וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט בלאנשט וכל השאר: השטיח האדום של האוסקר

29.2.2016 / 8:45

פאייטים, נצנצים, אפליקציות וכתפיים חשופות שלטו על השטיח האדום של טקס האוסקר שהתקיים הלילה בלוס-אנג'לס. הגוונים נעו בין שחור דרך כחול-נייבי וסגול כהה ועד לקרם. מעל כולן בלטה המועמדת וזוכת העבר קייט בלאנשט שהתעלתה הפעם אפילו על עצמה בשמלת ארמני חלומית

רויטרס

קייט בלנאשט - ארמני פריווה

קייט בלנשט לובשת ארמני פריווה בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
ליגה אחת מעל כולן/GettyImages

קייט בלנאשט, זוכת העבר ("הטייס", יסמין הכחולה") ומועמדת השנה עבור תפקידה ב"קרול", מהממת בארמני פריווה בתכלת-ים עם אפליקציות פרחי תלת-ממד שהוצמדו בעבודת יש, מחשוף וי מתון, כתפיים מוגבהות ומראה כולל חלומי מהפנט. ליגה אחת מעל כולן. יופי, כשרון וטעם מצוין באישה אחת.

ברי לארסון - גוצ'י

ברי לארסון לובשת גוצ'י בהתאמה אישית בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
כחול מחשמל/GettyImages

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה ב"חדר" סיפקה את רצוננו בשמלה משגעת של גוצ'י שהותאמה לה אישית. כחול מחשמל, כתפיות ספגטי, ראפלס, חצאית מתרחבת, חגורה מתוכשטת המתכתבת עם האקססורי של השיער. לארסון ניצחה גם על השטיח האדום.

שרליז ת'רון - דיור קוטור

שרליז ת'רון לובשת דיור קוטור בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
כולל תליון יהלום 50 קראט/GettyImages

כשגרירת הבושם של דיור, שרליז ת'רון לבשה כצפוי שמלה שהותאמה לה על-ידי בית אופנת העל הצרפתי. הפיטינג מושלם והצבע מחמיא, אך מחשוף ה-V העמוק עושה רושם של קצת לא נוח וכזה הדורש הדבקת סלוטייפ למניעת תקלת אופנה מביכה. ואולי הוא בכלל בעיקר מסגרת לתליון יהלום ה-50 קראט.

ליידי גאגא - ברנדון מקסוול

ליידי גאגא לובשת שמלת מכנסיים של ברנדון מקסוול בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
הפגיזה בשמלת מכנסיים/GettyImages

"במשך שבוע שלם הוא עבד על חמש תלבושות בשבילי, ובסופו של דבר החלטנו על זה אתמול", גילתה ליידי גאגא ודיברה כמובן על ברנדון מקסוול, הסטייליסט האישי והחבר הטוב שהפך למעצב אופנה. שמלת המכנסיים בגוון קרם אביבי של הליידי סימן הצלחה שלה בפעם הראשונה כמועמדת באוסקר. היא אמנם הפסידה את פרס השיר הטוב ביותר, אבל המקוריות והתעוזה שבחיבור שתי גזרות לאחת ייזכרו לה עוד זמן רב.

אלישיה ויקנדר - לואי ויטון

אלישיה ויקנדר לובשת לואי ויטון בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
שמלה ברוח אודרי הפבורן/GettyImages

השחקנית השוודית אלישיה ויקנדר זוכת פרס שחקנית המשנה עבור תפקידה ב"הנערה הדנית", מחזקת את הסטטוס שלה כאייקון אופנה בזכות שמלת לואי ויטון ברוח אודרי הפבורן. הבחירה בבית אופנת העל הצרפתי הוותיק היא כמובן מתבקשת כיוון שהיא משמשת כאחת מן השגרירות שלו. בניגוד לבחירותיה בעבר בגוונים חיוורים, הצהוב האפרוחי הוא שינוי רענן שהתגלה כמחמיא. גזרת סטרפלס וחצאית A תפוחה, קו מכפלת אסימטרי, שיבוץ מנצנץ, סנדלי עקב מוזהבים וסידור שיער נוסח נערת פרום - הקסם שהחל ב"אנה קרנינה" ונמשך ב"הנערה הדנית" עבר גם על השטיח האדום.

רוני מארה - ז'יבנשי

רוני מארה לובשת ז'יבנשי בטקס פרסי האוסקר ה-88, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
תחרה מסורתית בנופך ויקטוריאני/GettyImages

בפעם האחרונה שרוני מארה צעדה על השטיח האדום של האוסקר ב-2012, כשהיתה מועמדת על תפקיד הפריצה שלה ב"נערה עם קעקוע דרקון", היא לבשה ז'יבנשי. ואמש, ממש כמו אז, השחקנית הצעירה בחרה שוב באותו בית אופנת העל. מבט חטוף במראה שלה מגלה מיידית כמה הבחירה בז'יבנשי היתה נכונה. מי שגילמה את מושא אהבתה של קייט בלאנשט ב"קרול" הפכה למושא אהבתנו גם-כן בזכות השמלה הרומנטית בוורוד-פודרה רך עם נופך ויקטוריאני. תחרה בכל מקום, שובל קצר, פתח גיאומטרי ושסע קדמי היו שילוב מנצח. מצד אחד - מסורת, מצד שני - אלמנטים מודרניסטיים. מיזוג מקורי שהוכיח את עצמו.

סרשה רונן - קלווין קליין קולקשן

סרשה רונן לובשת קלווין קליין קולקשן בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
"כל-כך נוח שאני מרגישה כאילו אני לובשת טרנינג"/GettyImages

הילדה-שחקנית האירית שחצתה את הקווים לעולם המבוגרים בהצלחה והוכיחה יכולת משחק מרשימה ב"ברוקלין", בשמלת קלווין קליין קולקשן - ליין הקוטור של בית האופנה האמריקאי. "כל-כך נוח שאני מרגישה כאילו אני לובשת טרנינג", היא אמרה. מן הזווית האחורית, בניגוד לקדמית, התגלתה עבודת עיצוב יצירתית ומשמחת.

קייט ווינסלט - ראלף לורן קולקשן

קייט ווינסלט לובשת ראלף לורן בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
שמלה פשוטה רק לכאורה/GettyImages

המועמדת על תפקידה המצוין ב"סטיב ג'ובס" קייט ווינסלט בחרה בשמלת ראלף לורן קולקשן פשוטה רק לכאורה. שחור-סטפלס-שובל קצר, נשמע כמו נוסחת האיזור הבטוח, אבל המרקם הייחודי תרם פה אדג' יוצא דופן. התוצאה - מראה סקסי בלתי מתאמץ.

דייזי רידלי - שאנל הוט קוטור

דייזי רידלי לובשת שאנל הוט קוטור בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
ממבט ראשון עשתה רושם של יותר שמלת קוקטייל ופחות שמלת אוסקר/GettyImages

כוכבת שובר הקופות "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" דייזי רידלי בשמלת שאנל הוט קוטור שממבט ראשון עשתה רושם של יותר שמלת קוקטייל ופחות שמלת אוסקר. אבל מבט נוסף גילה מיידית עיצוב מדהים מכל זווית, פיטינג מושלם ואבזור שלא יכול להיות יותר מדויק. כן, ואהבנו את השיער האסוף באלגנטיות ואת השפתון האדום-כתום.

אמילי בלאנט - פראדה

אמילי בלאנט בטקס פרסי האוסקר ה-88, הוליווד, 28 פברואר 2016. GettyImages
הריון בסטייל ועגילי שנדלייר תואמים/GettyImages

איך אנחנו מעריכות הריוניות על השטיח האדום. אמילי בלאנט, עם בליטה קטנה ושמלת פראדה גדולה, פשוט קרנה על השטיח האדום של האוסקר. גזרת האימפריה (קו מתניים גבוה) היא כמובן בחירה נכונה ומתבקשת. תכשוט כסוף אול-אובר, ארנק-קלאץ' רבוע ועגילי שנדלייר תואמים השלימו מראה זוהר כללי מוצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully