בחלק העליון של הפקק. בשלב השני שוטפים את הפנים במים, ומורחים את המסכה על עור לח. "מיד עם ההנחה נוצר אפקט חימום נחמד שנמשך שניות בודדות. אחרי השטיפה, העור הרגיש מתוח וקיבל ברק בריא שהחזיק שעה. אבל –התבאסתי לגלות שהפנים קיבלו גוון אפרפר בהיר ועיקש שלא ירד גם אחרי שטיפה נמרצת. בבוקר שאחרי התעוררתי לעור שנראה עייף, רפוי ולנקבוביות פעורות מתמיד. בשורה התחתונה: גימיק ערמומי של חימום העור שיכול להתאים למי שמתכוננת לאירוע. בניגוד להוראות, ממליצה לנקות היטב עם סבון פנים".

Biox Thermal Beauty Experience Mask של פרמייר ים המלח, 400 שקלים ל-100 מ"ל

מסכה לשיער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמורה מצוינת למחיר הגיוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה: מסכה לשיער שמבטיחה, כמו אלף לפניה ואין ספור אחריה, "לשקם את סיב השערה ולהגן עליו מנזק עתידי".
איך היה: מוצרי השיער של דאב, ולא בפעם הראשונה, מתגלים שוב כתמורה מצוינת למחיר הגיוני. וגם המסכה הזאת לא מאכזבת: "כמות קטנה ודקה וחצי על הראש הספיקו כדי להשיג אפקט מוצלח של ריכוך והרגעה לשיער מיובש ועתיר פריזים, בלי להשאיר משקעים כבדים ודביקים. הריח חמוד, קטן ונקי - אם כי כבר הרחתי נעימים מאלה אצל דאב. בכל מקרה, מומלצת בחום".

מסכה טיפולית לשיקום עמוק של דאב, 15-32 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully