וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הטרנד החדש הזה אסור לך לפספס

29.2.2016 / 10:46

נעליים, תכשיטים, משקפי שמש - עיצוב עצמי של פריטים הופך להיות הדבר הבא גם עבור מי שלא בקיאה ברזי האמנות והעיצוב. מה מציעים לנו בשוק ואיך באמת עושים את זה?

אילוסטרציה. ShutterStock
מה תרצי לעצב לעצמך היום?/ShutterStock

איך שלא מסתכלים על זה, העולם כבר מזמן מעוצב לפי העדפה אישית. לא רק עולם הטכנולוגיה, המדיה הדיגיטלית והסמארטפון נותן ביטוי למאווים הכי כמוסים שלנו אלא גם עולם האופנה, שבאופן מסורתי מציין לשבח עיצובים שכוללים אמירות והצהרות רבגוניות. בין כל אלה, צצו מותגי האופנה ונתנו מקום לאותן אמירות שככל שהן המוניות ומבוססות על מכנה משותף רחב, כך הן גם אישיות ומשקפות השקפת עולם פרטנית של כל אחד מאיתנו. ג'ינסים, נעליים, תכשיטים, תיקים ואפילו מכוניות. כמה פעמים שאלתם את עצמכן מה תרצו לעצב היום?

אדידס בעיצוב אישי. אתר יצרן, אתר יצרן
לעצב נעליים מתוך האינסטגרם./אתר יצרן, אתר יצרן

נעלי אופנה וספורט

אחת משתי החברות המובילות בעולם בתחום הנעלת הספורט, אדידס, פיתחה לפני כמה שנים את האפליקציה myadidas שמאפשר לגולשים לרכוש נעלי סניקרס בעיצוב אישי אבל הבשורה האמיתית של החברה הגרמנית הגיעה לפני שנתיים, מיד לאחר שהשיקה מחדש את האפליקציה תוך שהיא מאפשרת ללקוחותיה לעצב נעליים מתוך האינסטגרם.

כל מה שנדרש מהגולשים הוא לשגר את התמונה לאפליקציה, לחכות עד שהמחשב המתוחכם של אדידס יבצע הדמיה של התמונה על הנעל ולאשר או לשפץ במידת הצורך. הנעליים יגיעו עם שליח עד הבית תמורת כמה מאות שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ולבוקס תכשיטים. יח"צ,
להתפרע עם הדמיון עד ליצירת התכשיט המושלם/יח"צ

תכשיטים

נהוג לחשוב שתכשיטים בעיצוב אישי עולים לא מעט כסף. זה היה נכון עד השקת האתר החדש של חברת Julbox, שמאפשר לגולשים ליצור לעצמם תכשיטים לפי טעמם בלבד ולקבל תכשיט מקצועי עם שליח עד הבית. האתר קל לתפעול ומציע המון תבניות לפיהן ניתן לעצב לשנות, להוסיף וממש להתפרע עם הדמיון עד ליצירת התכשיט המושלם. בעזרת טכנולוגיה חדשנית ניתן ליצור דרך האתר תכשיט בעיצוב בלעדי במחיר שווה.

בניגוד לאתרים שמאפשרים לשנות צבע של תכשיט, או לחרוט עליו את השם האישי, Julbox מאפשרים לעצב תכשיט לפי טעם, זאת מבלי להיות מעצבי תכשיטים אלא רק לגרור צורות מגלריה מגוונת ולעבוד איתן, לשנות, לחרוט ולשבץ אבנים.

בבלוג של החברה אף קיימים סרטוני הדרכה שמראים איך להגיע לעיצובים מורכבים ומיוחדים יותר. התכשיטים עשויים פליז ומצופים בציפוי איכותי של זהב או כסף שמגיע בקופסה מרשימה. בואו נגיד שלא ניפול מהרגליים אם זה יהפוך לטרנד הכי חם בעולם התכשיטים.

ריי באן בעיצוב אישי. אתר יצרן, אתר יצרן
הצבע, חומר המסגרת, סוג העדשות ואפילו חריטה/אתר יצרן, אתר יצרן

משקפי שמש

קשה להאמין שתחום כמו משקפי שמש יישארו מאחור בכל מה שקשור בעיצוב אישי. בשנת 2013 היתה זו חברת רייבאן שהעניקה ללקוחותיה אפשרות לעצב גרסה המותאמת אישית, Ray-Ban Remix נקרא המיזם והוא מאפשר ללקוחות ליצור ולרכוש את משקפי השמש Wayfarer באינטרנט, ולבחור את הצבע, חומר המסגרת, סוג העדשות ואפילו חריטה או הטבעת לוגו על הזרועות. מיותר לציין שמדובר בסיפור הצלחה של ממש שמופיע עד היום באתר רייבאן.

חולצה ספידשירט. אתר יצרן, אתר יצרן
spreadshirt. תוכנת עריכה שמאפשרת לגולשים להתאים לעצמם את האימג'/אתר יצרן, אתר יצרן

חולצות ואקססוריז

באתר spreadshirt מוצעת תוכנת עריכה שמאפשרת לגולשים להתאים לעצמם את האימג' שיהיה על שלל מוצרים שניתן להדפיס עליהם כמו חולצות, אימוניות, כוסות שתיה, כיסויים לסמארטפונים, בגדי ילדים ועוד. האתר מציע מאגר תמונות והדפסים לפי נושאים ואפשר גם להעלות תמונה באופן עצמאי או לכתוב טקסט. הממשק נוח למשתמש והמחירים סבירים.

וואלה! NEWS בשיתוף Julbox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully