וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומי הגיעה בנעלי בית? השטיח האדום של טקס פרסי SAG

31.1.2016 / 12:22

בטקס פרסי איגוד שחקני המסך שנערך אתמול בלוס-אנג'לס היו כוכבות שהפגינו אופנה מאופקת ובלתי מפוארת, והיו גם כאלה שהחליטו לא להתאפק עד לטקס האוסקר החשוב מכולם שיתקיים בחודש הבא. תופעה אופנתית שולטת - מגוון רחב של צבעים וגזרות

רויטרס

טקס פרסי איגוד שחקני המסך האמריקאים, ובקיצור SAG, נערך אתמול בלוס-אנג'לס. בטקס המתקיים מאז שנת 1995, מוענקים פרסים לשחקנים שהציגו משחק יוצא דופן בקולנוע ובטלוויזיה בשנה הקודמת. על השטיח האדום נראתה הפעם אופנה ורסטילית בכל הנוגע לגזרות ולצבעים. טרנדים שהובחנו - פייטים, ורוד בוהק, ירוק-יער, שסעים גבוהים, פרינטים, צווארוני וי עמוקים וכמובן סילואטות בת-ים.

היו מי שהוכיחו שמבחינתן כל שטיח אדום, כולל זה של ה-SAG, שנחשב לטקס משני, הוא הזדמנות פז לאופנת על מפוארת ואין שום סיבה להתאפק עד לאוסקר בסוף החודש הבא. והיו מי שבחרו באופנה חגיגית אך גם מאופקת למדי ולא כזאת שהיתה ההולמת את הטקס הגדול מכולם. הגדילה לעשות הקומיקאית הוותיקה קרול ברנט (82). זוכת פרס החיים המיוחש הגיעה לטקס בנעלי בית חמימות שלא ספק היו הכי נוחות על השטיח האדום אתמול.

טינה פיי בפרבל גורונג שנראה כמו זארה, קווין לטיפה בשמלת אם-החתן, קלייר דאנס בסטלה מקארתני צנועה במיוחד, שרה סילברמן בוויויאן ווסטווד לעוסה, אווה לונגוריה בג'וליאן מקדונלד נוסח אלנבי פינת השוק, סופיה ורגרה בווירה וונג בהשראת ג'סיקה ראביט (רק פחות סקסית), קייט ווינסלט בארמני משעממת מוות ונעמי ווטס בברברי של סבתות - הן כוכבות רשימת המתלבשות הרעות אתמול.

מנגד, ברי לארסון בוורסצ'ה סקסי ומתוחכם, הלן מירן בג'ני פקהאם מוכספת ואלגנטית, אליסיה ויקנדר בלואי ויטון מטולאת, קיילי קוואקו ברומונה קוואזה אסימטרית וחושפת סרעפת חטובה, אנה פאריס בנעים קאן מלכותית, ויולה דיוויד במפוסלת אוף-דה-שולדר, ואמיליה קלארק בכריסטיאן דיור נסיכותית וכייפית וכריסטינה הנדריקס בכריסטיאן סיריאנו מותאמת להפליא וחובקת גזרת שעון-חול משגעת שג'ואן האריס היתה מאשרת, הן כוכבות רשימת המתלבשות הטובות. ניקול קידמן על הגדר. מה דעתכם על המראה של כל אחת? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully