וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: אהבה, קרמים ומה שביניהם

10.2.2016 / 12:41

בנות יקרות, הפעם המדור בעצם פונה אליכן. במקום לשבור את הראש ולהתרוצץ בין החנויות בשביל מתנות לולנטיינ'ס דיי, הנה כמה מוצרי צריכה חיוניים שיהפכו את בני הזוג שלכן לנקיים, מטופחים, ריחניים ואסתטיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תודו שוולנטיינ'ס דיי הוא אחד הימים הכי מתישים של השנה. אם לא די בכך שאתם חייבים להרעיף אהבה, להיות דביקים ותוך כדי גם לנסות למצוא מקום במסעדה שווה, אחרי כל זה – מצפים מכם להיות גם מקוריים ולמצוא מתנה שווה במיוחד, רק בשביל לגלות שהמתנה שבת הזוג בחרה עבורכם מבאסת רצח.

אז בנות יקרות, הפעם המדור מופנה אליכן. במקום לשבור את הראש ולהתרוצץ בין החנויות – קבלו מספר הצעות שיעשו לכן את החיים הרבה יותר קלים, ישמחו את בני הזוג, או לפחות יהפכו אותם לנקיים, מטופחים ואסתטיים - וכך בעצם ישמחו אתכן. אין כמו גבר שמריח מעולה. או יותר נכון, מריח בדיוק כמו שאתן רוצות.

מארז איב רושה

המארז של חברת הטיפוח הבוטנית מכיל או דה טואלט AMBER NOIR (150 ¤ ל-50 מ"ל) שמבוסס על ניחוחות ארומטיים עם נגיעות של לוונדר, וטיבר, ברגמוט הדרי ומנדרינה, לצד זרעי הל ותמציות עצי ארז ואלמי. המארז גם כולל שמפו וג'ל רחצה (27 ¤ ל-200 מ"ל) שמורכב ממי דרדר אורגניים, שמנים אתריים של פצ'ולי, קינמון, זרעי הל, מנדרינה, אלמי, מרווה, טימין ולבנדר וכמו כן דאודורנט ספריי (35 ¤ ל-100 מ"ל) בניחוח של הבושם.

להשפריץ או להחמיץ? הניחוחות של המוצרים חזקים ונשארים על הגוף לאורך זמן. השילוב של הרכיבים המתוקים לצד הריחות העציים מעניקים את השילוב המושלם לגבר המסוקס.

CK2 של קלווין קליין

הבושם החדש מבית האופנה האמריקאי (159 ¤ ל-50 מ"ל), מורכב משלושה תווי ניחוחות. התו העליון מורכב מניחוחות של ווסאבי, מנדרינה ועלי סיגליות, בזמן שהתו האמצעי מורכב מריחות של בטון, אירוס וורדים, ואילו התו התחתון מכיל ניחוחות של סנדלווד, קטורת, אלמוגים.

להשפריץ או להחליף? קליל, נעים ובעיקר לא מחייב - בושם נפלא ליום יום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מארז סבון של פעם

תמורת רק 109 ¤, תקבלו מארז מפנק במיוחד שכולל: פילינג רחצה (70 גרם), סבון נוזלי על בסיס שמנים (100 מ"ל), שמפו (100 מ"ל) וקרם לאחר גילוח (30 מ"ל).

לקנות או פחות? לא מדובר במארז יוקרתי במיוחד, מצד שני גם המחיר שלו לא יקר. בואו נגיד, שהמארז מתאים לזוגות חדשים שרק החלו לצאת ורוצים לפנק את בן הזוג במתנה, אבל לא רוצים להראות עניין רב מדי.

מארז קרסטס

המארז היוקרתי כולל שלושה תכשירים חדשים מבית הטיפוח המפורסם: שמפו (153 ¤ ל-250 מ"ל) המכיל פולימרים קטיונים, הממריצים את יכולת התיקון והשיקום, קונדישנר טרום חפיפה (189 ¤ ל-200 מ"ל) שנועד לחפיפה לפני השמפו ומסיכה (328 ¤ ל-500 מ"ל).

לחפוף או לחפף: מדובר בסדרת טיפוח המיועדת לשיער פגום במיוחד. וכן, גברברים יקרים – באקלים הים תיכנו, אתם בהחלט צריכים לטפח גם את השיער היבש שלכם. בחברת הטיפוח חשבו על נוסחא מנצחת שכוללת פרוטאין חיטה, 6 חומצות אמינו (ארגינין, סרין, חומצה גלוטמית, גליצין, פרולין ו-טירוזין) ו-94 SP - גלוקו-פפטיד. בקיצור, אם הסתבכתם עם כל השמות – פשוט תנסו את זה בבית.

מארז מון בלאן

המותג היוקרתי החליט לפנק את הגברים המעושרים שלו בסט גברי במיוחד שכולל בושם אמבלם אינטנס אדט (100 מ"ל), אפטרשייב באלם (100 מ"ל) וג'ל רחצה מבושם (100 מ"ל). הכל יעלה לכם 353 שקלים.

להזליף או להחליף? אם אתם גברים 'רציניים' שאוהבים את הריח הישן והאהוב – אל תחשבו פעמיים ותבקשו את המארז היוקרתי במתנה.

מארז "Hello Kitty" של ללין

המארז של חברת הטיפוח הישראלית מכיל קרם גוף (44.90 ¤ ל-100 גרם) המועשר בתמצית אלוורה, שמן שקדים וחמאת קקאו, שמן רחצה (34.90 ¤ ל-100 גרם) שמכיל ויטמין E, שמן שומשום ושמן זית, קרם ידיים (34.90 ¤ ל-50 גרם) המועשר בשמני לוונדר וקמומיל, פילינג סוכר (59.90 ¤ ל-240 גרם) שמועשר בשמני אבוקדו וזרעי ענבים וערכת טיפוח לידיים שתעלה לכם 69.90 ¤ ומכילה קרם ידיים, פצירה ולק.

לקנות או לבעוט? חייבים להודות שזה הערכה הכי נשית שאי פעם תרכשו או תקבלו. מצד שני, קצת הומור עצמי לא יזיק והתחברות לצד הנשי תמיד עובדת על הנשים. ככה אומרים בכל אופן.

מארז של kiehl's

גם המותג הניו יורקי חשב על מארז טיפוח מושלם לגבר שיעלה לכם 219 ¤ וכולל קצף גילוח וניקוי הפנים (150 מ"ל), ג'ל מקלחת לגוף ולשיער (75 מ"ל), סבון פילינג לפנים לניקוי עמוק וקרם אפטרשייב (125 מ"ל)

למרוח או לשכוח? המארז המדליק של מותג הטיפוח משלב בו כל מה שכבר צריך, בין אם זה שמפו, סבון, קצף גילוח ואפטרשייב. בקיצור, אם אתם אנשי עסקים שמסתובבים בעולם – מדובר במארז המושלם

מארז איב סאן לורן

בית האופנה הצרפתי החליט לפנק את הגברים שלו והלך על מארז של הבושם המפורסם שלו. אז נכון, המחיר קצת יקר (572 ¤) אבל היי, קיבלתם גם בושם (100 מ"ל), גם ג'ל רחצה (50 מ"ל) וגם קרם לאחר גילוח (50 מ"ל).

להריח או להסריח? אין ספק שמדובר באחד הניחוחות היותר מעניינים שגבר יכול לבקש. ובכל זאת, אם כבר החלטת להשקיע בגבר שלך – תהיי בטוחה שהוא שווה את זה.

CH Men Priv&eacute של קרולינה הררה

למרות האריזה המאוד גברית ומאצ'ואית שלו, מדובר בבושם בעל ניחוח נשי ואלגנטי, המורכב מניחוח של תערובת הדרים ופרחי פירות, המלווים בתווים של ורד, יסמין, אלגום ומוסק שקוף. כל ההנאה הזו תעלה לכם 549 ¤ ל-100 מ"ל.

להזליף או להעיף? אם אתם גברים שרמנטיים שאוהבים את הריחות העתיקים יותר - זה הבושם המושלם עבורכם.

NEROLI PORTOFINO של טום פורד

הבושם החדש של המעצב המפורסם משלב בתוכו ניחוחות של של נרולי תוניסאי, ברג'מונט איטלקי, לימון סיציליאני, פרח התפוז, לבנדר וענבר המשווים לו ניחוח המזכיר את משב הרוח בריביירה האיטלקית. התענוג הזה יעלה לכם 895 ¤ ל-50 מ"ל.

להתיז או להבריז? טום פורד - כל מילה מיותרת.

מארז פיוואן פלורה של לאוקסיטן

המארז הוורדרד יעלה לכם 240 שקלים, שתמורתם תקבלו חלב גוף (250 מ"ל) פלאס ג'ל רחצה מפנק במיוחד (250 מ"ל)

לסבן או לסנן? אז נכון, הניחוח קצת עדין ולא הכי גברי שתכירו, אבל היי, אולי זה מה שיגרום לנשים שלכם לחשוק בכן יותר. הרי כולנו אוהבים את הריח של עצמנו, לא ככה?

אל תגלה לאשתך

אם בא לך להפתיע את בת הזוג ואתה מחפש מתנה שתגרום גם לך להנאה - רשת 'הולמס פלייס ספא' מציעה טיפול זוגי מפנק במיוחד הכולל מסג' ושימוש חופשי במתקני הספא של המקום. כל התענוג הזה יעלה לכם 620 ¤ עבור עיסוי של 75 דקות, גם אתם לא מנויים. תודו ששווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully