וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: כתמים של החיים

שירלי אכסלרוד

4.2.2016 / 15:23

פיגמנטציה יוקרתית שנרכשה ברביצה על החוף בקאריביים, או כתמים פושטים שנולדו בהמתנה לקו 25 – החיים לא הוגנים, אבל מבחוץ כל הכתמים נראים בדיוק אותו הדבר. המדור בודק הפעם כמה מוצרים וגם טיפול אחד, שמבטיחים לעשות לכם פוטושופ כל בוקר

טיפול אוקסי סטאר של רונית רפאל עם פטריות כמהין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפטריות המיוחסות עשו טוב לפנים כמעט כמו שהן עושות לפיצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אומרים שאחרי גיל 30 את נפטרת לפחות מחצי מהשריטות שלך. אף אחד לא הזהיר אותך שבמקומן יגיעו כתמי שמש שיזכירו לך מה עשית בקיץ האחרון. במרכז רונית רפאל מצאו דרך להקל על הקטסטרופה (קטסטרופה = כתמים שרק את רואה בתאורה המוגזמת של המעלית במשרד). מומלץ להתחיל את הטיפול בחורף, כשאת מודרת מקרני השמש. אחרי ייעוץ והתאמה אישית אפשר לבחור בין מגוון טיפולי פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג, שמסייעים על הדרך להבהרה כללית של העור ולהחלקת קמטוטים סוררים.

אבל הבשורה החדשה נמצאת בטיפול האוקסי סטאר, שכולל פטריות כמהין! מסתבר שהמיוחסות הן לא רק טעימות שיא, אלא גם בעלות תכונה המונעת את יצירת השטן מלנין בעור, ומפחיתות את הפוטנציאל לכתמים. כאישה ליברלית, הנסיינית ל' קיבלה אותן בזרועות פתוחות כקרם באותה מידה של שמחה כמו על הצלחת: לאחר טיפול בזרמי חמצן מרעננים, נמרחה ל' בחמאת כמהין עם ריח שאמנם התאים יותר לפיצה, אבל שווה בהחלט את מה שהוא עושה לעור – מגע ומראה חלק, נקי וחי. הטיפול נחתם במסכה בריח מנטה במרקם של מסטיק לא דביק, שמחדירה שכבה סופית של זוהר לעור שכבר לא נשארו עליו סימנים של עייפות. את הטיפול מומלץ לחזק בשיעורי בית - מסכת טיפול שנותנת זריקת אנרגיה, מבטיחה לחדש ולמצק - ובפועל מרגיעה ונעימה. מומלצת לשימוש פעם-פעמיים בשבוע. בשורה התחתונה: פינוק ודאי, פיצוי על שבוע קשה, שגורם לך לעוף על עצמך שבוע לפחות.

טיפול אוקסי סטאר, מרכזי היופי של רונית רפאל, 1,690 שקלים לטיפול, 288 שקלים למסכת פרו-אקטיב.

קרם העיניים של לה רוש פוזה

תכשירים לטיפול בפיגמנטציה. יח"צ חו"ל,
מדובר בקרם עיניים מוצלח עם איכויות מופלגות של קונסילר, ולא בקוסם/יח"צ חו"ל

כל המשפחות המאושרות, דומות זו לזו. עיגולים מתחת לעיניים, לעומת זאת, כהים כל אחד בדרכו שלו: מסתבר שעיגולים חומים נובעים מייצור יתר של מלנין, בעוד שעיגולים כחולים נובעים מזרימת דם דלילה! ד', אמא צעירה טרוטת עיניים, שלא רואה בעיניים אם המתחת לעיניים שלה כהה כחול או כהה חום, קיבלה את קרם העיניים מסדרת פיגמנטקלאר של לה רוש פוזה, המותג הצרפתי המוצלח, שמבטיח להפחית את העיגולים משני הסוגים, ומתאים גם לעיניים רגישות.

"נתחיל בכך שהקרם ממש נעים. מרגיע, מרענן, קריר בקטע טוב. השינוי היה כמעט מיידי – מהמריחה הראשונה העיניים נראו רגועות, והעור בהיר ומאיר יותר. אבל השינוי הוא נקודתי, בעת השימוש, ולא מתמיד לאורך זמן. כך שמדובר בקרם עיניים מוצלח עם איכויות מופלגות של קונסילר, ולא בקוסם".

Pigmentclar Eyes, לה רוש פוזה, 178 שקלים ל-15 מ"ל

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

סרום של קלרינס

תכשירים לטיפול בפיגמנטציה. יח"צ חו"ל,
אפקט של יקיצה טבעית ונישואין ליורש מיליונים/יח"צ חו"ל

נסיינית מכורה לדאבל סרום של קלרינס, אבל פחות לאדמומיות הקבועה ולכתמים הקטנים שמפוזרים לה על הפנים, זכר עקוב מדם לגיל 16 המחוצ'קן, הסכימה להחליף אותו לשבוע בסרום אח למותג, שמצויד בסלוגן שתמיד מעורר חשד "פריצת דרך מדעית". הסרום מבטיח לשחזר את בהירות ואחידות העור ולהפחית את מראה הפיגמנטציה.

"המרקם קרמי, הריח אלוהי והאפקט הוא ארגון מחדש של מראה העור, מהסוג של יקיצה טבעית ונישואין ליורש מיליונים. לא אסחף ואומר שאחרי שבוע הכתמים טושטשו לגמרי, כנראה שצריך לתת לזה עוד זמן, אבל האדמומיות נראתה בשליטה והמראה כולו היה מוצלח במיוחד. שווה".

סרום Mission Perfection של קלרינס, 400 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסופר פארם

סרום של שיסיידו

תכשירים לטיפול בפיגמנטציה. יח"צ חו"ל,
לעתים חלומות מתגשמים/יח"צ חו"ל

הנסיינית א' שהעור שלה איבד את הגמישות, החיוניות, הביטחון העצמי והרצון לחיות, ובתמורה קיבל נימי דם אדמדמים של אלכוהוליסט, נמרחה בסרום של שיסיידו שמבטיח מראה "זוהר ומלא אנרגיה". ובכן חברות, לעתים חלומות מתגשמים.

הסרום, קליל וחלקלק בריח לימוני משגע, הצליח לעורר מתים, ולשוות ל-א' מראה מואר ואחיד שכמותו לא הצליחה לארגן לעצמה כבר שנים ארוכות. אחרי חודש של שימוש יומיומי, בוקר וערב, א' מוכנה להישבע שכתמי השמש שלה היטשטשו, הנקבוביות הצטמצמו, ובאופן כללי העור האפרפר שהתרגלה אליו, נראה הכי קרוב למושלם שהיא יכולה לדמיין – וזה בתנאי שהמחיר כשלעצמו לא עושה קמטים.

Bio Performance Glow Revival Serum של שיסיידו, 850 שקלים ל-30 מ"ל

שמן של Bio oil

תכשירים לטיפול בפיגמנטציה. יח"צ חו"ל,
בגזרת הפיגמנטציה לא חל שינוי מסעיר, אבל במלחמות האחרות הוא יעיל במיוחד/יח"צ חו"ל

ביו אויל, מוצר רב יומרה שמבטיח לעשות ניסים עם סימני מתיחה, צלקות, פיגמנטציה והחור באוזון נמסר ל-נ'. סימני מתיחה אין לה, גם לא צלקות בולטות, ואת סימני הגיל - קמטוטי חיוך, למשל – היא דווקא מחבבת. אבל מהיובש בעור ומהפיגמנטציה היא בהחלט תשמח להיפטר: "ביחס למחיר, המוצר נראה כמו משהו ששווה לנסות. כמה טיפות שמן הספיקו כדי לטפל יפה ביובש חורפי בכפות הידיים ובעור הפנים, וההקלה הייתה מיידית.

בגזרת הפיגמנטציה לא הבחנתי בשיפור. השאיפה היתה להסיר, או לכל הפחות לטשטש פיגמנטציה על עצמות הלחיים – תופעת לוואי קבועה אצלי בסוף כל קיץ. למרבה האכזבה, הסימנים נותרו בעינם, אבל לפחות הרווחתי קצת הזנה של העור בוויטמינים A ו-E. מייק-אפ עמיד עם יכולת כיסוי טובה התגלה כפתרון מוצלח הרבה יותר. אגב, הביו אויל עבר הסבה והפך להיות שמן האמבט של בת השנתיים שלי. התוצאה משביעת רצון בהחלט – היא מריחה נפלא כל ערב אחרי האמבטיה.

Bio oil, מחיר: 70 שקלים ל-60 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully