וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באביב הזה הולכים על בטוח: מה חשבנו על התצוגה של גולף?

28.2.2016 / 15:07

קולקציית אביב 2016 שהוצגה הבוקר בנמל יפו עוצבה בהשראת שבטים אורבניים עם חיבור רלוונטי לעולם האופנה. בתפריט: הדפסים גיאומטריים, אלמנטים אוריינטליים וצבעים קרים. התוצאה: פשטות נגישה ושימושית בקולקציה סופר-מסחרית, כמצופה מרשת עממית

אבי כהן

גולף הציגה הבוקר בנמל יפו את קולקציית הבגדים שיימכרו בחנויות הרשת בעונות האביב והקיץ הקרובות, בלוקיישן אותנטי שכלל האנגר חשוף ורציף סירות דייג ציורי. גם הפעם קברניטי המותג ממשיכים את המגמה של הפקת אירוע / תצוגה / פרזנטציה שלא מציית לקונספט המוכר של תצוגת אופנה רגילה. אחרי ניסיון לא מוצלח בעונה הקודמת להראות את הדוגמנים צועדים על מסכים, הם הוחזרו לבמה בלייב בקונספט שמנסה להמציא את הגלגל מחדש ומשלב בימוי של הליכה על מסלול בצורת זיגזג ועצירות סטטיות ארוכות שיאפשרו לקהל להתרשם עמוקות מכל פריט.

במבט על האורחים שנעו באי נוחות על הספסלים לנוכח הדוגמנים שנאלצו לעמוד מולם בפוז כפוי במרחק נגיעה, היה ברור שמשהו באובר מאמץ הזה לא עובד. יש משהו נאיבי ברצון של רשת עממית ליצור בידול ועניין בבגדים חסרי אפקט ייחודי - מתוקף היותם מה שהם - אבל מסתמן שבגולף עדיין לא נמצאה הדרך. המחשבה שדוגמנית עטוית שמלת ג'ינס חמודה תצליח לעורר מספיק סקרנות בשביל מבט שאורך מעל חמש שניות היא פשוט לא רלוונטית עבור קהל למוד תצוגות בשנת 2016.

תצוגת האופנה של גולף לאביב 2016. דרור עינב
שבטיות אורבנית כמטאפורה לחיים במציאות החברתית של היום/דרור עינב
המחשבה שדוגמנית עטוית שמלת ג'ינס חמודה תצליח לעורר מספיק סקרנות בשביל מבט שאורך מעל חמש שניות לא רלוונטית ב-2016

הקולקציה עצמה עוצבה בהשראת שבטים אורבניים כמטאפורה לחיים במציאות החברתית של היום, עם חיבור רלוונטי לעולם האופנה שנע של המתח שבין מסורות ישנות לבין הקדמה הטכנולוגית. מעצבות גולף יצרו שלושה סיפורים מרכזיים: אתניות גרפית, אוריינטליות קולוניאליסטית ומינרליות תת מימית.

GRAFT - קבוצה בהשראה משותפת לקו הנשים והגברים ובה פריטים בצבעוניות ובהדפסים של אמנות שבטית וגרפיקה גיאומטרית, כשהמתח שבין הצורות הגרפיות לבין עבודת היד מאפיין את הדפסי הקולקציה. מאפייני הקבוצה הם
דפוסי עלים, ציורים ורקמות אתניות עם אלמנטים גיאומטריים "שבורים" ופסים בקווים חופשיים ולא מדויקים דוגמת תחריטי עץ, ציורי בוץ, סלי נצרים קלועים וצביעות במראה אקראי בגווני כתום זעפרן, כחול מעושן, אפורים שטופים, שמנת, חרדל, תכלת ושחור לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תצוגת האופנה של גולף לאביב 2016. דרור עינב
משחקים מתבקשים עם בד הדנים/דרור עינב
המוטיבים המרכזיים בקולקציה הנשית הם גדילים, פרנזים וקצוות פרומים במראה מרושל-מוקפד

המוטיבים המרכזיים בקולקציה הנשית הם גדילים, פרנזים וקצוות פרומים במראה מרושל-מוקפד, שנצפו על חולצות טי בהדפסי פסים עם נגיעות של כתום וכחול מעושן, חצאית מידי עם הדפסי עלים וכיסים, מכנסיים מחויטים עם הדפס בשחור ולבן, מכנסי פשתן רחבים ומכנסוני ג'קארד רקומים, חולצות חושפות כתפיים במראה אתני, שמלות A עם משחקי אריגה וחוטים צבעוניים, ז'קט קימונו, ז'קט עם דשים נשפכים ושמלות סרוגות עם דוגמאות אתניות.

RUSTIC - במרכז הקבוצה השנייה נמצאים אלמנטים ציוריים כמו משרביות ומנדלות הלקוחים משפת עיצוב פנים של אריחים מאוירים בגווני טארה קוטה, אפרסק, תכלת וגווני כחול שונים. אורנמנטים אלה עברו טרנספורמציה בעיבודים דיגיטליים לדפוסים שונים, חלקם במראה מתעתע, וצוותו לטרנד הדנים הרותח. התוצאה משלבת שמלות גלביה עם דפוסים, מכנסי ג'ינס בויפרנד עם קרעים ורקמות בגווני לבן ואפרסק, מכנסי שרוואל בשילוב של שני דפוסים, אוברול בהדפס סורגים, מכנסי שלושת רבעי עם סרט קשירה במראה יפני; חצאית מידי פליסה עם כיסים, חולצות אריג עם שרוך במחשוף, חולצות ללא שרוול עם צווארון או עם משחקי בדים שונים, שמלות קיציות קלילות עם שרוכי גדילים בגווני אפרסק וכחול נייבי; עליוניות בולרו מודפסות, חולצות טי רחבות עם דוגמאות סריגה אוריינטליות ועליוניות שאל.

תצוגת האופנה של גולף לאביב 2016. דרור עינב
צבעים קרירים בהשראה מינרלית תת מימית/דרור עינב

LIQUID - קולקציה בצבעים קרירים בהשראה מינרלית תת מימית כמו קורל, ורוד פודרה, שמנת, לבן, כחול ים, נייבי, פסטלים, אפור מלאנז', ירוק אצות, ורוד בייבי, סגול מעושן, כסף, כחול סיני, קאמל וטאופה בה פריטים באווירה שטופה והדפסים של מים, שוניות, איורי אקוורל פרחוניים ודוגמאות של גבישים ומינרלים.

לנשים עוצבו שמלות לבנות בשני חלקים עם משחקי תחרה בחזה ובמותן, שמלות מעטפת באורך מידי עם הדפסי פייזלי בכחול ולבן, חולצות שיפון מכופתרות נוזליות עם שרוולי שלושת רבעי, חולצות טי ג'רזי עם הדפס מימי גאולוגי, גופיות אריג עם סיומות תחרה, חולצות ללא שרוול עם דפוס דיגיטלי של מדוזות, מכנסי ג'ינס בויפרנד בגווני פסטל, חצאיות סקובה עם טקסטורת רשת, מכנסי גזר עם שרוכי קשירה במראה מלחים וחולצות טי עם הדפסי פויל של שושנות מים.

הסטיילינג המוצלח של מזל חסון חיבר את האוסף באווירה ספורטיבית קלילה עם תיקים בגזרות תרמיל ופאוץ', סנדלי כפכף שטוחים וגרבי לוקרס כסופות ויצר אווירה אורבנית נעימה ובלתי מתאמצת שהדגישה את מה שמצופה מבגדי רשת אופנה - פשטות נגישה ורלוונטית.

טווח מחירים:
49.90- 359.90 שקלים

תצוגת האופנה של גולף לאביב 2016. דרור עינב
אלמנטים אוריינטליים הלקוחים משפת עיצוב פנים של אריחים/דרור עינב
תצוגת האופנה של גולף לאביב 2016. דרור עינב
סטיילינג מוצלח שחיבר את האוסף באווירה ספורטיבית קלילה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully