וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנולו בלניק: "מדכא אותי לחשוב שקים קרדשיאן היא מוזה"

4.2.2016 / 13:45

בצעד שנחשב בימינו להתאבדות מסחרית, יוצא מעצב העל נגד תופעת קים קרדשיאן כאושיית אופנה לגיטימית. בקרוב ייחשף סרט דוקומנטרי חדש על חייו ותושק תערוכה שתציג כ-500 זוגות מאוסף הנעליים שעיצב במשך השנים

המעצב מנולו בלניק בפרזנטציית המותג שלו לעונת סתיו 2014, ניו יורק, פברואר 2014. GettyImages
מנולו בלניק. הכל התחיל מעיצוב נעליים עבור לטאות וכלבים/GettyImages
"קייט מוס, נעמי קמפבל... אני מעריץ נשים בריטיות ואיך שהן נעות בחלל"

סרט דוקומנטרי חדש על המעצב מנולו בלניק חושף את עבודתו רבת השנים בתחום נעלי היוקרה. הסרט, שבוים על ידי עיתונאי האופנה מייקל רוברטס ונקרא "מנולו - הילד שעשה נעליים ללטאות" (בתרגום חופשי) ייחשף בפסטיבל הקולנוע בברלין שיערך במהלך החודש. הוא משרטט את הקריירה של מעצב הנעליים שהחלה בילדותו באיים הקנריים עת עיצב נעליים עבור חיות המחמד שלו - לטאות וכלבים.

בראיונות לתקשורת, כחלק מקידום הסרט, פורש בלניק את משנתו רבת השנים לגבי סלבריטאים ופרסום. לסטף יוטקה מווג הוא רומז "פעם סלבריטי היה מישהו שעשה דברים מדהימים. מי עכשיו נחשב מפורסם? אותם אנשים טראגיים באמריקה שעושים רק דברים עבור כסף".

דעתו המעודנת משהו על קים קרדשיאן נחשפת באופן פחות מרומז בראיון לטלגרף הבריטי. שם הוא מדבר על ערגה למוזות בריטיות כמו קייט מוס, נעמי קמפבל, וג'ולי כריסטי: "אני מעריץ נשים בריטיות ואיך שהן נעות בחלל. מדכא אותי שקים קרדשיאן היא... זאת מוזה? אני לא סובל את המונח סלבריטי. פעם אנשים היו עושים דברים ואחרים היו מחקים אותם. היום אנחנו מושפעים מהתרבות האמריקאית ואין מה לעשות בנידון".

קים קרדשיאן לובשת מעיל פרווה במועדון אנבלס' בלונדון, 6 פברואר 2015. splash
"מי עכשיו נחשב מפורסם? אנשים טראגיים באמריקה שעושים דברים עבור כסף". קים קרדשיאן/splash
?אין לי מילים שיכולות להביע את החיבה העמוקה שיש לי כלפי אנה וינטור. היא אישה מדהימה, נאמנה וכל כך נורמלית"

רבים אמנם יסכימו איתו, אבל כיום לצאת נגד קימי נחשב להתאבדות מסחרית. מאז שהאחרונה קיבלה את החותמת של ווג, התנ"ך של האופנה, אף אחד לא מעיז להשמיץ את התופעה מחשש להסתבכות עם הבוררת הראשית אנה ווינטור. עליה דווקא הוא משתפך בהערצה: "אין לי מילים שיכולות להביע את החיבה העמוקה שיש לי כלפיה. היא אישה מדהימה, נאמנה וכל כך נורמלית. כשהייתי מגיע לניו יורק פעם, לפני שהיא הייתה עורכת ווג, היינו הולכים יחד לקולנוע בבוקר".

אז או שבלניק לא בעניינים ואף אחד לא גילה לו שאסור ללכלך על הקרדשיאנס, או שממרומי גילו ומעמדו הוא לא דופק חשבון לחברה הטובה משכבר הימים. כך או אחרת, הסרט מבטיח ראיונות עם לקוחות ותיקים של המעצב כמו וינטור עצמה, פלומה פיקסו, ריהאנה ואימאן וכן הצצה להכנת תערוכה שתציג כ-500 זוגות מאוסף הנעליים שעיצב במשך השנים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
לא חושש מהסתבכות עם הבוררת הראשית. אנה וינטור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully