וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנות גותית עם עור ועד קשירות חבלים - מותגי התכשיטים שכדאי שתכירו

בשנים האחרונות שוק התכשיטים המקומי מוצף בתכשיטי אופנה ברשתות ובמעצבים חדשים שעושים עוד מאותו הדבר, כך שלא פשוט למצוא תכשיטים מעוצבים ומיוחדים באמת. לכבוד יום האישה, קבלו שבעה מותגי תכשיטים של נשים מוכשרות שמעצבות פריטים שונים מההיצע המוכר

תכשיטים של ftwp - For Those Who Pray. ftwp - For Those Who Pray
גיא גולדשטין, מערכת וואלה! NEWS
ftwp - סגנון נאו-גותי המשלב טכניקות עבודה מסורתיות בעור/מערכת וואלה! NEWS, ftwp - For Those Who Pray גיא גולדשטין

שם המותג: ftwp - For Those Who Pray

לאחר שנים רבות של לימודי אמנות, תקשורת חזותית וצורפות בארץ ובעולם, בחרה המעצבת והמרצה לעיצוב, אביגיל טלמור, להקים מותג אביזרי אופנה העשויים עור, שיציע אלטרנטיבה לעולם התכשיטים המוכר. שם המותג, יוצא הדופן יש לומר, נגזר מתוך הרגע בו נוצרה לראשונה החלוקה לשלושה מעמדות בתחילת ימי הביניים: אנשי הדת המתפללים, האצולה אשר נלחמים והאיכרים אשר עובדים. לדברי טלמור, אנשי הדת ייחדו עצמם באמצעות תכשיטים מדתות אחרות ועודדו התעוררות רוחנית בחיפוש אחר המטה- פיזי, זה שמעבר לחומרי. וזה הרעיון העומד מאחורי התכשיטים של ftwp - תפיסת עולם, רעיון, הלך רוח ותפיסת אובייקט חדשה, כזאת המטשטשת את ההגדרה התרבותית והמעמדית של תכשיטים כפי שאנו מכירים אותם.
את ההשראה לקולקציה שואבת טלמור מתוך המושג הפיזיקאלי "החומר האפל", אותו חומר שלמרות המחלוקת סביב עצם קיומו מצליח להגדיר את המרחב הקיים בעזרת הריק.

סגנון התכשיטים: סגנון נאו-גותי, המשלב טכניקות עבודה מסורתיות בעור, כשקו התכשיטים אינו נוצץ כלל, מה שמוסיף רובד מסקרן ללוק שלהם. מתוך תפיסת עולם אקולוגית התכשיטים מיוצרים בעבודת יד כסדרות קטנות משאריות עור שהינן תוצר לוואי של תעשיית האופנה.

פריט אהוב במיוחד: הפריט האהוב על טלמור הוא צמיד רך עשוי עור שחור. לדבריה אנו רגילים להתיחס לעור השחור כמשהו קשוח והתכשיט הופך אותו לאביזר סקסי ורך.

קהל היעד: אנשים שלא פוחדים להיות שונים ומעניינים. טלמור מוסיפה שכדאי שמי שעונד את התכשיטים ייקח בחשבון שאנשים אוהבים לגעת בהם.

טווח מחירים: 400-1,500 שקלים.

איפה משיגים: בוטיקים נבחרים, באתר המעצבת ובתיאום בסטודיו המעצבת בתל אביב 0547878680

צמידים של ftwp - For Those Who Pray. גיא גולדשטין  
קרדיט: ftwp - For Those Who Pray, מערכת וואלה! NEWS
ftwp - צמיד רך עשוי עור שחור/מערכת וואלה! NEWS, גיא גולדשטין קרדיט: ftwp - For Those Who Pray

שם המותג: Punkt Jewelry

בתרגום מגרמנית פונקט זו נקודה. מעצבת המותג, נטלי שבתאי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, מסבירה שמדובר למעשה בנקודת עניין שהיא מייצרת בכל תכשיט, אשר מופיעה בצורה של הפרעה, או פגם בחומר וכך מדגישה את היופי במה שאמיתי ושלם על אף שאינו מושלם. השפה העיצובית של התכשיטים היא שילוב של שתי שפות עיצוביות שונות- טבע אורגני ומתכלה אל מול גיאומטריה נקייה, חדה ופשוטה, היוצרות מרקם חדש, הרמוני ואחיד.
ההשראות לקולקציה מגיעות לשבתאי מחוויות אישיות ומהחיים עצמם- מהטבע, סיטואציות יום יומית, מכל מה שמוחשי וקיים וגם מרעיונות מופשטים. מתוך מקום מתוקן יותר, רואה שבתאי בכל דבר קיים משהו טוב ויפה ועל כן מייצרת תכשיטים שמדברים בגובה העיניים ומשדרים אמת וכנות, ללא ניסיון להיות מושלמים. כשמישהו מוצא את ה"פונקט", אותה נקודת עניין בתכשיט, מבחינתה זאת הצלחה.

סגנון התכשיטים: כל התכשיטים עשויים בעבודת יד כשהשימוש הוא במתכות כסף, פליז בציפוי זהב 24 קרט והשחרות. ניתן גם לייצר תכשיטים מזהב 14 קרט בהזמנה אישית.

פריט אהוב במיוחד: טבעת אליה "אליה וקוץ בה" אותה עשתה שבתאי בזמן פרויקט הגמר בתקופת הלימודים ומאז היא עברה שינוי כדי שתהיה ענידה. בהמשך לקו המנחה של המעצבת ביצירה, גם כאן ניתן לראות שהטבעת מראה צורה שהייתה שלמה, אך היא התכרסמה ונאכלה עם הזמן, אך ללא השינוי שחל בה, לא היתה מקבלת את האופי והנוכחות שלה.

קהל היעד: נשים עצמאיות, חזקות שאוהבות תכשיטים ייחודיים ובעלי נוכחות שמדברים בעד עצמם ומבטאים את מי שהן. נשים אשר מעריכות יצירה מקומית מקורית.

טווח מחירים: 300-1800 שקלים.

איפה משיגים: בסטודיו ברמת גן בתיאום מראש 0522-812050, בוטיק KoYo, שלמה המלך 61, תל אביב ובאתר החנות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שרשרת של נטלי שבתאי, Punkt Jewelry. נטלי שבתאי, Punkt Jewelry, מערכת וואלה! NEWS
Punkt Jewelry. ההשראות לקולקציה מגיעות מחוויות אישיות ומהחיים עצמם/מערכת וואלה! NEWS, נטלי שבתאי, Punkt Jewelry
טבעת של נטלי שבתאי, Punkt Jewelry. נטלי שבתאי, Punkt Jewelry
צילום: קארין שבתאי, מערכת וואלה! NEWS
Punkt Jewelry. טבעת "אליה וקוץ בה"/מערכת וואלה! NEWS, נטלי שבתאי, Punkt Jewelry צילום: קארין שבתאי

שם המותג: מיה גלר

את המותג, הקרוי על שמה, הקימה הצורפת ומעצבת התכשיטים מיה גלר לפני כעשור וזאת לאחר 4 שנים בהם למדה צורפות ועיצוב תכשיטים. סביר להניח שרובכן מכירות את השם, ועם זאת שווה להרחיב למען אלה שלא. במהלך השנים מכרה גלר את התכשיטים בעיצובה מביתה ובאמצעות חנויות אופנה מוכרות ולפני כשנה פתחה חנות ראשונה של המותג בלב תל אביב. את ההשראות לקולקציה שואבת גלר מאורח החיים האורבני, מצורות גיאומטריות, אדריכלות ומוסיקה. הדבר בא לידי ביטוי בתכשיטים הנעשים בעבודת יד במלאכת צורפות מסורתית, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים בכל תכשיט.

סגנון התכשיטים: התכשיטים של גלר עשויים כסף או זהב- 14 ו- 18 קרט בשילוב יהלומים איכותיים, אבני חן וזירקונים, היוצרים תכשיטים בעלי קו נקי.

פריט אהוב במיוחד: טבעת שופר שעשתה גלר לפני כעשור המזוהה מאוד איתה ועם המותג. הסימטריה והניקיון בטבעת מרגשים אותה בכל פעם מחדש.

קהל היעד: התכשיטים של גלר פונים לקהל מגוון- נשים וגברים, צעירים ומבוגרים כאחד, כך שכל אחד יוכל למצוא את הפריט אליו הוא מתחבר.

טווח מחירים: תכשיטי כסף: 250-1500 שקלים, תכשיטי זהב: 700-10,000 שקלים.

איפה משיגים: שינקין 37, תל אביב. או דרך אתר המעצבת.

טבעות של מיה גלר. מיה גלר,
טבעת שופר של מיה גלר/מיה גלר
טבעות של מיה גלר. קית גלקסמן,
טבעות זהב בשילוב יהלומים של מיה גלר/קית גלקסמן

שם המותג: Liza Jewelry Artist

את המותג הקימה המעצבת ליזה ארזואן יפת לפני כשלוש שנים. לאחר שלמדה עיצוב תעשייתי ונחשפה לטכנולוגיות וחומרים שונים, הבינה שהיא אוהבת את המגע והעיסוק עם החומר והמשיכה ללימודי צורפות מסורתית והחלה ליצור, בעבודת יד, תכשיטים שהם על התפר שבין אומנות, צורפות מסורתית ועיצוב תעשייתי. את ההשראות ליצירת התכשיטים ארזואן יפת לא מחפשת, אלא סופגת באופן קבוע מהסביבה, חלומות, תוך כדי פעילות יום יומית וכדומה. יחד עם זאת גם הימים בהם עסקה כמעצבת תערוכות באגף לארכיאולוגיה במוזיאון ישראל משפיעים על עיצוביה.

סגנון התכשיטים: לרוב מדובר בפריטים גדולים במיוחד כשרוב הדגמים משלבים עור ומתכות שעוברות תהליכים שונים. בשנה האחרונה נוצרו גם שיתופי פעולה בין ארזואן יפת לבין מעצבים שונים מעולם האופנה ותחום היצירה התרחב גם לבגדים, נעליים, סיכות ועניבות.

פריט אהוב במיוחד: פריט מתוך קולקציה שנקראת "DRESS UP" מדובר בדגם שהוא סוג של מחווה לעניבה הגברית הקלאסית, שרשרת עניבה ארוכה המורכבת מחלקי מתכת חרוטים, מושחרים ומקופלים ורצועות עור. לדברי המעצבת הפריט משלב אלגנטיות קשוחה, מראה רוקיסטי ואדג'י לצד רגישות ועדינות נשית.

טווח מחירים: 390-1,700 שקלים.

קהל היעד: נשים שיוצרות ומגדירות לעצמן סגנון אישי ונבדל ונעזרות בתכשיטים להשלמת המראה המקורי שלהן. יש גם דגמי יוניסקס המיועדים לנשים וגברים כאחד.

איפה משיגים: ניתן להשיג בסטודיו המעצבת במבשרת ציון בתיאום מראש 052.8067248, באתר etsy ובפייסבוק.

שרשרת של ליזה ארזואןLiza Jewelry Artist. Liza Jewelry Artist
דרור נפתלי, מערכת וואלה! NEWS
Liza Jewelry Artist - מחווה לעניבה הגברית הקלאסית/מערכת וואלה! NEWS, Liza Jewelry Artist דרור נפתלי
שרשרת של ליזה ארזואןLiza Jewelry Artist. דרור נפתלי
Liza Jewelry Artist, מערכת וואלה! NEWS
Liza Jewelry Artist - תכשיטים שהם על התפר שבין אומנות, צורפות מסורתית ועיצוב תעשייתי/מערכת וואלה! NEWS, דרור נפתלי Liza Jewelry Artist

שם המותג: לוקיטה

המותג לוקיטה ("משוגעת קטנה") הוקם לפני כשלוש שנים על ידי המעצבת מורן אברהם, שלמדה עיצוב אופנה באקדמיה לאופנה. היא החלה את דרכה בסלון ביתה בתל אביב ולפני כשנה וחצי פתחה את הסטודיו שלה בגבעתיים. את ההשראות לתכשיטים מקבלת אברהם בעיקר מהסביבה שמקיפה אותה - אנשים קרובים, טבע וטיולים ומבנים מיוחדים.

סגנון התכשיטים: הקונספט של המותג הוא חבלים. כל התכשיטים עשויים מחבלי כותנה אשר נצבעים על ידי אברהם באופן ידני ומשולבים מתכות כמו פליז בציפוי זהב 24 קראט וציפוי כסף.

פריט אהוב במיוחד: אברהם מחוברת לכל הדגמים בקולקציה, אך הפריט האהוב והמשמעותי במיוחד הוא שרשרת עין.

קהל היעד: נשים שלא מפחדות להעז ומרגישות שתכשיט עם נוכחות ישדרג כל מראה ויעלה את מצב הרוח.

טווח מחירים: 80-480 שקלים.

איפה משיגים: בן גוריון 258 גבעתיים, 054-4244374.

שרשרת עין של לוקיטה- מורן אברהם. לוקיטה- מורן אברהם
רחל פרידמן, ספק 500
לוקיטה - שרשרת עין/ספק 500, לוקיטה- מורן אברהם רחל פרידמן
תכשיטים של לוקיטה- מורן אברהם. לוקיטה- מורן אברהם
רחל פרידמן, מערכת וואלה! NEWS
לוקיטה - הקונספט של המותג הוא שימוש בחבלים/מערכת וואלה! NEWS, לוקיטה- מורן אברהם רחל פרידמן

שם המותג: CONTOUR (קונטור)

ליאור שולק חי וגלית ברק הכירו במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר ולאחר שנה של פעילות כמותגים נפרדים, הן חברו יחד והקימו את המותג CONTOUR. את ההשראה לתכשיטים שואבות הצמד מעולם האדריכלות ובנוסף הן בדקו טקסטורות שנוצרו מקיפולים מינימליים של בד ונייר וזאת על מנת לייצר שפה גרפית חדשה, ולמתוח קו מקשר בין התכשיט המסחרי לקונספטואלי.

סגנון התכשיטים: למותג קולקציות תכשיטי יוקרה עשויים זהב ויהלומים בעלי אופי נקי וקולקציות תכשיטי אופנה המיוצרים בעבודת יד בסטודיו בתל אביב ועשויים מכסף או פליז בציפוי זהב.

פריט אהוב במיוחד: טבעת אירוסין מתוך קולקציית תכשיטי היוקרה. לטענת הצמד זהו עיצוב שהן גאות בו והוא מתמצת בתוכו את הערכים העיצוביים של המותג- קווים חדים ונקיים לצד הקפדה על מורכבות עיצובית ומתיחת גבולות טבעת האירוסין הקלאסית למחוזות חדשים ומרעננים.

קהל היעד: בקולקציה מבחר תכשיטים בגדלים ובמחירים שונים, כך שכל אחת שמתחברת לקו העיצובי של המותג תוכל למצוא את הפריט המתאים לה.

טווח מחירים: תכשיטי אופנה: 250-850 שקלים, תכשיטי יוקרה: 1,200-8,000 שקלים.

איפה משיגים: גרוזנברג 25 תל אביב, בחנות האונליין, ברשת רזילי ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ, 0524513591

תכשיטים של Contour - ליאור שולק חי וגלית ברק. מירב בן לולו,
CONTOUR - טבעת אירוסין מתוך קולקציית תכשיטי היוקרה/מירב בן לולו
תכשיטים של Contour - ליאור שולק חי וגלית ברק. מירב בן לולו,
CONTOUR - תכשיטי אופנה המיוצרים בעבודת יד/מירב בן לולו

שם המותג: שונה

המעצבת שונה גומן, צורפת ומעצבת תכשיטים בוגרת בצלאל, יוצרת בטכניקת צורפות קלאסית קולקציות המושפעות מתקופות באומנות כמו ארט דקו וארט נובו, ויוצרת מתוכן שפה קלאסית על זמנית.

סגנון התכשיטים: תכשיטים עשויים בקווים נקיים וגיאומטריים היוצרים מראה אורבני עדין וקלאסי. לצד קולקציות הכסף והזהב, המשלבות אבנים טובות כמו רובי ספיר ויהלומים, ניתן גם למצוא קולקציות המתנסות בטכניקות וחומרים כמו קוורץ גולמי, אמייל וכסף מושחר.

פריט אהוב במיוחד: סדרת הספיר, תכשיטי זהב 14 קרט המשולבים באבני ספיר כהה וספיר שחור.

קהל היעד: בדרך כלל זוגות המגיעים להזמנת טבעות נישואין או גברים שמעוניינים בטבעת אירוסין ולקוחות קבועות שמגיעות להתעדכן בקולקציות המשתנות.

טווח מחירים: 70-4,800 שקלים.

איפה משיגים: מרכז בעלי מלאכה 12 תל אביב, 03-6025051
ובדף הפייסבוק

טבעות של Shuna jewelry studio, שונה גומן. שונה גומן
קית גלקסמן, ספק 500
שונה- תכשיטים עשויים בקווים נקיים וגיאומטריים/ספק 500, שונה גומן קית גלקסמן
עגילים של Shuna jewelry studio, שונה גומן. : שונה גומן
קית גלקסמן, ספק 500
שונה- עגילים מסדרת הספיר/ספק 500, : שונה גומן קית גלקסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully