וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ניחוחות חורפיים

שירלי אכסלרוד

17.12.2015 / 12:37

נשארו לכם תלושים מראש השנה? לפני שהם הופכים לניירות גלגול, זה הזמן להשקיע בעצמכם, ובבשמים החורפיים החדשים שמוצעים על המדף

ג'ובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכיל קקאו ואמבר בשביל שפריץ חושניות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "בושם מפנק בניחוח ים תיכוני, רענן, עליז וחושני שעוטף אותך ברכות ובעדינות... הניחוח מעלה זיכרונות של רגעים רומנטיים ומאושרים ביותר של השנה".
איך היה: הנסיינית א', שמהדורת הקיץ המאוד מוצלחת של ג'ובנה ליוותה אותה חודשים ארוכים, התאכזבה קשות ממהדורת החורף של אותו מותג. על פניו, הוא מכיל את כל הרכיבים הנכונים כדי להפוך ללהיט: פירות הדר כמו מנדרינה ולימון על הרעננות, קצת פרחים וגם קקאו ואמבר בשביל שפריץ חושניות. אבל איכשהו כל הטוב הזה יחד לא עבד לה, ויצר קוקטייל מנג'ס, מתוק מדי, מהסוג ששולח אותך לחפש מגבון כדי להיפטר משאריות הריח. את הלחות המטפחת שמובטחת כבונוס היא עדיין מחפשת.

JUVENA ,EAU DE JUVENA, מחיר: 99 שקלים ל-100 מ"ל (מחיר השקה נצחי). להשיג בסופר פארם.

קלואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם קלואיסטיות כבדות לא הצליחו להבחין בהבדלים הדקים בניחוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "בחלוף שבע שנים מאז הושק הניחוח האיקוני שהפך לסימן ההיכר של המותג, רושמים בבית האופנה הצרפתי קלואה פרק חדש בספרי ההיסטוריה"
איך היה: עוד מאותו הדבר, אבל ממש בדיוק. גם קלואיסטיות כבדות לא הצליחו להבחין בהבדלים הדקים בניחוחות. הבקבוק הוא שוב אותו בקבוק ענוג בצבע ניוד עם סרט סאטן לצווארו (פרט מטלטל: מסתבר שאת הסרטים קושרים אחד אחד, בעבודת יד!). הניחוח הוא שוב אותה ערוגת וורדים, שלרוב מרגישה מעודנת, נשית ואצילית, לעתים פודרתית ונקיה, אבל בסיטואציות מסוימות, יש לומר, כמו מטהר אוויר שושנים. מי שהקלואה עובד לה – הרוויחה עוד מוצר מוצלח. למי שפחות – פחות.

Chloe Eau De Toilette, מחיר: 496 שקלים ל-50 מ"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איב רושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבלוב כותנה נעים, נקי ומוצלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "הרגשה חושנית ועדינה של רעננות"
איך היה: רכבת הרים של התלהבות וביאוס, מתיקות וניקיון, רעננות וכובד שזורים זה בזה. ההתחלה הרגישה כמו תרכובת אלכוהולית על גבול תכשיר רפואי. בהמשך הפך הניחוח לפריחת תפוז עזה על בסיס מאסקי כבד, ואחרי עוד מנוחה על העור, המפגש הסתיים בלבלוב כותנה נעים, נקי ומוצלח ביותר. הבקבוק, בלבן בוהק, נע בין מינימליזם מכובד למשעמם רצח. מקרה קלאסי של אל תעזו לקנות בלי לנסות לפני.

Yves Rocher, NEROLY – SECRETS D'ESSENCES, מחיר: 200 שקלים ל-50 מ"ל (במקום 250 שקלים, עד ה-2.1.16). להשיג בחנויות Yves Rocher

בוורלי הילס פולו קלאב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שום דבר לכתוב עליו הביתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "ניחוחות מרעננים אשר מתכתבים עם ערכי המותג, ובבסיסם החברות במועדון הספורט האקסקלוסיבי בבוורלי הילס".
איך היה: ביקור בפינה בה מתגודדים נבוכים בשמים שנודו מהחברה, במחיר קבוע ומדבקה צהובה של 99 שקלים, מתחיל בציפיות נמוכות יחסית. הבושם של מותג האופנה (שמחזיק בסמל דומה לזה של ראלף לורן, אך הוא אינו), ממוספר 9 (יש גם 1, 8 ו-2, לנשים ולגברים). הוא מוגדר כמכיל "נגיעות קשמיר ותפוז דם" אבל מתגלה כבושם גנרי לחלוטין – פרחוני, מתקתק, מתאדה די מהר - שום דבר לכתוב עליו הביתה, ומגיע בבקבוק מאוד ורוד, מה שהופך אותו למתנה קלאסית לאחיינית שחוגגת בת מצווה.

BEVERLY HILLS POLO CLUB , BHPC 1 9 8 2, מחיר: 99 שקלים ל- 50 מ"ל

ז'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשים לא אהבו, הגברים דווקא רחרחו בהתלהבות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "רוחה החופשית והמאושרת הופכת כל ניסיון להרפתקה. מה הניחוח שלה? לא ניתן לעמוד בפניו, מעניק הזדמנות לחיות את החיים במלואם!"
איך היה: הבושם החדש הוא ורסיה חדשה ומוצלחת לליין המוכר של GIVENCHY. הבקבוק מרשים ומזכיר את קודמיו, אבל הגוון האפרסקי והטקסטורה המחוספסת מצליחים לשוות לו לוק יוקרתי אפילו יותר. הנסיינית ה' מדווחת על בושם בעל ארומה נשית, קלאסית ועסיסית. שזה אומר - מתוק, מתובל ופירותי, וכולל רכיבי אננס(!), ורדים ומאסק. "בדרך כלל אני נמנעת מריחות מהסוג הזה ומעדיפה רעננים ופרחוניים יותר. אבל הז'יבנשי נעים והולם את מזג האוויר שבחוץ. בהתזה ראשונה הוא אובחן כדומיננטי מעט, אבל לא מהסוג שמשתלט באלימות על החלל – כך שהוא מתאים גם לבוקר, בלי להוות סכנה ממשית לחברים למשרד. הזמן עשה לו טוב - ריחות הפרי התנדפו, ונשארתי עם הארומה הפרחונית האהובה". ונסיים בממצאי מחקר סמי-מדעי שערכה ה' המשקיענית במפגש עם חברים: רוב הנשים לא אהבו את הבושם, הגברים בחבורה דווקא רחרחו בהתלהבות. ועכשיו תעשו עם המידע הזה את הדבר הנכון.

Givenchy, Live Irresistible, מחיר: 349 שקלים ל-75 מ"ל

ז'יבנשי לגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח מעניין, בהנחה שאין לכם התנגדות עקרונית לשוק תבלינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "בושם חדש לגבר המודרני, לגבר ללא גבולות. בושם בניחוח עור מעושן... עצי ומתובל".
איך היה: ז'יבנשי אחד גם לגברים – מהדורה חדשה לבושם המיתולוגי שהושק לראשונה בסוף שנות התשעים. לא בטוח שהצירוף "עור מעושן" עושה לנו את זה, אבל במבחן ההתזה, מדובר באחד הריחות הגבריים היותר מעניינים של העונה – ובתנאי שאהבתם את הניחוח המקורי, אינכם פרחי קיר בישניים ונחבאים אל הכלים, ואין לכם התנגדות עקרונית לשוק תבלינים. הגרסה החדשה, בבקבוק זהה בגוון אחר, היא דחוסה יותר, מתובלת יותר ואוריינטלית יותר, ומחזיקה מעמד יפה לאורך יום עבודה ארוך.

Givenchy, PI EXTREME, מחיר: 249 שקלים ל-100 מ"ל

Zegna

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הניחוח החדש התברר כמוצלח במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "החדש של זנייה משחזר את הבריזה הקרירה, השדות הירוקים והשופעים ואת קו החוף הכחול של דרום איטליה".
איך היה: בניגוד להתנסויות קודמות של ג' עם בשמים לבית Zegna, שנעו בין סולידים, יעילים אך משעממים במקרה הטוב, לבין זקנים ועצובים במקרה הטוב פחות, הניחוח החדש התברר כמוצלח במיוחד: ברגמוט איכותי במיטבו, הדרי, רענן ומשמח, ומתובל במידה הנכונה בדיוק. לא מצטיין בהישרדות, אבל מחזיק לא רע חצי יום לפחות, ובנסיבות מסוימות יכול אפילו להיחשב יוניסקסי. הצלחה נרשמה גם בגזרת הבקבוק - נקי, מרובע ולכאורה פשוט – אבל מצליח לדפוק את המערכת, ולהיות בו בזמן גם מהודר ואלגנטי.

Zegna, Acqua di Bergamotto, מחיר: 425 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג באפריל ובמשביר לצרכן

טום פורד לגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתורי משהו לפרקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "המבנה של Venetian Bergamot חוקר ארץ לא מוכרת. משולב בציפיות ההיסטוריות מהברגמוט כמרכיב קלאסי, הוא חושף מהרגע הראשון חתימה חושנית שהשפעתה מסירה את המגננות ומענגת".
איך היה: לא נגיד מילה על המחיר, אבל אם הצלחתם להבין את המשפט הקודם, פנקו את עצמכם בטום פורד החדש. מגיע לכם. בכל מקרה, כנראה שעם ברגמוט עשוי נכון קשה ליפול, ובמקרה הזה מדובר בהצלחה מסחררת – הנסיין דיווח על בושם "מאד אינטליגנטי", שמצליח לשלב בין רעננות לימונית לבין ניחוח חם, עצי ומשובח, מסתורי משהו לפרקים, שגרם לבני כל המינים להריח אותו בתשוקה. הבקבוק, בהשראת בקבוקי תרופות חומים, גם הוא של הביוקר.

טום פורד Venetian Bergamot, מחיר: 895 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשת אפריל

קלווין קליין לגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח נחמד, למי שחי שני עשורים בדיליי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "הניחוח החדש מבקש לחקור את ערך הגבריות הטוטאלית שאינה מוטלת בספק. חגיגה רעננה של ניחוחות המציפה בנו זיכרון וערגה לתקופה התמימה של אהבת נעורים".
איך היה: מועצת חכמים שהתכנסה להריח את האיטרניטי החדש לא הצליחה להגיע להסכמות את איזה בושם הוא מזכיר בדיוק, אבל בדיוק. אינוויקטוס של פאקו רבאן? אולי ולנטינו? חכם אחד טען שמדובר בבושם נשי לחלוטין, ואחר סבר שמדובר בניחוח נחמד, למי שחי שני עשורים בדיליי. על דבר אחד אין ויכוח – קלווין יודע לעשות בקבוקים שווים ביותר.

Calvin Klein ,Eternity NOW, מחיר: 280 שקלים ל-100 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully