וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה על כלום: מי את, שושנה לוינשטיין-גרוס?

אלינור דביר

21.12.2015 / 8:20

מי שהתפרסמה לפני 20 שנה כממתק של הצהובונים בתור החברה הצעירה מדי של ג'רי סיינפלד, ממוקמת כעת במקום השני ברשימת מעצבי האופנה הכי מחופשים בגוגל ב-2015, לפני קרל לגרפלד וטומי הילפיגר. איך השתחלה המעצבת הפושרת, בעלת השם הכי יהודי בעולם, למיקום הכה נוצץ?

מעצבת האופנה שושנה לוינשטיין. GettyImages
ממוקמת בצמוד למקום הראשון - ראף סימונס. שושנה לוינשטיין-גרוס/GettyImages
הקולקציות האחרונות שלה מתרכזות בשמלות ערב פושרות, אך היא אוחזת במאות נקודות מכירה ברחבי ארה"ב

בשנת 1993 היה ג'רי סיינפלד (המקיים בימים אלה סבב הופעות בישראל) בטופ של הטופ בעולם השואוביז. הסיטקום שלו "סיינפלד" היה המפורסם והמדובר ביותר בתולדות הטלוויזיה, ומגבר יהודי אמריקאי בעל אפיל חנוני הוא הפך לרווק מבוקש ולוהט. באותה שנה, כשהיה בן 39, הוא פגש את שושנה, אז תלמידת תיכון יוקרתי באפר ווסט סייד. את הבחורה בת ה-17 הוא הכיר בסנטרל פארק ואחרי שיחה קצרה, מספר הטלפון שלה היה בידו. מערכת היחסים ביניהם הייתה הממתק הלוהט של הצהובונים בכל העולם שגעש סביב סוגיית הפרש הגילאים המטריד בין הבדרן המצליח ותלמידת התיכון העשירה. אחרי חמש שנים של זוגיות סוערת וכמעט חתונה השניים נפרדו.

שושנה לוינשטיין, בעלת השם הכה יהודי ולוק של ריץ' ביץ' בפוטנציה, המשיכה לקדם את קריירת עיצוב האופנה שחלמה עליה תוך כדי דהירה על גלי הפרסום להם זכתה בעקבות הזוגיות המתוקשרת, ולאחר שש שנים התחתנה עם יורש עשיר בשם ג'ושוע גרוס (ממנו הספיקה גם להתגרש). אז למה נזכרנו בה פתאום? כי האתר המקוון של מגזין הרפר'ס באזאר פרסם את שמות מעצבי האופנה המגוגלים ביותר לשנת 2015. ונחשו מי במקום השני? נכון, גברת גרוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלות ערב מתוך האתר "שושנה". הבינוניות ניצחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
היא זכתה באינספור אזכורים תקשורתיים בשל העובדה שהייתה בין הראשונות למכור ביקיני בשני חלקים נפרדים ולא כסט - מהלך שהיום נראה מובן מאליו אבל אז היה חידוש צרכני מבורך

המעצבת שושנה לוינשטיין-גרוס ממוקמת באופן מאוד מפתיע מקום אחד אחרי ראף סימונס ולפני שמות מוכרים וגדולים כמו ג'ימבטיסטה ואלי, קרל לגרפלד, טומי הילפיגר וזוהיר מוראד.

את הלייבל שלה "שושנה" היא פתחה ב-1998 בעזרת הלוואה מאת אביה המילונר ז'ק לוינשטיין (מעניין אם היא החזירה) בקונספט של בגדי נשים המעוצבים למבני גוף שונים. עם השנים היא השיקה ליינים של בגדי ים לנשים ולילדות, קו תכשיטים וכן שיתופי פעולה עם קלאב מונקו, אליזבת ארדן ושרלוט רונסון (חברות ילדות). היא זכתה באינספור אזכורים תקשורתיים בשל העובדה שהייתה בין הראשונות למכור ביקיני בשני חלקים נפרדים ולא כסט (מה שמאפשר לבחור מידות שונות של תחתון וחזייה) - מהלך שהיום נראה מובן מאליו אבל אז היה חידוש צרכני מבורך.

הקולקציות האחרונות שלה מתרכזות בשמלות ערב פושרות ובגדי ים חביבים במחירי ביניים. יחד עם זאת, היא אוחזת במאות נקודות מכירה ברחבי ארצות הברית כולל בתי הכלבו נורדסטרום, סיקס פיפט אבניו ולורד אנד טיילור. בגדי הים שלה זוכים לפופולריות עצומה בשוק האמריקאי, והיא עצמה מצטלמת לא מעט בהם, מה שלא מזיק ליחסי ציבור מן הסתם. בתור פרסונה ציבורית שמה נקשר לפעולות צדקה ולקליקת החברה הגבוהה במנהטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מעצבת האופנה שושנה לוינשטיין. GettyImages
דהירה נכונה על גלי הפרסום וניצול של הקשרים והכסף בחברה הגבוהה של מנהטן/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלות לאביב 2016. עיצובים פושרים במחירי ביניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
מעצבת האופנה שושנה לוינשטיין. GettyImages
מראה של ריץ' ביץ' בפוטנציה/GettyImages
מעצבת האופנה שושנה לוינשטיין. GettyImages
חיבה עזה לצבעוניות יתרה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully