וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלמיין 90210: הסופרמודלס הלוהטות מהניינטיז מתאחדות בקמפיין חדש

ליאת להב

10.1.2016 / 7:34

הדוגמניות האיקוניות נעמי קמפבל, סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר מככבות יחד בקמפיין אביב-קיץ 2016 של בית האופנה הצרפתי בלמיין. בתפריט: גזרות סופר-חנוטות, פוזות מפתות, אווירה נוסטלגית וגנטיקה מעוררת קנאה

יוטיוב

בווידיאו: תצוגת אביב-קיץ 2016 של בלמיין בשבוע האופנה של פריז

אחרי גל של אופנת בייסיק, ניקיון מינימליסטי, טרנד יוניסקס, שליטה של הצבע האפור ואפילו שובם של כוכבי "בוורלי הילס 90210" למדורי הרכילות - האם אנחנו צריכים הוכחה נוספות לקאמבק של שנות התשעים העליזות? בית האופנה הצרפתי בלמיין נותן חותמת סופית לתופעה ומלהק את שלוש הדוגמניות הבולטות של אותו עשור - נעמי קמפבל, סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר - לככב יחד בקמפיין אביב 2016 החדש.

המנהל האמנותי חביב הסלבס, אוליביה רוסטאן, סיפר בהודעה רשמית שגם היום, שנים רבות אחרי שיא הקריירה של שלושתן, הצילומים האיקוניים שלהן תלויים על לוחות ההשראה של בתי האופנה הנחשבים, ומבחינתו לעבוד איתן זה בגדר חלום אישי שהתגשם.

את הסופרמודלס צילם סטיבן קליין בצילומי שחור-לבן עדכניים הכוללים בוסט של נוסטלגיה. הצילום נעשה בסטודיו ניו יורקי תוך הקפדה על תאורה מינימלית, ככל הנראה למטרת טשטוש קמטוטין וליצירת אפיל סקסואלי. גם בגזרת האיפור והשיער נשמר קו סולידי כדי לא למשוך את תשומת הלב מהבגדים עצמם.

אבל זה לא ששלוש הנשים היפות הללו עשו לביתן מאז שתמו שנות הזוהר שלהן. סינדי קרופורד פיתחה במקביל קריירה טלוויזיונית. בעבר היא הגישה את תוכנית האופנה "האוס אוף סטייל' ב- MTV, ובימים אלה היא חוזרת לטלוויזיה, והפעם מהצד השני, על תקן מפיקה. דוגמנית-העל עובדת על "אייקון", סדרה עלילתית של רשת NBC העוסקת במלחמות בתעשיית הדוגמנות בשנות השמונים. הסדרה תתמקד במלחמה בין סוכנויות הדוגמנות פורד ועלית, ולמרות שהיא תתאר סיטואציות שמערבות סופרמודלס כמו נעמי קמפבל, כריסטי טרלינגטון וקרופורד עצמה, לא יוזכרו בה שמות אמיתיים.

נעמי קפמבל, שעדיין לא ברור אם לבסוף תרצה מאסר בפועל בגין תקיפת צלם, ממשיכה להתפרנס מדוגמנות. בגיל 45 עם גוף לתפארת ועור שוקולדי מפתה, היא השיקה ליין הלבשה תחתונה בעיצובה. הקו, העונה לשם המרוצה מעצמו "I Am Naomi Campbell" (כך נקרא היוזר שלה באינסטגרם), מציג קולקציה במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם המותג האיטלקי Yamamay, והוא כולל סטים של לנז'רי, תחתונים וחזיות.

קלאודיה שיפר, שהיתה למוזה של קיסר האופנה קרל לגרפלד במשך למעלה מ-20 שנה, כיכבה ב-2011 בקמפיין משקפי השמש של בית האופנה שאנל שצילם לגרפלד בעצמו. בגיל 40 ועם שלושה ילדים נראה שהיא לא איבדה מילימטר מהגלאם והיופי הגרמני בו אחזה בצעירותה.

בייסיק איז ביוטיפול

המראה הקולי של שנות התשעים עדיין איתנו

לכתבה המלאה

המעצב הראשי של בלמיין, אוליבייה רוסטאן, היה בסך הכל בן 26 כשהוצנח לתפקיד במקום כריסטוף דקרנן - שהיה זה שהעיר את המותג המנומנם והזריק לו את מנת הסקסאפיל שהחזירה אותו לזירה עם מנות גדושות של אייטיז, כתפיים מודגשות, נצנצים ומחשופים עמוקים. בארבע השנים האחרונות הצליח רוסטאן לחבר את השפה המיליטנטית המזוהה עמו לקו הסמי-וולגרי המנצנץ והחושפני שנעוץ ביסודות של בלמיין. בדרך הוא אסף עדת מעריצים ופמליה נחשקת שכוללת את משפחת ווסט-קרדשיאן, משפחת חדיד וריהאנה.

קולקציית אביב-קיץ 2016 שהציג בשבוע האופנה של פריז הציגה מוטיבים של רפלס בקומות, קרושה ורשתות מעוינים, בפלטת גוונים של חום, כתום, ניוד ובז', טורקיז, ירוק וכחול וכמובן שחור ולבן. את אלו הוא שילב באבני הבניין הבלמיניות - חגורות מותן מאובזמות, בדי עור, זמש וכתפיים מודגשות. הצללית הכללית הייתה צמודה, עמוסה בחיתוכים ושקיפויות, וכללה טייצים, חצאיות צינור ועקבים מרובי שרוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully