וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטרו של עולם האיפור

31.1.2016 / 9:30

הוא חיוני למראה, עושה פלאים לעור ואחרי שתנסו אותו - שגרת הטיפוח שלכן כבר לא תהיה אותו הדבר. בואו להכיר את הפריימר שנולד בסטודיו לצילום ולקח את משחקי המייק-אפ לרמה חדשה לגמרי

פרמייר - קליניק. יח"צ,
איפור תמיד נראה טוב יותר עם פריימר/יח"צ

אם אף פעם לא השתמשתן בפריימר, אתן מפסידות. בין אם אתן מקפידות על מראה איפור מלא ובין אם אתן מעדיפות פשטות, פריימר הוא מתנה משמיים כשהמטרה ליצור בסיס חלק כהכנה למייק אפ ולשאר מוצרי האיפור.

על אף היותו תוספת חדשה יחסית לארסנל המוצרים בתעשיית היופי, הפך הפריימר במהירות לפריט חובה אצל מאפרים מקצועיים, אצל חובבות איפור ועבור אצל אלו שנאבקות בעור בעייתי. פריימר טוב יכול לעשות פלאים למראה הפנים.

ובכל זאת, לעתים קרובות נשים מדלגות על השלב הזה מסיבות שונות. אם זה מכיוון שאינן בטוחות אם הן בכלל צריכות פריימר, כיצד יש להשתמש בו או האם זה באמת שווה את ההשקעה או הזמן. אבל אחרי שהן מנסות הן מגיעות למסקנה אחת - לא ברור איך לעזאזל חיינו בלעדיו עד עכשיו. אז מהו פריימר ומה סוד הפופולריות שלו?

החוט המקשר בין טיפוח לאיפור

את הפריימר שמים מעל קרם לחות ומתחת למייק אפ. הוא מאפשר מריחה אחידה של המייק אפ, ממלא נקבוביות ומחליק קמטוטים, מכין את עור הפנים לאיפור ומבטיח את עמידותו לפרק זמן ארוך. אבל מלבד לגרום לאיפור להיראות מושלם, גם בתנאי לחות וחום, הוא מחליק את פני השטח של עור הפנים ושולט ברמות השומן - באופן כללי גורם לכן להיראות מושלמות בכל עת בשלב אחד פשוט.

הפריימרים המתקדמים עושים הרבה יותר. הם מתקנים את גוון העור ופותרים באופן מיידי את הבעיות ממנו הוא סובל, כמו למשל אדמומיות, עודף שומן, חספוס, חוסר ברק או כתמי שמש וגיל. בעצם, הם משפרים את מראה העור ומאפשרים גם לחסידות המראה הטבעי ליהנות ממראה אחיד.

אם תרצו אנלוגיה קלאסית, הוא עושה את מה שעושה השפכטל לקירות הבית המתקלפים והגבשושיים לפני צביעה או מה שעושים בגדים תחתונים למראה– אם פריטי לבוש מוסיפים יופי, סגנון, אישיות וצבע, התחתונים מתפקדים כממשק בין העור והבגדים. בדיוק כפי שהם יכולים לתקן ולעצב את הגוף כדי שהבגדים יראו טוב יותר, הפריימר יכול לתקן משטחים פגומים ולא אחידים, כך שהאיפור יראה טוב יותר.

המצאה מבעד לעדשה

הצעד הראשון למראה מושלם, במיוחד בצילומי קלוז אפ, הוא עור מושלם, כזה שנראה כמו קנבס, חלק וללא פגמים. זה מסביר איך הומצא הפריימר הראשון על ידי חברת האיפור המקצועית סמאשבוקס שהיא חלוצת הפריימרים. כמו שאר מוצרי החברה הוא פותח בסטודיו לצילום, באולפני סמאשבוקס המפורסמים בלוס אנג'לס, ומכאן גם מקור שם המותג.

את המוצרים פיתחו בחברה בהשראת צרכי העבודה בסטודיו - איפור עם עמידות לאורך זמן, צבעים ידידותיים למצלמה, מרקמים המתאימים ל-HD ולסוגי תאורה שונים. וכן זה כולל תאורת סמארטפון - למעשה, אתן יכולות להיות בטוחות שכמו שאתן נראות במראה כך תראו בתמונות, ובתקופה הכי מצולמת בהיסטוריה, שתקום מי שזה לא חשוב לה. אף אחת לא קמה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרמייר - אלקליל. יח"צ,
מגוון פריימרים המותאמים לכל סוג עור ולכל צורך/יח"צ

רב אמן בפעולה

ההשראה להמצאת הפריימר, התקבלה מימי צילום באולפני סמאשבוקס , כשהמטרה הייתה לצמצם את מספר הפעמים בהם עוצרים לחדש את האיפור, טאץ' אפ בשפה מקצועית. עד מהרה הפך ה- PHOTO FINISH האייקוני של סמאשבוקס לפריימר מפורסם ועטור פרסים, מוצר חובה אצל מאפרים מקצועיים וחובבי איפור.

כיום, יש לחברה 14 פריימרים שונים הנותנים פיתרון לכל בעיה ומיועדים לכל סוגי העור. הפריימר הסגול, למשל, מפחית נקבוביות ומווסת הפרשות שומן, הירוק מפחית אדמומיות, ופריימר בגוון משמש מטשטש כתמים כהים. ישנם גם פריימרים המטפלים בפצעונים, מעניקים לחות וגם כאלו המיועדים למריחה על העפעפיים, הריסים ומתחת לעיניים לפני הקונסילר.

אז ברור שפריימר יכול לחולל פלאים, לכן אין פלא שגם אמני האיפור של הכוכבות מודים שהוא המוצר החשוב ביותר בתיק האיפור שלהם – גם אם זה לא נראה כך הם עושים מאמצים רבים על מנת להסתיר פגמים ולא בטוח שהיו מצליחים כל כך בלעדיו.

עידן השלמות

סוד הפופולאריות של הפריימר נעוץ אולי בעובדה שמראה איפור הפך לדבר החם בעולם הזוהר והאופנה - על המסלולים, על השטיח האדום ובמגזינים. מראות האיפור מקבלים תשומת לב נרחבת בדיוק כמו קולקציה חדשה או פריט לבוש של מעצב על בתעשיית היופי. אבל לא רק - גם בחיי היומיום יש לנו ציפיות גבוהות יותר ויותר מאיך אנחנו רוצות שהאיפור שלנו יראה, ירגיש ויתנהג.

לפני מספר שנים אולי היינו מסתפקות בצללית ושפתון אבל בעידן הסלפי וה-HD נשים צריכות שהאיפור ומראה עור הפנים יהיו ללא רבב בכל זמן ומקום - הפריימר לוקח את זה לרמה חדשה לגמרי. כמעט מושלמת.

את מוצרי סמאשבוקס ניתן להשיג במתחם סמאשבוקס בקניון עזריאלי ת"א ובחנויות רשת אפריל

וואלה! NEWS בשיתוף סמאשבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully