וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותניים צרים, השכל גם: פרסומת למחוכים נפסלה לשידור

21.1.2016 / 8:02

הרשות לפיקוח על פרסומות בבריטניה פסלה לשידור פרסומת למחוכים מחטבים בטענה שהיא מעודדת תפישת גוף מוטעית ולא בריאה. איך בנות משפחת קרדשיאן קשורות לטרנד המפוקפק?

Velform

מאז שקים, קלואי וקורטני קרדשיאן פרצו לחיינו, הם הידרדרו משמעותית. לא רק תוכניות ריאליטי קיבלו לגיטימציה, אלא גם ניתוחים פלסטיים מפוקפקים. מישהו שמע על שתלי ישבן לפני עשור? בדיוק. גם אנחנו לא. בחודשים האחרונים מפרסמות הבנות תמונות סלפי רבות בהן נראות הטראשיות כשהן חנוטות במחוכים מחטבים בשלל צבעים וטקסטורות.

הטרנד המכאיב תפס תאוצה בעולם, אך למרבה המזל יש מי שממהר לבלום אותו. הרשות לפיקוח על פרסומות בבריטניה פסלה לשידור פרסומת שמעודדת שימוש במחוך של חברת Velform Miniwaist כיוון שהיא מעודדת תפישת גוף מוטעית ופגיעה עצמית.

קים קרדשיאן במחוך מחטב. אינסטגרם, צילום מסך
קים וקלואי חזקות בטרנד מועך העצמות/צילום מסך, אינסטגרם

בפרסומות מופיעות תמונות של נשים לפני השימוש במחוך ואחריו. התוצאות, כמובן, מעוררות קנאה ויכולות להתקיים במציאות רק אחרי הסרת כלוב הצלעות. "ככה נשים צריכות להיראות וזה מה שגברים אוהבים. למרבה הצער עם הזמן, ובעיקר כשמזדקנים, הגזרה הולכת לאיבוד. זה לא קורה רק לך. למרבה המזל, יש שיטה להחזיר את הנשיות חזרה וליצור גזרת שעון חול מהממת שכל הנשים רוצות".

אזרחים רבים התלוננו על התוכן והמוצר והרשות לפיקוח על פרסומות פתחה בחקירה בסופה החליטה, כאמור, להסיר את הפרסומת משידור. "זה חסר אחריות לרמוז לכך שמותניים צרים צריכים להיות שאיפה ומטרה שכל הנשים צריכות לכוון אליה. הגענו למסקנה שהפרסומת מעודדת תפישת גוף לא בריאה".

חוזרת לעצמה

קים קרדשיאן בבגד ים חודש בלבד אחרי הלידה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן במחוך מחטב. אינסטגרם, צילום מסך
קבעה סטנדרטים חדשים ולא ריאליים של יופי. קים חונטת/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן במחוך מחטב. אינסטגרם, צילום מסך
רוצה להיראות ככה? הצטיידי במחוך, 100,000 דולרים ומנתח פלסטי מיומן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully