וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו, עשיתי רולים: בחינה מקרוב של האיפור והשיער מטקס הגראמי

16.2.2016 / 13:27

ליידי גאגא חישמלה בשיער אדום בוער וצלליות כחולות, קארי אנדרווד הגזימה עם ריסי הדראג קווין, וטיילור סוויפט הציגה קארה אנה וינטור ושפתון מעייף. קלוזאפים מעניינים של איפור ותסרוקות מעוררי השראה מטקס הגראמי שהתקיים אמש. איזה מראה הכי אהבתם? הצביעו והשפיעו

אתר רשמי

בווידיאו: ליידי גאגא במופע מחווה לדיוויד בואי בטקס הגראמי. צפיית חובה, תסמכו עלינו

לצד אופנה סוחפת שאפשר לראות רק על השטיח האדום של טקס הגראמי, הכוכבות הציגו אתמול גם יצירות שיער ואיפור ששוות בחינה מקרוב. החל מהצלליות הכחולות המחשמלות של ליידי גאגא ועד הניוד המחמיא של אדל.

טיילור סוויפט הציגה קארה חמוד שמבליט עצמות לחיים (עדיין לא ברור אם הוא אמיתי או מקופל) ואת השפתון הקבוע שלה שאולי צריך קצת חופש. סלינה גומז בגלי שנות ה-70 נהדרים ועיניים מעושנות במאסיביות. אלי גולדינג באיפור טבעי, ריסים מודגשים ושפתיים נפוחות מדי.

אדל בקארה חלק אלכסוני עם שני גווני בלונד, אותו אייליינר חתולי ואיפור בגווני פודרה מושלם. בלה חדיד בשיער "רטוב" משוך אחורנית, עיניים מעושנות בעדינות, שפתי אפרסק וגבות מסורקות ומעוצבות. זנדאיה באיפור ניוד מותאם לעיני השקד ותספורת מחווה לדיוויד בואי הצעיר. ליידי גאגא ברגע OMG של הערב עם שיער אדום בוער, צללית כחולה מחשמלת, גבות מובהרות ופאייטים מודבקים - עוד מחווה מרגשת לדיוויד בואי.

סיארה בקוקו לוס, עיניים מעושנות ושפתי ניוד - מראה חסר מאמץ שמתיישב עם השמלה הקלילה. אלסנדרה אמברוסיו בעיני חתול בכחול-אפור מהפנט, קארה חלק בוהק, שביל אמצע מדויק ומבט שאומר - אני טופמודל!

קארי אנדרווד בגווני בלונד, לחיים ושפתיים בוורוד רך המאזנות עיניים מעושנות, אבל בכל זאת הובחנה טעות קריטית - ריסים מלאכותיים מוגזמים. פלורנס וולש, אישה יפה וג'ינג'ית אמיתית שאיפור מינימלי מספיק לה, הלכה בדיוק על זה, אבל למה הפוני על העיניים? דמי לובאטו באיפור פנים בצבעים הנכונים ביחס לגוון העור והשיער.

אז מי לוקחת? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully