וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד שמלות העירום: מהו המראה המנצח של 2015?

30.12.2015 / 14:02

ביוני 2014 הגיעה ריהאנה אל טקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית בשמלה של אדם סלמן שלא הותירה מקום לדמיון - וכך נולדה אחת התופעות הבולטות של 2015 על השטיח האדום. למט גאלה השנה ביונסה, קים קרדשיאן וג'ניפר לופז כבר התייצבו מוכנות. איזו שמלה לוקחת? הצביעו והשפיעו

מערכת וואלה!
ריהאנה בטקס פרסי cfda בלינקולן סנטר, ניו יורק, 2 יוני 2014. גטי אימג', עיבוד תמונה
ריהאנה החלה את הטרנד כשלקחה אותו לקצה. טקס פרסי CFDA/עיבוד תמונה, גטי אימג'

ביוני 2014 התייצבה ריהאנה על השטיח האדום של טקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית (CFDA) בשמלה של אדם סלמן שהיתה לשיח הערב. השמלה שחשפה הכל, אבל ממש הכל, הצטיינה בפיטינג מושלם, ממד חגיגי וגזרה מחמיאה. בסך-הכל, הכוכבת נראתה יפה מאוד. תמונה שלה לצד אנה ווינטור המחויכת היתה מעין אישור לא רשמי של עורכת ווג למראה רב התעוזה. אבל מה שעמד שמרכז הענינים היתה דרגת השקיפות. הגבוהה. הישבן והפטמות של היפהפיה נראו במלואם ובאופן ברור. אור הבזקי המצלמות רק העצים את האפקט המהמם. היו מי שטענו שמדובר בבחירת אופנה מחושבת של ריהאנה שרצתה "להראות" לדרייק, האקס הטרי שלה. מה הוא מפסיד. על-פי המדווח במדורי הרכילות אז, הראפר ושחקן הטלוויזיה הותיר אותה שבורת לב לאחר פרידתם. האם הוא התחרט על הפרידה? אין לדעת. אבל מה שכן, ריהאנה ככל הנראה היתה הטריגר לתופעת שטיח אדום - שמלות עירומות.

ביונסה, ג'ניפר לופז ו'ים קרדשיאן בגאלת המט, מאי 2015. GettyImages
ביונסה, ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן והשמלות העירומות שלהן השנה. האם מדובר בטרנד מחמיא? הדעות חלוקות/GettyImages

התופעה הזאת היתה אחת מהבולטות על השטיח האדום בשנה החולפת. לא שמשחקי שקיפות באופנת על הם משהו חדש, אבל שמלות שקופות כמעט ב-100 אחוזים, או כאלו שמגלות כמעט 100 אחוז מעור הגוף, נראו בלי סוף ב-2015. גאלת מוזיאון המטרופוליטן השנתית בניו-יורק הידועה יותר כגאלת המט והתקיימה במאי השנה, היתה במה לאינספור שמלות עירומות. ביונסה, קים קרדשיאן, ג'ניפר לופז, ועוד כוכבות רבות נוספות מן הליגה הראשונה, בחרו בטרנד הלוהט. האם הוא מחמיא לכל אחת? לא בטוח. האם נראה אותו בכל מקום גם בשנה שבפתח? בעונת הפרסים הקרובה התשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully