וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה שהיא אירוע: המדריך למתנות מקוריות

15.2.2016 / 12:24

להתגבר על הצפוי והבנאלי, לעקוף את המיינסטרים המסורתי ולמצוא את המתנות הכי מקוריות שאפשר לכל אירוע. הנה כמה הצעות רכישה שגם תורמות לרומנטיקה. קבלו השראה

סרז' גינזבורג וג'יין בירקין, 1969. AP
סרז' גינסבורג וג'יין בירקין. אחד הזוגות הכי קולים שידעה הפלנטה/AP

בין אם אתם רומנטיקנים חסרי תקנה ובין אם אתם טיפוסים שכלתנים שמסרבים לתקוע את הראש בשמיים ולצאת מפוקוס, הולנטיין כבר נגמר. רשתות האופנה, מותגי הקוסמטיקה, חנויות התכשיטים וכמובן מותגי ההלבשה התחתונה מתייגים כל מוצר שיש לו קשר, קלוש ככל שיהיה, לאהבה ויחסים. הם משיקים פריטים שמלבים ומעודדים את הרגשות הרומנטיים של כולנו, גם של הגברים הקשוחים והמסוקסים ביותר. ולמה לא בעצם?

אז בעוד שרבים יילכו על זר הוורדים ארוכי הגבעול או קופסת שוקולדים בצורת לב, האופנתיים והיצירתיים מביניכם יעדיפו להראות את אהבתם בדרך יותר מקורית ומסוגננת.
בחרנו עבורכם כמה רעיונות למתנות מקוריות ואפילו לבביות בדרכן.

תכשיט עם אמירה בעיצוב אישי

ג'ולבוקס אתר לעיצוב תכשיטים. צילום: דביר אלמוג,
הבונוס: אין מצב שהיא לא תאהב אותה/צילום: דביר אלמוג

אין פריט שמסמל חגיגה, רגשות או ציון של מאורע כמו תכשיט. גם אנשים שהם לא מבינים גדולים באופנה ובטרנדים יבחרו להעניק אותו כמתנה קלאסית ואישית המעידה על מחשבה ונכונות. אבל תכשיטים הם גם סממן סטייל - שרשרת, צמיד או טבעת ישדרגו כל הופעה ויהפכו אותה למעניינת, במיוחד כשמדובר בתכשיט עם אמירה – משהו מיוחד שלא נראה בשום מקום.

גם אם מדובר בפאשניסטה אנינת טעם ונוטפת שיק, הרי היא תמיד תחפש חידושים וריגושים, ותכשיט ייחודי הוא פריט עוצמתי שמשדר סטייל אישי מושלם. לגלות התעניינות ומעורבות בקניית התכשיט המושלם לא בהכרח מחייב אתכם לבלות שעות בבהייה בקולקציות וגם לא לגרור את החברה הכי טובה שלה לעזור לכם לבחור.

יש אפשרות חדשה וחדשנית בעזרתה תוכלו לתת את המתנה האולטימטיבית – תכשיט שיקלע בדיוק לטעם שלה וישדר את כל מה שאתה והיא תרצו, מכיוון שהיא תעצב אותו בעצמה.

julbox היא חברה שמאמינה שתכשיטים הם לא רק אביזרי אופנה אלא פריטים עם אמירה אשית ויצירתית שבהם טמון הכוח להעניק יופי לעולם. לכל אחד יש את החזון לתכשיט המושלם עבורו, אבל לא תמיד הוא יכול למצוא אותו.

julbox היא חברת סטארטאפ חדשנית שרוצה לשנות את עולם התכשיטים. הם מאמינים שתכשיטים יכולים להיות משהו שיוצרים לבד. בעזרת טכנולוגיה חדשנית ניתן ליצור דרך האתר תכשיט בעיצוב בלעדי. לא צריך להיות מעצבי תכשיטים בשביל זה, אלא לגרור צורות מגלריה מגוונת ולעבוד איתן, לשנות, לחרוט ולשבץ אבנים.

בבלוג של החברה ישנם סרטוני הדרכה שמראים איך להגיע לעיצובים מורכבים ומיוחדים יותר. התכשיטים עשויים פליז ומצופים בציפוי איכותי של זהב או כסף, והם ללא ניקל אז אין חשש מאלרגיות וכדומה.

זה מרגיש אולי קצת כמו משחק אבל אל תתבלבלו, מדובר באמנות ובמוצר סופי מעוצב ומוקפד שמגיע באמצעות שליח בקופסה מרשימה. הנה מתנה קלאסית מסורתית ואישית אבל לגמרי עם ניחוח הייטקיסטי. ויש גם בונוס – אין מצב שהיא לא תאהב אותה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חולצות סלוגן מדליקות

ג'ולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
שרינג זה הכי סקסי/ספק 500, הילה רמלר

אין משהו סקסי יותר מגבר עם ביטחון עצמי. מרגיש מספיק בטוח בעצמך? לך על זה עד הסוף - טי שירט עם כיתוב מגניב באווירה אופנתית ובועטת יעיד על טעם טוב שלה ועל ביטחון עצמי שלך.

המותג don't tell mama בוחן את גבולות הנונשלנטיות שלכם כשמודבר בכיתוב עם הצהרת אהבה לריאן ג'וסלין ההורס. רוצים לקחת את זה עוד קצת קדימה? כיתוב שיעמיד אתכם בתחרות עם כוכב פורנו יעיד על ביטחון בלתי ניתן לערעור בגבריות שלכם.

ג'ולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
ג'ולבוקס/ספק 500, הילה רמלר

ג'ינס יוניסקס

גולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
ג'ינס עם הצורה והאופי שלכם/ספק 500, הילה רמלר

פאשיסטיות אמיתיות יודעות שללבוש פריט אחד מהארון שלו מעיד על תעוזה בסטיילינג, יצירתיות ומגניבות. אז לא, אנחנו לא ממליצים לתת לה משהו מהארון שלך, אבל לקנות לה ג'ינס בגזרת יוניסקס, שגם אתה תוכל ללבוש זה המשמעות האמיתית של מכנסי בויפרינד.

ובכלל שרינג זה הכי סקסי. נודי ג'ינס ברשת סטורי מציגים את הדריי דנים שזהו ג'ינס בצורתו הגולמית הלובשים אותו ודרך חייהם נותנים לו את הצורה והאופי. אין גזרה לו או לה ושניכם יכולים ללבוש אותו.

ג'ולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
ג'ולבוקס/ספק 500, הילה רמלר

את הכי יפה כשנוח לך

ג'ולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
לא פחות סקסי מלנז'רי/ספק 500, הילה רמלר

ואם אנחנו מתרחקים מהמיינסטרים אפשר לקחת את זה עוד קצת הצידה. ותרו הפעם על הלנז'רי המסורתי והצפוי ולכו על פריטים רומנטיים לא פחות שיאפילו עליו. פיג'מה מגניבה או חלוק מפנק - שניהם יעניקו שיק לבילוי בייתי ולא פחות סקסי. במיוחד אם לא לובשים שום דבר מתחת.

ג'ולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
פיג'מה של H&M/ספק 500, הילה רמלר

אקססורי יוקרתי

ג'ולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
סנדל של מייקל קורס לפקטורי 54/ספק 500, הילה רמלר

פה המקום להבהיר לכם שאתם לא יכולים להתעלם מכך שלנשים יש פטיש לנעלים. סביר להניח שהצצה חטופה על מבחר הנעליים בחניות תגרום לכם סחרחורת קלה. עקב, שטוח, סירה או מגפון – מבחר הטרנדים והסגנונות יכול לבלבל כל אחד.

תרשו לנו לעזור לכם - נשים חובבות מעצבי על ומותגי יוקרה. כולן חושקות להשחיל רגל חיננית לנעל מדהימה ובעיקר יקרה, סטייל קרי ברדשאו. ברגע שאתם מממשים את האובססיה הזאת הכול מותר, הכול אפשרי והכול קיים. רוצים כמה שמות לעזרה? ג'ימי צו, מארק ג'ייקובס, מייקל קורס, גוצ'י והרשימה ארוכה. איפה? הכיוון הוא כיכר המדינה או בפקטורי 54.

לא רוצים לקחת סיכון עם נעליים? יש לנו עוד מידע שיכול לעזור - את השינוי הקטן אך המשמעותי בסגנון עושות נשים על ידי החלפת תיק, שגם משלים או משדרג כל הופעה. תיק מעצבים במחיר שערורייתי מוסיף לניחוח האופנתי המבוקש. הוא גם יאפשר לה להרגיש מקרוב את הסטייל הנחשק, לטעום את החיים הטובים ולא פחות חשוב לגרום לחברות להזיל ריר. מותג עולמי כמו לואי ויטון או מקומי כמו דניאלה להבי הוא בהחלט בגדר משאלה של כל אחת.

גולבוקס. הילה רמלר, ספק 500
תיק של דניאלה להבי/ספק 500, הילה רמלר

ועכשיו תורכם. אם הפנתם אתם יכולים להודות שעכשיו, רכישת מתנה לאוהבים נראית הרבה פחות מאיימת והרבה יותר מרגשת. לא ככה? אנחנו רק מציעות לכם לשים לב לעובדה אחת - עם כל ההתלהבות והמקוריות, כרטיסי ברכה עדיין עושים לנו את זה. בכל פעם מחדש.

וואלה!NEWS בשיתוף julbox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully