וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס חוגגת 42 שנות סטייל: מדוע אנחנו אובססיביים איתה?

17.1.2016 / 16:50

מהאטיטוד הקולי דרך המסתורין ועד המבטא החמוד, וכמובן גם חוש הסטייל המדויק - יש הרבה סיבות לאהוב את קייט מוס. לכבוד יום הולדתה של הטופמודל הבריטית שהתקיים בסוף השבוע האחרון, הנה כל התשובות לשאלה למה אנחנו כל כך אוהבות אותה, שלא לומר אובססיביות

וידאו: FTV

בווידיאו: רגעי מסלול נוצצים של קייט מוס

מושלמת היא לא

קייט מוס במסיבת יום ההולדת 60 של צלם האופנה מריו טסטינו, 29 אוקטובר 2014. splash
פארטי גירל. קייט מוס במסיבת יום ההולדת של צלם האופנה מריו טסטינו/splash

היא "רק" 1.70 מ', אין לה בדיוק "פני בובה" והחיוך שלה לא חושף שורת שיניים ישרות וצחורות, היא מעשנת הרבה, שותה לא מעט (לא מים) וגם הסניפה לפחות פעם אחת משהו חשוד. והיא אוהבת לחגוג אל תוך הלילה בכל הזדמנות והא לא ישנה מספיק. אבל הייתם רוצים אותה אחרת?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מבטא דרום-לונדוני אותנטי משגע

בניגוד להרבה ידוענים בריטים שעשו מאמצים עילאיים ללמוד את "אנגלית המלכה" (אנגלית נכונה ועקבית מבחינה דקדוק ודיקציה), קייט מוס מעולם לא ניסתה לטשטש את המבטא שלה (מבטא הידוע כ"מבטא קרוידון", על שם רובע הולדתה בדרום לונדון). השפה שלה תמיד היתה שפת רחוב מקסימה ואותנטית נטולת כל יומרות והתחכמויות.

בווידאו: קייט מוס בראיון לקייט פאלן, עורכת האופנה של הווג הבריטי, נובמבר 2014

מראה החתונה הבלתי נשכח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפור טבעי. קייט מוס בחתונתה לג'יימי הינס, קיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
קייט מוס וג'יימי הינס ביום חתונתם. AP
כלת כפר. קייט מוס בשמלת החתונה שעיצב עבורה ג'ון גליאנו/AP

כך תשיגו את איפור החתונה של קייט מוס

ב-1 ביולי 2011 נישאה קייט מוס לג'יימי הינס, גיטריסט The Kills בחתונת כפר בנוכחות חברים ובני משפחה. השמלה, האיפור וסידור השיער של הכלה סוקרו לפרטים בווג והיו דוגמא ומופת לסטיילינג כלות מושלם; הכלה אופרה על-ידי המאפרת הבריטית שרלוט טילברי בגווני ניוד, אפרסק וורוד - איפור טבעי שהיה מאז להשראה פופולרית. היא לבשה שמלת כתפיות, טול, תחרה ורקמות מוזהבות בגזרה חובקת גוף מתרחבת ובניחוח ויקטוריאני שעיצב במיוחד עבורה ג'ון גליאנו. הסגנון הפשוט התיישב עם הסביבה הפסטורלית ועם אור היום הרך של הקיץ האנגלי. השמלה המקסימה הוצגה לאחר מכן במרכז תערוכת שמלות הכלה בשנים 1775-2014 במוזיאון ויקטוריה ואלברט.

הפוטוגניות

קייט מוס מגיעה כאורחת לתצוגת ברברי, סתיו/חורף 2015/16, לונדון, 23 פברואר 2015. GettyImages
יפה וכריזמטית בכל פילטר, גם טרום עידן הפילטרים/GettyImages

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אלו לא העיבוד תמונה, התאורה או הצלמים המנוסים. זאת היא והכריזמה שלה. קייט מוס מצטלמת נהדר. יש לה כל מה שצריך לתמונות אש. לפעמים היא ממגנטת גם בתמונות פפראצי או תמונות אירועים שונים. תמונת השחור-לבן בתצוגת ברברי לסתיו 2015/16 אליה היא הגיעה כאורחת מן השורה (הראשונה), היא דוגמא מצוינת לנוכחות הנדירה שלה מול מצלמה.

אופנת הרחוב

קייט מוס לובשת חולצת טי דיויד בואי יום לאחר מותו של המוזיקאי, 11 ינואר 2016. GettyImages
מחווה של טופמודל לידיד קרוב. קייט מוס בחולצת דייוויד בואי/GettyImages

לקייט מוס היו רגעים בלתי נשכחים מול עדשת המצלמה וגם על המסלול, אבל לא פחות מאלו, היא הציגה במהלך השנים אופנת רחוב השראתית עם חוש סטייל משובח. רגע כזה התקיים בשבוע שעבר כשיום לאחר מותו של דייוויד בואי, חבר קרוב, היא נראתה ברחובות לונדון בטי-שירט לבנה עם הדפס המוזיקאי.

המשפחתיות

קייט מוס, בתה לילה גרייס ובן זוגה לשעבר ג'פרסון האק  בחג המולד, 24 דצמבר 2015. ספלאש
בבית לחגים. קייט מוס, בתה לילה-גרייס ובן-זוגה לשעבר ג'פרסון האק בחג המולד האחרון/ספלאש

למרות חיים מלאים משל עצמה וקריירה אינטנסיבית הכרוכה בנסיעות, קייט מוס מנהלת משפחתיות קרובה עם אמה, אביה שנישא בשנית ואחותה למחצה, לוטי מוס, דוגמנית בתחילת דרכה שנהנית מכל מה שאחותה הגדולה יכולה ללמד אותה. כמו כן, קייט מנהלת יחסים משפחתיים טובים עם האקס שלה ג'פרסון האק. העורך-צלם (ממייסדי מגזין Dazed and Confused) הצטרף אליה ואל בתם המשותפת לילה-גרייס (13) בחג המולד האחרון, והשלושה חגגו את החג יחד עם חברים קרובים בבית הכפר של מוס.

המסתורין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש גלויה ונגישה. קייט מוס על שער ווג בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא לא מתראיינת הרבה ובכלל אין לה טוויטר, פייסבוק או אינסטגרם (בעצם יש, אבל חשבון סודי המאפשר לה מעקב אחר מי שמעניין אותה, אבל מעקב אחריה רק לכמה חברים קרובים ובני משפחה שיודעים על החשבון). למעשה, היא לא נגישה ולא גלויה. אבל בכל פעם שהיא כן אמרה משהו, היא התגלתה כמרתקת ומבין הדברים שהיא אמרה בעבר, היו כמה בלתי נשכחים. לכאורה סתומים, אבל בעצם מגלים הרבה. למשל, "אל תסבירו, אל תתלוננו" (Never complain, naver explain), "שום דבר לא טעים כמו להיות רזה" (Nothing tastes as good as skinny feels). אז זה מה שהופך אותה למסתורית ורזה.

אי אפשר בלי עירום

קייט מוס במגזין הצרפתי Lui, מרץ 2014. Terry Richardson, סריקה
גיליון מרץ 2014 של מגזין Lui הצרפתי/סריקה, Terry Richardson
קייט מוס במגזין הצרפתי Lui, מרץ 2014. Terry Richardson, סריקה
נינוחות בלתי מובנת מאליה בצילומי עירום/סריקה, Terry Richardson

הצילומים שלה למגזין Lui הצרפתי במרץ 2014 הם רק טעימה קטנה מרזומה צילומי עירום עשיר. הטופמודל שידרה נינוחות בלתי מובנת מאליה בצילומי עירום. התוצאה, כמו שאפשר לראות, לא פחות ממושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully