וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה תבזבזו את הכסף שלכן בקוס? רשימת הפריטים המומלצים

29.11.2015 / 12:44

ביקור בסניף של קוס נחשב ליעד הכרחי לכל חובבת אופנה באשר היא שטסה לטייל בחו"ל. עד שהרשת הסקנדינבית תנחת בארץ הקודש, קבלו הצצה לקולקציית החורף החדשה וסמנו לעצמכן פריטים שיבואו לכן בול במלתחה. על הדרך, הצביעו והשפיעו לפי בחירתכן

לא הרבה יודעים (חוץ מכן, הפאשניסטיות המושבעות שיודעות הכל), אבל מותג האופנה קוס (Cos) הוא חלק מקבוצת H&M. ענקית האופנה השוודית מציעה מאז שנת 2007 את המותג הפרימיום המציע ביגוד קלאסי בעיצוב מינימליסטי-ארכיטקטוני הפונה בעיקר לנשים, אך גם לגברים וילדים. למותג המגלם באופן מובהק את אסתטיקת האופנה הסקנדיבית, חנויות בכל העולם (ובשנה הבאה גם בקניון גינדי פאשן מול בתל-אביב).

באופן מובן, הוא הפך להיות מוקד עליה לרגל לישראליות רבות המתיירות בחו"ל. הסגנון העל-זמני, ריבוי הפריטים השחורים, גזרות האוברסייז המחמיאות, התפירה הטובה וחומרי האיכות - כל אלו החביבים עלינו בדרך-כלל, לא נעלמו מעינינו. אם יש נציגות לקוס - אנחנו שם. ואם יש מבצעים, אנחנו שם הרבה זמן. בימים אלו מציעה הרשת את קולקציית סתיו/חורף 2015/16. התמחור מלא כיוון שמבצעי סוף השנה עוד רחוקים, אבל עדיין קניית שמלה ב-89 אירו בקוס עשויה להיות בחירת אופנה משתלמת ביותר. אבל על מה תוציאו את הכסף. החלטה לא קלה, ברור לנו. אז אספנו את הפריטים הכי יפים לנוחיותכן.

  • עוד באותו נושא:
  • קוס
  • COS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully