וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהיהלום עוד לא היה מלוטש

תמר מרקוביץ'

19.2.2016 / 9:54

אחרי תצוגה ראשונה ומוצלחת לקולקציה בעיצובה, ריהאנה מקבלת חותמת רשמית כאושיית אופנה משפיעה. אבל מים רבים עברו בנהר השיקי של רירי, עם גלגולי סטייל בלתי פוסקים. לכבוד הטייטל החדש ולרגל יום הולדתה, החלטנו להיזכר בעברה האופנתי. אזהרה: מדובר בתמונות קשות

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: אנה וינטור מעניקה לריהאנה את פרס אייקון האופנה של השנה מטעם מועצת האופנה האמריקאית, 2014

מעבר להיותה מוזיקאית סופרסטארית, ריהאנה מתפקדת במקביל כבר כמה שנים על תקן אושיית סטייל מוערכת. השבוע היא זכתה לחותמת רשמית על הטייטל "מעצבת" כשהציגה לראשונה קולקציה בעיצובה, בשיתוף עם חברת פומה, בשבוע האופנה של ניו יורק, ואף זכתה לשבחים. אבל מים רבים (מזעזעים יותר או פחות) עברו בנהר האופנתי של רירי, והחלטנו לתת לכם תזכורת. אנחנו מזהירות מראש, מדובר בתמונות קשות.

כמו רוב הנערות המוכשרות שמגיעות מהפריפריה למרכז כדי לכבוש אותו, גם הנערה מברבדוס הגיעה לניו יורק סיטי ב-2005 כשהיא חמושה בנתונים טבעיים מרגיזים ולא מספיק בטחון עצמי בשביל להתווכח עם סטייליסטים שנורא רוצים שתיראה דומה לכוכבות החמות של הרגע - כריסטינה אגילרה ובריטני ספירס. נאלצנו לחזות במכנסיים בגזרה נמוכה, רמזים של תחרה זולה בתחתונים, שיער ארוך שסובל מהחלקות והרבה בטן חשופה. מתכון לכוכבת פופ באותם ימים. ב-2009 כבר התחלנו לראות שינוי. האם היתה זו רירי שדרשה אותו? האם היה זה סטייליסט רב השפעה? אולי בכלל ג'יי זי? הסטייל הלך למקום אחר וניסה להכתיר את עצמו כאדג'י. ריהאנה בגרסה החדשה השתדלה להיות פחות מתוקה. אחריו הגיע משום מקום שלב של שמלות חנוטות בחיזוק פרחי וחצוף של צבע אדום בוהק בשיער. מישהו היה יכול לחזות אז שבעוד שנים ספורות היא תזכה להיות הפרזנטורית השחורה הראשונה של בית האופנה הצרפתי המוערך דיור? שהיא תוכתר כנסיכת השטיחים האדומים? שמעצבי על מתוחכמים ירדפו אחריה בהצעות לשיתופי פעולה? שהיא ותקבל פרס מאנה וינטור כאייקון האופנתי של השנה על פי בחירת מועצת האופנה האמריקאית - בטקס שאליו היא תעיז להגיע בשמלת עירום שקופה? כדי שנוכל לענות על השאלות הללו, ליקטנו עבורכם כמה שיאי סטייל מהרזומה שלה.

האבולוציה האופנתית של רירי: מהו המראה האהוב עליכם? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully