וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוודג'י חוזר: הכירו את הג'ינס שמבטיח לגרום לטוסיק שלכן להיראות מדהים

ליאת להב

7.2.2016 / 9:09

חברת הג'ינסים האמריקאית ליווייס מציגה דגם חדש המשלב את מראה הווינטג' האהוב של המותג עם גזרה צמודה, מחטבת ולא משטיחה, ליצירת ישבן שובב. קיילי ג'נר, כמתבקש, כבר מתהדרת למופת בדגם החדש

פרסומת לג'ינס ליוויס/LEVI'S

בווידיאו: בחורות וג'ינס ליווייס - יחסי אהבה-שנאה. קבלו השראה

בשבוע שעבר בישרנו לכן כאן על אזעקת הטרנד הבאה בתחום הדנים - ג'ינס מדגם קרופ-פלייר, בגזרה חושפת קרסול ומתרחבת בו זמנית, הולך על פי מגזיני האופנה המשפיעים לכבוש את כולנו באביב הקרוב. הגימור המאתגר נראה ממבט ראשון מטופש להפליא, אבל מקורו בשיק הצרפתי של הניינטיז, מה שכנראה נותן לו את חותמת הסטייל הרשמית. כך או כך, אולי כעת מגיע הפיצוי.

חברת הג'ינסים האמריקאית ליווייס לוקחת את דגם Mom jeans המפורסם, מוסיפה לו תבלין סקסי ומשיקה את Wedgie Fit Jeans. הגזרה החדשה מעוצבת בצורה שיוצרת צללית שתפקידה להרים ולהחזיק בצורה מחמיאה את הישבן, שייראה עסיסי וחטוב ולא שטוח. זה נעשה בשיטת וודג'י, פשוטה כמשמעה, כמו שהיה כשהיינו בתיכון. הדגם נוצר בהשראת המראה בו נערות לובשות את דגמי 501 ו-505 המיתולוגים של ליווייס בגרסתם הווינטג'יות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Wedgie Fit Jeans. כולל בד כותנה מתמתח לאזורים הנכונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבטחה המצוינת לעיל משאירה רושם של מכנסיים לא נוחים במיוחד, אך קברניטי ליווייס מסבירים שהג'ינס נועד לחבק את הגוף בנוחות מירבית באמצעות בד כותנה מתמתח שנוסף לדגם באזורים הנכונים. לצד זה מובטח אפקט השטחה בחזית, באזור הבטן.

האסתטיקה העיצובית המסורתית של המותג נשמרת, וכך לדוגמא תוכלו למצוא את התפרים, הכפתורים והרוכסנים המוכרים לכן. ועם זאת זה נעשה תוך שילוב פריטים טרנדים עדכנייים. אותו קרופ-פלייר שדיברנו עליו שבוע שעבר? תוכלו למצוא את הגימור המאתגר הזה גם בגרסת הוודג'י ג'ינס החדש. גם גזרות גבוהות המזוהות עם גרסאות הסקיני יוצעו בקרוב, וכן כבר ניתן למצוא את הדגם המדובר בצבע הלבן.

וכיאה לכל טרנד שמתקשר לאזור הישבן, משפחת קרדשיאן-ג'נר חייבת להיות מעורבת. הפעם זו קיילי ג'נר, האחות הצעירה לבית המשפחה הארמנית התוססת ביקום. קיילי כבר נפלה בטרנד והדגימה אותו בצורה נהדרת על ידי שלוש תמונות רצופות שהועלו לחשבון האינסטגרם שלה. פרזנטורית למופת. עד שהג'ינס ינחת בישראל או יהיה זמין בכל אתרי השופינג האהובים עלינו, תנו הצצה באתר הרשמי.

קרופ-פלייר

היכונו לטרנד המאתגר: הג'ינס שיכבוש אותנו באביב הקרוב

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקריב אחורי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם וודג'י נוסף. שילוב אלמנטים חדשניים על הבסיס המוכר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה הניינטיזית הבהירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותו גימור מאתגר שצפוי לכבוש את האביב מופיע גם כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנועזות - וודג'י בלבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully