וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור בלי ידיים: האם תצליחו לעמוד באתגר הרשת החדש?

4.2.2016 / 10:24

מאפרת בריטית שנותרה משותקת אחרי תאונת דרכים יזמה אתגר רשת חדש ומקסים כדי להעלות מודעות לאנשים נכים ובעלי מוגבלויות. האם תצליחו לבצע אותו?

The Jordan Hand Challenge.

כשג'ורדן בון הבריטית הייתה בת 15 היא נפצעה קשה בתאונת דרכים, שהותירה אותה משותקת מהחזה מטה. מאז התאונה עברו עשר שנים וג'ורדן הצליחה לשקם את חייה: היא הפכה לאמנית איפור מוערכת עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות והיא ומאורסת לבן זוג אותו הכירה במועדון לפני חמש שנים. כעת משהצליחה לשקם את חייה, החליטה ג'ורדן לתרום חזרה לחברה ויזמה אתגר רשת מרגש במיוחד.

בון פרסמה את האתגר בבלוג שלה, אליו רשומים 176,000 עוקבים. מאחר והיא אינה יכולה להזיז את אצבעותיה ומתאפרת באגרופים קפוצים, איתגרה ג'ורדן את מעריציה לעשות את אותו הדבר, להעלות סרטונים לרשת ולהוסיף את ההאשטאג #TheJordanHandChallenge.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

ג'ורדן וארוסה מייקל עושים ברבי וקן

"המצב שלי השתפר מאוד. אני יכולה ללמד אתכם איך להתאפר וזה הישג עצום עבורי, אבל הגיע הזמן להעלות מודעות. אני מזמינה אתכם להשתתף באתגר הידיים של ג'ורדן ולאפשר את עצמכם בלי להשתמש באצבעות", אמרה הצעירה בסרטון שהעלתה לבלוג האיפור שלה.

כאשר התייחסה בעבר לדרך הארוכה שעשתה, סיפרה ג'ורדן על ההתמודדות עם הנכון הפתאומית. "הסרטונים הם הישג ענק. לפני עשר שנים לא הייתי מסוגלת להרים את הזרועות שלי כדי למרוח מסקרה. בכיתי שעות כי רציתי להתאפר כפי שעשיתי לפני התאונה. ניסיתי במשך זמן רב עד שהצלחתי, וזה המסר שאני מנסה להעביר דרך הבלוג שלי לעוקבים: קחו משהו שאתם לא חושבים שתצליחו להשיג, תעבדו קשה ותראו שזה אפשרי. אנשים צריכים להתרכז בדברים חיוביים כי חיים רק פעם אחת".

עוד באותו נושא

שמתי לי פודרה, צבעתי ריסים, וחטפתי שיימינג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully