וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריספקט: המעצבת שתגרום לביונסה ללבוש שמלה מאשדוד

13.1.2016 / 13:12

היא סומנה על ידי ווג כאחת ממעצבות שמלות הכלה הטובות בעולם, שמלותיה מוצגות ב-75 סלונים בארה"ב, צרפת, לונדון וסין, וכעת אפילו קווין בי שמה עין על דגם שלה. ענבל דרור מציגה קולקציות חדשות של שמלות קוטור ושמלות כלה, ושמה את אזור חיוג 08 על המפה

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: תצוגת שמלות הכלה של ענבל דרור בניו יורק

לפני כשבוע מפיקת האירועים והשורדת אירית רחמים חגגה בר מצווה לבנה הבכור בשמלה מנצנצת חושפת כתף, רגליים ושחלות. בעוד הרשת גועשת מקו הביקיני שחשפה באירוע תוך ביקורת על כישורי האמהות של רחמים - ענבל דרור, זו שאחראית למונומנט המדובר, זורמת על גלי היח"צ ומציגה את קולקציית 2016 תחת בית האופנה שלה "ענבל דרור הוט קוטור".

הסיפור מאחורי ההצלחה של המעצבת המקומית ענבל דרור כולל עבודה קשה, כישרון, והמון מזל. שמה משורבב בשנים האחרונות קקישור למפורסמות בארץ (שירלי בוגנים, בר רפאלי, רותם סלע, שרון גניש) ובחו"ל (ג'וליאנה רנסיק, נעמי ווטס) ושמלותיה מוצגות בלמעלה מ-75 סלוני כלות בארה"ב, צרפת, לונדון, סין, קוריאה, רוסיה ועוד.

קולקציית שמלות ערב ושמלות כלה 2016 של ענבל דרור. יניב אדרי,
?מה שחשוב לי זה לתת משהו שאין?. קולקציית 2016 של ענבל דרור/יניב אדרי
"אני עושה הכל בעבודת יד, שנתיים מראש. הכל מיוצר בישראל, כל השמלות לחו"ל נתפרות באשדוד"

בשנת 2000 היא סיימה בהצטיינות לימודי עיצוב אופנה בשנקר והתעופפה למילאנו לשלוש שנים של בית ספר (של החיים) באטלייה של רוברטו קוואלי. כשחזרה התמקמה מחדש בבית הוריה באשדוד, ומשם החלה לעצב שמלות כלה. לאחר שנתיים חברו אליה שני שותפים עסקיים - יוהאן אבוחצירה ומרינה קידר- שזיהו את הפוטנציאל והכישרון בצעירה מהפריפריה.

"מה שחשוב לי זה לתת משהו שאין", מעידה דרור, "זה מתחיל מהבדים. אני עושה הכל בעבודת יד, שנתיים מראש. עכשיו אנחנו עובדים על הטקסטילים של 2018. הכל מיוצר בישראל, כל השמלות לחו"ל נתפרות באשדוד. הכל עובר את בקרת האיכות שלי. כל שמלה".

הבוסט הבינלאומי של דרור החל ב-2014. באותה שנה היא הציגה לראשונה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק, ומגזין ווג צרפת בחר בה לאחת מעשר מעצבות הכלה הטובות בעולם לצד וורה וונג ואלי סאאב. שנה לאחר מכן ווג ארה"ב בחר בשמלה שלה כאחת מ-10 שמלות הכלה המיוחדות של השנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

השמלה שביונסה צפויה ללבוש בשבוע הבא

קולקציית שמלות ערב ושמלות כלה 2016 של ענבל דרור. יניב אדרי,
דגם שיישב לה בול על הקימורים וצבע העור/יניב אדרי

גיגול שמה ברשת מגלה ששמלות בעיצובה נמכרות במחירים של 8,000-12,000 דולרים והן מבוקשות מאוד גם בקרב לקוחות שוק היד שניה. לאחר חיזורים שונים מכיוונים הוליוודיים, כעת מסתמנת התעניינות רצינית מצד הסטייליסטים של ביונסה בנוגע לדגם מהקולקציה החדשה, אותו היא צפויה ללבוש כבר בשבוע הבא. אנחנו מבטיחים לדווח.

האוסף הגלאמי כולל 32 דגמים בגווני שמנת, שמפניה, וניל, ניוד, כסף וזהב בשילוב אלמנטים מנצנצים כמו לוחיות מתכת, קריסטלים, רקמות ופאייטים. הבדים כוללים משי, טול, שיפון, סריגים דקים ואריגים משובחים.

כיום דרור מחזיקה בחנות, מתפרה ומשרדים בישראל, מעסיקה 70 עובדים בארץ (ביניהם ריבה סמירה, אקס אושידה) ו-35 מחוץ לישראל. במקביל היא מגדלת שני ילדים בני שמונה ושלוש בחממה המשפחתית באשדוד ומנהלת חלק ניכר מעבודתה דרך הסקייפ. וונדר וומן.

מחירים:
שמלות ערב החל מ-8,000 שקלים
שמלות כלה החל מ-14,000 שקלים
המחירים תלויים בעיצוב בהזמנה אישית

ניתן להשיג ברחוב הירקון 82 תל אביב
הקליקו פה לאתר של ענבל דרור

קולקציית שמלות ערב ושמלות כלה 2016 של ענבל דרור. יניב אדרי,
שילובים מדויק של אלמנטים כמו רקמות וחיתוכים/יניב אדרי
קולקציית שמלות ערב ושמלות כלה 2016 של ענבל דרור. יניב אדרי,
אין כמו להתחתן בשמלת מיני/יניב אדרי
קולקציית שמלות ערב ושמלות כלה 2016 של ענבל דרור. יניב אדרי,
היום המאושר בחייה של כלה ניו יורקית פאשניסטה/יניב אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully