וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוגמנית עירום גולד-דיגרית לאישה הראשונה: המהפך של מלניה טראמפ

9.11.2016 / 8:28

המראה הפתייני והפלסטיקי שהיה מזוהה איתה התחלף בסגנון לבוש אלגנטי ויוקרתי עם פרונט מכוסה, תוך חנופה למעצבים אמריקאים. המהגרת הסלובנית בת ה-46, שנשואה לנשיא ארה"ב הנכנס דונלד טראמפ, עושה הכל כדי להיות פירסט ליידי מוערכת ואהודה לפחות כמו קודמתה

צילום מסך

בווידיאו: מאחורי הקלעים של הפקת האופנה במגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי, שצולמה בדירתם המוזהבת של הזוג. ינואר 2016

"אני אהיה אישה ראשונה מאוד ממלכתית, בסגנון בטי פורד וג?קי קנדי"

כשמלניה טראמפ נשאלה באוקטובר 2015 על ידי גיא טרביי, כתב הניו יורק טיימס, "איזו פירסט ליידי תהיי?", היא ענתה: "אני אהיה מאוד ממלכתית, בסגנון בטי פורד וג'קי קנדי". ופה בדיוק טמונה תמצית הבעיה שמאפיינת אותה. סביר להניח שג'קי או בטי היו מנסחות תשובה שמעידה על הוויה ייחודית ואותנטית של יצירת זהות חדשה ואישית ולא כמו מישהי שהייתה שם קודם. ועדיין, אי אפשר להתעלם מנכסיה של המהגרת הסלובנית שמנסה לעשות וי על כל הפרמטרים שהפריפריה האמריקאית מחשיבה כנכונים.

אף על פי שהיא צמודה למיליארדר דולנד טראמפ מגיל 28, היא אוחזת בקריירה משל עצמה. כבת למשפחה דלת אמצעים היא עובדת למחייתה מגיל 16 בדוגמנות וכיום היא בעלת ליין קוסמטיקה ומותג תכשיטים. היא עסוקה במשך שנים בפעילויות התנדבותיות שונות ותורמת לקהילה כאשת טייקון מנהטנית לפי הספר.

מלניה טראמפ בהפקת אופנה למגזין הארפר'ס בזאר. מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma, סריקה
סטיילינג פטריוטי. טראמפ באוברול כחול-לבן של ראלף לורן על רקע דגל אמריקה. הארפ'רס בזאר, ינואר 2016/סריקה, מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma
עד גיל 26 היא הספיקה לדגמן במילאנו ובפריז. עבודתה כללה צילומי לנז?רי, בגדי ים וצילומי עירום

אבל בואו נחזור רגע להתחלה. מלניה טראמפ, 46, נולדה בסלובניה ב-1970 בשם מלניה קנאבס, לאב שעסק בסחר כלי רכב ולאם מעצבת אופנה, וגדלה בדירת שיכון צנועה. היא החלב לדגמן בגיל 16, ובגיל 18 כבר הייתה חתומה בסוכנות דוגמנות במילאנו - אז שינתה את שמה למלניה קנאוס. מלבד כישוריה הפרזנטטיביים, האישה הראשונה בפוטנציה דוברת שפות והיא מיומנת באנגלית, סלובנית וסרבית, וגם בגרמנית וצרפתית.

עד גיל 26 היא הספיקה לדגמן במילאנו ובפריז ולסיים תואר בעיצוב וארכיטקטורה מטעם באוניברסיטת לובליאנה. ברזומה המקצועי שלה שערים לווג, Instyle, הארפר'ס בזאר, Elle וגלאמור. היא עבדה עם גדולי הצלמים, בין היתר מריו טסטינו, הלמוט ניוטון ופטריק דמרשלייה, ועיקר עבודתה היו צילומי לנז'רי, בגדי ים וצילומי עירום.

את טראמפ היא פגשה לראשונה במסיבה של שבוע האופנה הניו יורקי ב-1998, ואחרי שנה הם יצאו לאור לראשונה בתכנית הרדיו הידועה לשמצה של הווארד סטרן. ב-2004 הם התארסו ואז היא החלה לתפוס תשומת לב ציבורית נרחבת. את הגושפנקה הרשמית היא קיבלה על ידי העיתונאית הראשית של אמריקה ברברה וולטרס, כשזו טענה לאחר ריאיון עמה שהיא מאוד אינטליגנטית.

מאחורי הקלעים של הפקת האופנה עם מלניה טראמפ במגזין הארפ'רס בזאר. ערוץ היוטיוב הרשמי של הארפר'ס בזאר, צילום מסך
שמלה נטולת מחשופים מבית מארק ג'ייקובס, לצד הסמל של המפלגה הרפובליקנית/צילום מסך, ערוץ היוטיוב הרשמי של הארפר'ס בזאר
הבחירה בצילום בו הדגל נראה כפוסטר בין הקירות הנוצצים של הדירה מרמזת על הביקורת כלפי הפטריוטיות המזויפת שנודפת ממנה

לפני עשר שנים נולד בנם המשותף היחיד בארון וויליאם טראמפ (דונלד בחר את השם הראשון והיא את השני). משפחת טראמפ דרה בטרמפ טוואר בשדרה החמישית בטריפלקס שמשקיף לסנטרל פארק בקומה ה-57. מגזין הארפר'ס בזאר הקדיש בגיליון האחרון כתבה למיסיס אמריקה וונאבי, בה היא מצולמת בדירתם המוזהבת על רקע דגל אמריקה. הסטיילינג שנבחר - פטריוטי. על טהרת עיצובים אמריקאים, צבעוניות הדגל ומחשופים סגורים עד לצוואר.

בתמונה אחת היא עטויה אוברול בכחול כהה ולבן של המעצב ראלף לורן על רקע דגל אמריקה. הבחירה בצילום בו הדגל נראה כפוסטר בין הקירות הנוצצים של הדירה מרמזת על הביקורת כלפי הפטריוטיות המזויפת שנודפת ממנה. בתמונה נוספת היא לובשת שמלה מבית מארק ג'ייקובס לצד פסל ענק של פיל אפור - כסמל לעושר הדורסני שמאפיין את הלייפסטייל של הזוג. בעוד לוק עם אקסטרה משמעות היא עם מעיל אדום של ראלף לורן ותיק דמוי דגל ארצות הברית מפאייטים שזורק לקונוטציה ביקורתית נוספת.

מלניה טראמפ בהפקת אופנה למגזין הארפר'ס בזאר. מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma, סריקה
מעיל אדום של ראלף לורן ותיק דמוי דגל ארה"ב מפאייטים. לוק עם אקסטרה משמעות/סריקה, מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma
בחתונתה לבשה שמלה של דיור שעוצבה על ידי ג'ון גליאנו ועלתה 200,000 דולר. היא לא תיארה שיום אחד תיאלץ להתנצל שלבשה שמלה שאינה מייד אין אמריקה

בחתונתם שנערכה בינואר 2005 בווילה ההיסטורית של טראמפ בפאלם ספרינגס, היא לא תיארה לעצמה שיום אחד היא תצטרך אולי להתנצל על כך שבחרה ללבוש שמלת כלה שאינה מייד אין אמריקה. שמלת הסטרפלס בגוון השמפניה (עניין של 200,000$) עוצבה על ידי ג'ון גליאנו תחת בית האופנה דיור.

כשהיא תיכנס רשמית לטייטל הנחשק האישה הראשונה של אמריקה, היא תהיה הפירסט ליידי הראשונה שהצטלמה ללא בגדים כלל וכלל בשלל תנוחות סקסיות. תמונות העירום שלה לאורך השנים חשפו שהיא עברה יותר מהגדלת חזה אחת ושיפוצים רבים בפניה.

בגזרה המלתחה - הסטייל של קנאוס-טראמפ התפתח קצת עם השנים. אם לפני עשור היא נצפתה בעיקר במחשופים עמוקים, שמלות בגזרת בת-ים, פרוות ובדים מנצנצים שהשוו לה ארומה זולה בייחוד בשל המראה הפלסטיקי והאובר סקסי שהיא התאמצה לשדר, בשנים האחרונות היא אימצה מראה אלגנטי יותר עם פרונט מכוסה ובגוונים אחידים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת הכלה של דיור על שער ווג ארה"ב, פברואר 2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגנון לבושה הראוותני-יוקרתי וחיבתה למעצבים אירופאים כמו דיור, דולצ'ה וגבאנה, ואלכסנדר מקווין נשמר דווקא, ומזכיר יותר את ננסי רייגן מאשר את מישל אובמה שאהודה מאוד בשל דבקותה במעצבים אמריקאים וייצוגם באופן צנוע יחסית.

בנוסף ללוק הפתייני היא תהיה גם הגברת הראשונה שהיא אשתו השלישית של נשיא ארה"ב. כדי לעשות את הטרנספורמציה מתדמית של דוגמנית עירום גולד דיגרית (כך היא מתוארת בצהובונים האמריקאים לאורך השנים) לאהודה על נשות אמריקה כמו קודמתה אובמה, יהיה עליה לעבוד קשה. או פשוט לא להתנצל על מי שהיא ולוותר על הרצון להיות כמו קנדי או פורד.

עוד באותו נושא

השמלה שמלניה לבשה בוועידה הרפובליקנית אזלה תוך שעות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימיה כדוגמנית עירום עסוקה, על שער מגזין GQ הבריטי, ינואר 2000/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלניה טראמפ בהפקת אופנה למגזין הארפר'ס בזאר. מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma, סריקה
מלניה טראמפ גרסת 2016, מראה אלגנטי בוגר וצנוע/סריקה, מתוך מגזין הארפר'ס בזאר, Douglas Friedma

מלתחת טראמפ טרום המירוץ הרפובליקני לנשיאות

מלניה טראמפ. GettyImages
פוקסיה נועזת ומבריקה/GettyImages
מלניה טראמפ. GettyImages
כל בית לבן צריך מרפסת?/GettyImages
מלניה טראמפ. GettyImages
גזרה צמודה בשמלה מנצנצת וראוותנית/GettyImages
מלניה טראמפ. GettyImages
מראה פלסטיקי בגזרה מחוכית עוצרת נשימה, תרתי משמע/GettyImages
מלניה טראמפ. GettyImages
שוב דיטייליז נוצצים, שוב מחשוף שאי אפשר להתעלם ממנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully