וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון וקים קרדשיאן בתמונה משותפת- דאבל קליק

20.2.2016 / 10:52

פריס הילטון וקים קרדשיאן בתמונה משותפת מהתקופה שלפני הניתוחים והשיפוצים, האקסית של הנסיך הארי מתגלה כפספוס אופנתי משגע, ועוד שמלות יפות משבוע האופנה של ניו יורק

צילום מסך

בווידיאו: קרלי קלוס לובשת את שמלת הגיטרה הסרוגה של מוסקינו בעיצוב ג'רמי סקוט בשבוע האופנה של ניו-יורק

מבט מקרוב על השיער האדום-כתום הבוער והנהדר של ליידי גאגא. התמונה צולמה במסיבה בניו-יורק שנערכה לכבוד הליידי כעורכת אורחת במגזין V, גיליון מספר 99.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אחרי שצפינו בה בפרק הבכורה של הסדרה החדשה והמדוברת "וייניל", אוליביה וויילד בעוד הופעה סוחפת השבוע. הפעם, בשמלת דולצ'ה וגבאנה בבכורת Race, ביוגרפיה קולנועית על חייו של האתלט האגדי ג'סי אוונס.

עוד ייצוג רציני לדולצ'ה וגבאנה, הפעם מלכותי של ממש. קייט מידלטון, פטרונית מספר ארגונים הפועלים למען קידום מודעות וטיפול בילדים עם בעיות מנטליות, נפגשת בארמון קנסינגטון עם ילדים במסגרת פעילותה בתחום הזה ולובשת חולצה של ריס לונדון וחצאית מיני של דולצ'ה וגבאנה.

מגזין ז'אלוס מאחל יום הולדת שמח לקרסידה בונאס (26), האקסית הלוהטת של הנסיך הארי. ועם התמונה הזאת נותר לנו רק להצטער בשביל בית המלוכה הבריטי שהיפהפיה לא הפכה להיות חלק רשמי ממנו.

ומגזין פיפל מאחל יום הולדת שמח לפריס הילטון (35), "היורשת שהפכה להיות שם מוכר בכל בית" ומפרסם לכבודה תמונה ישנה (מאוד) עם החברה הטובה לשעבר, קים קרדשיאן, בגרסתה הקודמת והבלתי מלוטשת.

וניקול ראידמן חוגגת יום הולדת לדבר המתוק הזה שהולך על ארבע ועונה לשם: תיירי ראידמן ג'וניור מוגלר.

מעצבת שמלות הכלה ענבל דרור, ששמלה בעיצובה נראתה השבוע על המלכה ביונסה בטקס פרסי הגראמי, מפרסמת ביום וולנטיין תמונת שמלת כלה אחרת שלה, רק הרבה יותר יפה.

והנה, למקרה שעדיין יש מי שפספס, קווין בי בשמלת הכלה של ענבל דרור בטקס הגראמי עם כל המידע החשוב על המראה:
נעליים: סרג'יו רוסי
תכשיטים: לורן שוורץ
סטיילינג: מארני סנופונטה
שיער: ניל פארינה
איפור: דואן ניקול

הדוגמנית האמריקאית טיילור היל בתמונה של עצמה בתצוגת מרקזה בשבוע האופנה של ניו-יורק מציגה שמלה עוצרת נשימה. זהב, תחרה, טול ותכשיטי אוברסייז שכל מוזמנת לטקס האוסקר הקרוב היתה שמחה לאמץ.

האינסטגרם הרשמי של שבוע האופנה של ניו-יורק עם עוד שמלה הורסת מתצוגת מרקזה. "נסיכה מושלמת", הם כותבים. בהחלט.

מגזין מארי קלייר מפרסם תמונה מתצוגת הוגו בוס בשבוע האופנה של ניו-יורק שתפסה אותנו בגלל הקונטקרסט הנהדר של מגפונים ושמלות חושפות כתפיים.

"השיער של אוליביה פלרמו הוא ווינר אמיתי", אומרים בהארפר'ס בזאר על השיער של הכוכבת כפי שהוא תועד בתצוגת Tibi בשבוע האופנה של ניו-יורק. ואנחנו מוסיפים, גם כל השאר פה!

הדוגמנית ואשת הטלוויזיה מירן מנקס מצטלמת לסדרת טלוויזיה חדשה ומציגה הרמוניה בירוק.

המאפרת המוכשרת נטאשה דנונה מציגה מראה איפור מהפנט שהיינו שמחים אם היא היתה מספרת עליו קצת במקום לתייג 20 תיוגים.

עיתונאית "לאישה" שלי גרוס בתובנה מופלאה: "אל תרשי לאיש לומר לך אף-פעם שהטייץ שלך הוא לא מכנסיים, את לא צריכה נגטיביות כזאת בחייך". כל מילה.

ועוד מבט על האדום ההורס הזה של ליידי גאגא. לא התאפקנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully