וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: ב-2016 נהפוך אתכם לבני אדם

3.1.2016 / 9:06

הנה כמה הבטחות טיפוח הכרחיות לשנה החדשה, גברים יקרים. ב-2016 תהיו נקיים, זוהרים ונעימים. ליקטנו ובדקנו את מוצרי הקומסטיקה שיעזרו לכם לבצע את המשימה. מכונת גילוח, מסכה, קרם פנינים, תכשיר לטיפוח הציפורניים ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבור חלקכם כנראה מדובר בפיצוי על 2015 השלומפרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. מכונת גילוח רמינגטון

מכונת הגילוח החדשה של רמינגטון תעלה לכם 649 שקלים, אבל היי, היא כוללת שלושה ראשי גילוח שכל אחד מהם מורכב מ-2 מסילות שבהן 21 סכינים עשויים יהלום שחור (וואט?!), שניצבים על מנגנון של ציר רב כיווני המאפשר גמישות והתאמה של ראש הגילוח לתווי הפנים ולאיזורים הבעייתים - הצאוור והסנטר וכולנו יודעים כמה פעמים כבר רבנו עם המכונה בשביל להגיע לשם.

לגלח או להבריח? יהלומים שחורים! מה נראה לכם? ברור.

2. קרם לחות של קליניק

תמורת 320 שקלים תקבלו 50 מ"ל של קרם הלחות Turnaround Revitalizin, שהפלוס הגדול שלו הוא העובדה שהוא נטול שמן וללא ברק מיותר על הפנים. עם זאת, הוא מכיל מרכיבים אופטיים המשפרים את מראה העור משלימים את הגוון הטבעי של העור ומאירים אותו בזוהר טבעי.

למרוח או לשכוח? עד שסוף סוף יש קרם שלא מעניק לעור מראה שמנוני וזוהר מדי? אין סיבה לא להתנפל.

3. מסכת תחרה של ז'יבנשי

המסכה של בית האופנה עשויה מבד תחרה עדין שמועשר בתמצית רעננה ונספגת של אצה חומה-זהובה, ממשפחת הקומפלקס החדשני שעשירה בתמציות ימיות, שמעניקות חידוש לעור ויתרונות של פיסול, מיצוק וחידוש.

להניח או להזניח? אז נכון, הסכום קצת מופרז (1829 שקלים), אבל מצד שני כולם יעופו עליכם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

4. מסכת זהב של חווה זינגבוים

ממש כמו הכוכבים בהוליווד, גם אתם יכולים להנות ממסכת זהב תמורת סכום של 360 שקלים ל-100 מ"ל. המסכה, שמכילה ויטמין C, ויטמין A, קינטין ואלנטואין להרגעת העור ואת מינרל הזהב, גורמת לחימום עדין של העור ומזינה אותו בלחות וכך, לאחר הסרתה העור נראה קטיפתי, קורן וזוהר.

למרוח או לשכוח? מי לא רוצה לזהור כמו כוכב הוליוודי לוהט? ואם אפשר לעשות את זה מבלי לצאת מהבית – אז מה טוב. אה כן, זה תמיד מצטלם טוב לאינסטגרם. בקיצור, שווה לנסות.

5. קרם פנינים להבהרת העור של פרימייר

הקרם (845 שקלים ל-65 מ"ל), שפותח בשילוב מינרלים מים המלח, מכיל תערובת ייחודית המורכבת משמונה רכיבים אבקת פנינים, ויטמין C רפואי, פפטיד הבהרה, חומצה קוגית וחומצת AHA, מבטיח סגולות הבהרה לעור הפנים וכמובן תוצאות זוהרות.

להבהיר או להסתיר? אם אתם רוצים עוד פנים זוהר ולבנבן – מצאתם את הפתרון המושלם. במקום לנסוע עד לים המלח ולחפש את המינרלים הנכונים, פשוט תקנו את הקרם ותתמרחו להנאתכם.

6. קרם עיניים ושפתיים של avene

הקרם הרב שימושי של החברה הצרפתית, יעלה לכם 229 שקלים מורכב מחומרים כמו רטינאלדהיד, G.G.O ו פרה-טוקופריל, עוזר, מזרז את חילוף שכבת התאים בעור ומסייעת ביצירת "פילינג עדין מאד" המטשטש תופעות של קמטוטים ראשונים, היווצרות כתמי עור, ומעניק לעור מראה אחיד זוהר.

למרוח או לברוח? המרקם העדין והקליל של הקרם, גורם לך לתחושת של ללכת עם ולהרגיש בלי – דבר שמאוד חשוב בעיקר באקלים הים תיכוני של ארץ ישראל. מומלץ בחום.

7. דאודורנט של לאוקסיטן

הדאודורנט מהסדרה החדשה לגבר של לאוקסיטן יעלה לכם אמנם 100 שקלים, אבל הוא מגיע עם הבטחה שהוא לא ישאיר אחריו עקבות או תחושה דביקה. אם זה לא מספיק, אז הפורמולה שלו אינה מכילה מלחי אלומיניום (אם זה משנה לכם).

לגלגל או לגלגל? רק תזכרו כמה פעמים קרה שמרחתם ספיד סטיק ונשארו לכם סימנים לבנים על החולצה, אז זהו שעם הדאודורנט הזה – זה לא יקרה. תהנו.

8. מסכת ג'ל של גרלן

המסכה החדשה של גרלן (655 שקלים ל-50 מ"ל) בעלת מרקם הג'ל הקליל, עשירה בוויטמינים ומינרלים ומורכבת משילוב ייחודי של מזון מלכות וג'ל מתוצרי הדבורה השחורה פועל על כל רמות העור.

למרוח או לזנוח? מתי בפעם האחרונה התמרחתם בתוצרי דבורה? המרקם העדין של המסכה מעניק לפנים מראה זוהר ותוצאה של מתיחת העור. בקיצור, מי צריך בוטוקוס?

9. סרום יום ולילה של קיל'ס

מצד אחד סרום היום לגבר (290 ¤ ל-50 מ"ל), מצד שני סרום הלילה (198.60 שקלים ל-30 מ"ל). בזמן שסרום היום מכיל פורמולה שכוללת ריכוז גבוה של 10.5% ויטמין C טהור שידוע בביכולת העוצמתית לשפר מראה של עור מזדקן, סרום הלילה מורכב מסקוואלן, מנר הלילה ומשמנים אתריים כולל לבנדר רפואי. אם לא די בכך, הפורמולה כוללת שמן כוסברה ושמן פקעות ורדים שעוזרות לשיקום העור.

להזליף או להחליף? אם אתם בעניין של קרמים קצת יותר כבדים, אז סרום היום יעבוד עבורכם מעולה, בזמן שסרום הלילה הוא עבור אנשים שאוהבים יותר שמנוניות על עורם. כך או כך – שניהם מעניקים מראה זוהר לעור.

10. מכשיר לטיפוח הציפורניים מסדרת שול

המותג שמתמחה בבריאות כף הרגל, השיק מכשיר ביתי, שיעלה לכם 199.90 שקלים. המכשיר החדש בעל שלושה ראשים: שיוף, החלקה והברקה ומתאים לכל אחד ואחת.

לשייף או לחפף: מכירים את זה שנשברה לכם ציפורן או שמשהו ברגל מציק לכם – המכשיר של שול הוא הפתרון המושלם למקרים שכאלו. עם זאת, אל תבנו על כך שהוא יחליף את הביקור החודשי אצל הפדיקוריסטית.

11. שי קטן לשנה החדשה

מארז של סבון של פעם – ערכת הנסיעה הקומפקטית של החברה הישראלית תעלה לכם רק 99 שקלים, במסגרתם תוכלו להנות מסבון פילינג לפנים (20 מ"ל), קרם לחות לפנים (20 מ"ל), מסיכת פנים (30 מ"ל) וספוג פנים

NOIR EXTREME של טום פורד – הבושם היוקרתי של מעצב העל מורכב מניחוחות של חום מתובל והדרים קורנים, משיחות מכחול מיומנות של שמן מנדרינה ושמן נרולי ותערובת של זעפרן, הל ואגוז מוסקט. הריח? ממכר.

Eternity NOW - הבושם החדש של מעצב העל האמריקאי מבטיח ניחוח מיוחד המורכב משלל מרכיבים: החל מג'ינג'ר חריף, מי קוקוס רעננים וכוכב אניס, דרך ניחוח של פירות כוכב פריכים, עלי אורז ושילוב של פאצ'ולי, וכלה משילוב של עץ ארז מרוקאי, עלי טונקה ווניל מדגסקר. שווה התזה

מארז של עמנואל אונגרו - תמורת 249 שקלים, תקבלו מארז חגיגי של אונגרו שכולל: בושם (100 מ"ל), ג'ל רחצה / שמפו לגבר – תכולה 150 מ"ל.

אל תגלה לאשתך...

תמיד חלמתם על מראה זוהר אבל אין לכם כח לטפח אותו כל יום מחדש? יופי! בשביל זה יש את טיפול הג'ט פיל של ד"ר אלמן, שיעלה לכם 600 שקל, ויעזור לכם לשמור על מראה זוהר. כן, ממש כמו כוכבי הוליווד. אז מה הטיפול כולל? מדובר בטיפול החדרה לעור של חמצן וחומרי הזנה חיוניים כמו ויטמינים, מינרלים ומים שמוחדרים תחת לחץ אטמוספרי. התוצאה המיידית: עור קורן וזוהר.

ד"ר אלמן מבטיחה שבאמצעות הטיפול תשיגו מספר תוצאות: * שיפור מרקם העור ולמיצוקו.
* שיקום העור לאחר אקנה.
* שיפור של פיגמנטציה מסוגים שונים (כתמי שמש, גיל, הורמונים).
* ריכוך ולשיפור מראה קמטים וקמטוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully