וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת פרידה מרף סימונס: סופי מצטנר בקמפיין הראשון לדיור

ליאת להב

17.1.2016 / 8:31

לאחר שפתחה שתי תצוגות של בית האופנה היוקרתי בשבוע האופנה של פריז, נוחתת הדוגמנית הישראלית על הקמפיין החדש, המציג את הקולקציה האחרונה שעיצב המנהל האמנותי הפורש - מה שמהווה רובד מרגש נוסף. הצצה ראשונה, צפו

ספק 500

לאחר שזכתה לפתוח שתי תצוגות של דיור בשבוע האופנה של פריז, סופי מצטנר מככבת כעת בקמפיין החדש - וידיאו וסטילס - לאביב-קיץ 2016 של בית האופנה היוקרתי. הקמפיין מציג את קולקצייית רדי-טו-וור האחרונה שעיצב המנהל האמנותי רף סימונס למותג הצרפתי, מה שמהווה בהחלט רובד מרגש נוסף. הקמפיין צולם על ידי הצלם הנחשב פטריק דמרשלייה, שם היא מככבת לצד דוגמניות צעירות נוספות, שלחלקן כבר פנים מוכרות ממסלולים וקמפיינים אחרים. הצילומים הקבוצתיים מתארים לפי הצלם "מחווה לנשיות, זוהר ומודרניות", כך הסביר בראיון לאתר WWD.

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון הפתיע סימונס את תעשיית האופנה העולמית כששחרר הודעה בלתי צפויה לתקשורת המבשרת על פרישתו לאחר שלוש וחצי שנים: "לאחר שיקול דעת מעמיק וארוך, החלטתי לעזוב את תפקידי כמנהל הקריאטיבי בקו הנשים של כריסטיאן דיור. זוהי החלטה המבוססת על רצוני להתמקד בתחומי עניין אחרים בחיי, כולל המותג האישי שלי. כריסטיאן דיור היא חברה יוצאת דופן, וזוהי זכות גדולה לכתוב כמה עמודים בסיפור המפואר הזה".

הקמפיין לאביב-קיץ 2016 של דיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מחווה לנשיות, זוהר ומודרניות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה המעצב ובית האופנה לא הצליחו להגיע להסכמה בדבר חידוש חוזה ההעסקה של סימונס. חרושת שמועות קדחתנית בדבר מחליפו החל כבר ביום הפרישה. אותנו כפרובינציאליים עניין דבר נוסף - האם מקומה של סופי מובטח בדיור והאם היא תפתח עוד תצוגות של בית האופנה?

מצטנר נחשפה לעולם בחודש יוני בשנה שעברה בכתבה בחדשות 2 שהציגה את סיפור חייה המורכב (מעבר חד מניקוי מדרגות בחולון לשבוע האופנה בפריז) במעטפת של סיפור סינדרלה מסעיר. הבחירה בנערה קטינה וחסרת כל ניסיון, החתמתה המהירה על חוזה דוגמנות בינלאומי והוצאתה מבית הספר לוותה בביקורות רבות. הצעירה, בת לאם חד-הורית, מתגוררת בדירת חדר וחצי עם אמה ואחיה הקטן.

היא הצטרפה לסוכנות הדוגמנות של רוברטו בן שושן, ובעקבות היתקלות מקרית לכאורה ברחובות פריז עם רף סימונס, המעצב הראשי של דיור, היא נבחרה לפתוח את תצוגת האופנה של קולקציית הקוטור לחורף 2015/16. מצטנר סיפרה בראיון שהיא מתכננת להשתמש במשכורת הראשונה שלה - על סך 265,000 דולר, בעזרה במעבר לבית חדש עם משפחתה, והיא מתכננת לסיים את לימודיה בתיכון במקביל לעבודת הדוגמנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצלחת בסטילס לא פחות מעל מסלול. תמונה נוספת מתוך הקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

התצוגה הראשונה שפתחה התקיימה ביולי 2015 במסגרת שבוע אופנת הקוטור של פריז. האירוע התרחש במוזיאון רודן הצרפתי. סילואטות הניו-לוק המפורסמות ששרטט בשעתו האב הרוחני כריסטיאן דיור, זכו לעיבוד מחודש בשלל וריאציות. אך כבר כשבוע לאחר התצוגה המוצלחת, החלו להישמע קולות של מחאה בנוגע לרכש הטרי. "תעשיית האופנה עבדה קשה מאוד בשנים האחרונות כדי לתקן את התדמית הרעה שנוצרה לה", אמרה חברת הפרלמנט הבריטי קרוליין נוקס במסגרת דיון העוסק בדימוי גוף האישה, "קיימת חובה מוסרית להתנהל על פי תקנון ברור בכל הנוגע לדוגמניות קטינות, בכדי להגן על בחורות צעירות מפני גורמים נצלניים ומפני היקלעות תמימה לצילומים פרובוקטיביים", היא הוסיפה ותיארה את ליהוקה של סופי לפנים החדשות של דיור כשיקול דעת מוטעה וכ"צעד מאכזב אחורה בזמן".

תצוגת דיור בפריז, יולי 2015

סופי מצ'טנר בתצוגת דיור קוטור סתיו 2015, פריז, יולי 2015. AP
מצטנר פותחת את התצוגה עם מראה מלאכי בשמלה שקופה/AP
תצוגת דיור קוטור לעונת סתיו/חורף 2015/16 בשבוע האופנה של פריז, יולי 2015. AP
הביקורות בנוגע לגילה הצעיר לא איחרו להגיע: "צעד מאכזב אחורה בזמן"/AP

למרות הביקורות עקב גילה הצעיר, הדוגמנית הישראלית, שכידוע הוחתמה לשנתיים בלעדיות בבית האופנה היוקרתי, פתחה שוב את התצוגה לאביב 2016 בשבוע האופנה של פריז שהתקיים באוקטובר האחרון. היא לבשה אאוטפיט לבן המורכב ממכנסיים קצרים וטופ קטן בחיתוך גיאומטרי - מגמה שהמשיכה לאורך כל השואו. המראה הנערי-מודרני שהלם את סופי בדיוק מושלם גובה בשרשרת קולר עם אלמנטים מארכיון דיור ונעליים בגווני ניוד שחור ולבן. המראה הטהור שנע על הספקטרום שבין רומנטי למודרני, שבלט לאורך כל התצוגה, הבהיר שבאותה עונה יותר מכל סימונס בחר להציג פריטים שהדי.אן.איי שלהם הוא יותר רף סימונס מאשר כריסטיאן דיור, אותו ייצג בעיקר באגף האקססוריז והנעליים.

תצוגת דיור בפריז, אוקטובר 2015

תצוגת דיור בשבוע האופנה של פריז, אוקטובר 2015. AP
שרשרת קולר עם אלמנטים מארכיון דיור/AP
תצוגת דיור בשבוע האופנה של פריז, אוקטובר 2015. AP
מצטנר פותחת בשנית את התצוגה, הפעם במראה נערי- מודרני/AP
ראף סימונס בתום תצוגת אביב 2016 של דיור, פריז. AP
רף סימונס נפרד לשלום בתום התצוגה. אחת הפרישות המפתיעות בתעשייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully