וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם פרוסט נימפה בתצוגה של ולנטינו ועוד רגעי סטייל

30.1.2016 / 10:41

שבוע הקוטור בפריז סיפק לנו הרבה רגעים יפים: נועם פרוסט, קרלי קלוס, נימפות בתצוגת ולנטינו, טופמודל שוודית הורסת בגוטייה, ועוד. ולא פחות, גם היידי, קיילי וויקטוריה הציגו הרבה סטייל בפיד שלנו השבוע. לראות ולרייר

צילום מסך

בווידיאו: שמלות ברוח העולם העתיק בתצוגת קולקציית הקוטור לאביב-קיץ 2016 של ולנטינו בפריז

לאחר הצלחת ליין הלנז'רי שלה שהושק במשותף עם רשת מרקס אנד ספנסר, הטופמודל הבריטית חוצה את הקווים גם אל תחום הטיפוח ומציגה במסגרת השת"פ גם ליין איפור. ואם התוצאה היא כפי שהיא נראית פה, אנחנו ממש רוצים לנסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קרלי קלוס אומרת בוקר טוב משבוע אופנת הקוטור של פריז. בונז'ור גם לך יקירה.

פופי דלווין נשלחה מטעם מגזין TRAVLER לסיור בקליפורניה, שוכנה במלון בל-אייר בסוויטת "אגם הברבורים" ויודעים מה, נשקף מהסוויטה נופו הקסום של אגם שברבורים שטים בו.

ווג גרסת ארץ טחנות הרוח והגשרים מתחיל את היום עם תמונת הדוגמנית (ההולנדית כמובן) מירטה ורהוף ומראה המלכה הביזנטית שלה בתצוגת ולנטינו בשבוע הקוטור הפריז.

בית אופנת העל האיטלקי מזכיר לנו שמכנסי העור ההורסים של דרק זולנדר (בן סטילר) ההורס לא פחות הם מכנסי קוואלי גברים. התמונה עם פנלופה קרוז לקוחה מהפקת אופנה מגיליון פברואר של ווג US לקראת יציאת זולנדר 2.

מאיירת האופנה מייגן הייז עם איור מתוך סדרת Fashion Doors המציגה חזית חנויות אופנה. שחור-לבן עם כתמיות בכתום באיור הרמס שכולנו היינו שמחים לראות על קיר הסלון שלנו.

צלם הניו-יורק טיימס לנדון נורדמן מנציח מקרוב את הדוגמנית השוודית פרידה גוסטפסון רגע לפני שהיא סוגרת את תצוגת ז'אן-פול גוטייה בשבוע אופנת הקוטור בפריז.

וכך היא נראתה על המסלול. "כל-כך שמחה לפתוח ולסגור את התצוגה שלך שו?שו? לי היא אומרת וגם מתייגת את "שו?שו?" - ז'אן-פול גוטייה כמובן.

מיחזור וחתולים. שני דברים שתמיד קשה לנו לעמוד בפניהם. אז מיטה לחתול מצמיג ישן נראית לנו כמו הדבר הנכון לעשות לכל חתולי הבית שלנו ושלכם, כפי שמציעים במדור "עשי זאת בעצמך" השבוע במגזין.

שפתון אדום כריסטיאן לובוטין בעיצוב המזכיר את עקבי הנעליים של מעצב נעלי היוקרה. נורא התחשק לנו לשחק בלסגור ולפתוח אותו ולשמוע כל פעם את הקליק.

עם כל הטוב הזה על שולחנות האיפור בבקסטייג' של תצוגת הקוטור של דיור בשבוע האופנה של פריז, אין פלא שהדוגמניות נראו נפלא.

והתכוונו בדיוק לזה. בסיס חיוור-ורדרד, עיניים בגווני ניוד טבעיים ושפתי דובדבן. כמובן שגם ז'קט הבר מעוטר בפליקציות פרחים הכה האהובים על המייסד כריסטיאן דיור וחצאית הפליסה משלימים פה לוק חלומי.

ועוד מבט מקרוב במראה האיפור צפוי להיות להיט באביב הקרוב.

הטופמודל ואשת הטלוויזיה הגרמניה היידי קלום חילקה קונוסים עם תחתונים לנשים שעמדו יפה בתור בסידני, אוסטרליה. השי האינטימי הוא כמובן ממותג הלנז'רי הפרטי שלה. היינו נוסעים עד לקצה העולם בשביל לקבל תחתונים ישירות מגברת קלום? יש מצב.

הרגליים של קיילי, הנעליים של דיור. ובואו נודה על האמת, מגפוני הסטילטו והתחרה של בית אופנת העל הצרפתי הן אחד הדברים המושלמים בכל הנוגע לאופנה באינסטגרם השבוע.

בייבי ספייס, הלא היא אמה בנטון, כבר לא ביייבי. השבוע היא חגגה 40. ויקטוריה בקהאם מאחלת מזל טוב עם תמונה ישנה של השתיים אי שם משנות ה-90. friendshiop אכן never ends כמו שאמרה להקת הבנות שאהבנו כל-כך.

מעצב הקוטור הלבנוני עם תמונת שתי שמלות מתצוגת שבוע האופנה בפריז. משי, תחרה, אפליקציות פרחים, חריזה ומתכת דקורטיבית. איזו לוקחת?

הטופמודל הברזילאית ומלאכית ויקטוריה סיקרט בעוד תמונה מתוך ההפקה המשותפת לה ולכדורגלן כריסטיאנו רונלדו למגזין GQ. "היה כיף להצטלם איתך", היא אומרת. לא חשבנו לרגע שלא.

"כל מה שצריך הוא ג'ינס", אומרת הטופמודל נועם פרוסט העסוקה בימים אלו בשבוע האופנה בפריז. כל מה שאנחנו צריכים הוא את נועם פרוסט בעוד תמונות כאלו.

נימפות העולם העתיק של ולנטינו בתצוגת הקוטור של בית אופנת העל בפריז. היינו כחולמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully