וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייק איט YEEZY

15.2.2016 / 15:59

נעליים שחורות מדגם 350 YEEZY BOOST, בקו המשותף של קנייה ווסט ואדידס שהציג השבוע תצוגה מופרעת בניו יורק, נוחתות בישראל. בניגוד לפעמים קודמות, הפעם אין צורך לפתוח אוהלים בפתח החנות, כי ההשקה הבינלאומית תתרחש הערב בעמוד האינסטגרם. הנה כל הפרטים

יוטיוב רשמי אתר ווג

בווידיאו: תצוגת האופנה של קנייה ווסט ואדידס בקו המשותף YEEZY, השבוע בניו יורק

נעלי 350 YEEZY BOOST של קנייה ווסט ו-adidas originals עושות סיבוב הופעות נוסף בישראל. במקביל להשקה הבינלאומית, יתחרו העוקבים בעמוד האינסטגרם של @adidasisrael על הזכות לרכוש את הנעליים המתוקשרות.

הפעם אין צורך לפתוח אוהלים מול חנות המותג. ההשקה כאמור תתרחש בעמוד האינסטגרם, הערב, 15 בפברואר, בשעה 21:00. המנצחים יזכו להגיע לחנות ולרכוש זוג אחד מבין עשרות הזוגות שיגיעו ארצה ארבעה ימים לאחר מכן, ב-19 לחודש. בסבבים הקודמים, עליהם דיווחנו כאן בוואלה! אופנה, כל המכירות התרחשו במקביל בכל העולם והסתיימו בתוך 40 דקות.

נעל yeezy 3 של קנייה ווסט ואדידס. יח"צ חו"ל,
350 YEEZY BOOST, מחיר: 899 שקלים/יח"צ חו"ל

את ההד שהגיע מממדיסון סקוור גארדן שמעו כמעט עד כאן. הראפר האופנתי הרים תצוגה גרנדיוזית של YEEZY SEASON 3 מול קהל נלהב של 20,000 איש, שם גם חשף לראשונה טראקים מהאלבום החדש "the life of Pablo. כל זה שודר בסטרימינג ואיים להפיל את האינטרנט. סוג של הרגל משפחתי. בניגוד לתצוגות רגילות בשבוע האופנה, בהן הקהל מורכב לרוב מעיתונאיות ואושיות אופנה, כאן 18,000 איש עמדו בתור וקנו כרטיסים כדי לחזות במופע. מי שרצה לבזבז עוד קיבל דוכני מרצ'נדייז א-לה פסטיגל עם חולצות וסוודרים שנמכרו ב-40 ו-90 דולר בהתאמה.

הקולקציה עצמה, שהוצגה בהשראת בעיית הפליטים, הציגה גווני אדמה של בורדו, חומים, כתומים, חאקי, ניוד ואפור עם נגיעות של צהוב, שחור וכחול. הווייב הכללי ערבב סריגים עם בדי פוטר, עור, ניילון ופרווה במשחקים של צמוד, צמוד מאוד, קצת אוברסייז, בטן חשופה וקרעים במראה אקראי. אגף ההנעלה, שמסומן מהאוסף הראשון כחלק הלוהט של השת"פ, כלל נעליים גבוהות בסגנון של ספורט אתגרי, סניקרס סרוגות ונעלי עקב שקופות שעל חלקן הולבשו גרבונים בטקסטורות ובצבעוניות של הבגדים - כנראה לצרכי סטיילינג בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
הראפר האופנתי מרים לעצמו בתצוגה במדיסון סקוור גארדן/GettyImages
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. אתר רשמי
בגדים ותפאורה בהשראת בעיית הפליטים/אתר רשמי
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
קולקציה המבוססת על גווני אדמה של בורדו, חומים וכתומים/GettyImages
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
מיצג מופרע והזוי/GettyImages
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
אופנה עם מסר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully