וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הקימורים: הדוגמנית למידות גדולות שבאמת עושה היסטוריה

ליאת להב

11.2.2016 / 8:31

לפני שנה בדיוק חגגנו כאן את הופעתה של אשלי גרהאם בת ה-29 בגיליון בגדי הים היוקרתי של ספורטס אילוסטרייטד, במסגרת קמפיין מסחרי. כעת היא תעטר את דפי הכרומו הנוצצים בצילום שנעשה במסגרת החלטה מערכתית לשלב דוגמנית במידות גדולות

יוטיוטב

בווידיאו: אשלי גרהאם צועדת על המסלול בתצוגת הלבשה תחתונה

לפני שנה בדיוק בישרנו כאן בגאווה על ההישג של הדוגמנית האמריקאית אשלי גרהאם, שהצליחה להיות הדוגמנית למידות גדולות הראשונה שנכנסה לגיליון בגדי הים השנתי של מגזין ספורטס אילוסטרייטד. זה היה אמנם במסגרת קמפיין מסחרי למותג בגדי הים Swimsuits For All, שכשמו כן הוא - מעודד אג'נדה של אופנה מגוונת בכל הגדלים. אך כעת היא עושה זאת באופן רשמי - ובגיליון השנתי שייצא החודש היא תעטר את דפי הכרומו הנוצצים בתמונה שלה בביקיני, כחלק מהחלטה מערכתית לשלב לראשונה דוגמנית מלאה.

על קפיצת המדרגה האופנתית היא בישרה לעולם באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, אליו העלתה את הצילום מתוך המגזין תחת הכיתוב: "כעת זה רשמי, אני דוגמנית של ספורטס אילוסטרייטד. זהו חלום שמתגשם. אני רוצה להודות לכל מי שעמד לצדי ותמך בקימורים שאני מייצגת. הקול שלנו נשמע וכעת אולי זה יעזור לי לזכות בתחרות רוקי השנתית".

למען הסר ספק, גרהאם מככבת גם השנה בקמפיין למותג Swimsuits for All, שהחליט להיאבק גם למען הנשים המבוגרות. לצדה של גרהאם מופיעה ניקולה גריפין, אישה בת 56 שמצטלמת בבגד ים במטרה להחדיר את המסר שלסקסאפיל אין תאריך תפוגה.

גרהאם בת ה-29 הספיקה בשנים האחרונות לעצב ליין משלה להלבשה תחתונה למידות גדולות, להופיע בקמפיין של ליוויי'ס, לככב על שערי מגזיני אופנה נחשבים ובעיקר לדברר העצמה נשית.

לפני כחמש שנים היא עוררה סמי-שערוריה כאשר כיכבה בפרסומת אמריקאית למותג ההלבשה התחתונה למידות גדולות Lane Bryant. הפרסומת נאסרה לשידור על ידי רשת ABC בטענה שהיא פרובוקטיבית, ושמדובר ביותר מדי בשר שנחשף לעין הרכה של הצופים. החברה טענה מצדה שזוהי אפליה ברורה ומכעיסה כלפי נשים במידות גדולות. הרשת עצמה חטפה ביקורת מצדן של מאות אלפי נשים שטענו שאם זו היתה דוגמנית רזה - הפרסומת לא היתה נפסלת.

גולברי, תלמדו

אישה בת 56 בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד

לכתבה המלאה

צפו בקמפיין ל-Swimsuits for All גרסת 2016

מתוך הפקת בגדי ים ל-ELLE Quebec

אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה. סריקה מחו"ל, סריקה
אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה/סריקה, סריקה מחו"ל
אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה. סריקה מחו"ל, סריקה
אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה/סריקה, סריקה מחו"ל
אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה. סריקה מחו"ל, סריקה
אשלי גרהם, דוגמנית במידה גדולה/סריקה, סריקה מחו"ל

צפו בקמפיין ל-Swimsuits For All משנה שעברה

צפו בפרסומת להלבשה תחתונה שנפסלה לשידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully