וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עבר מגיבה: "היקף מותניים לא צריך להיות מעל 90 ס"מ"

2.3.2016 / 14:59

הדוגמנית האמריקאית שריל טיגס בת ה-68 מגיבה להחלטת המגזין ספורטס אילוסטרייטד לשים על שער גיליון בגדי הים השנתי את אשלי גרהאם, דוגמנית במידה 46

מערכת וואלה!

מגישה: יעל לאור

שער גיליון בגדי-הים השנתי של מגזין ספורטס אילוסטרייטד מעורר כל שנה סקרנות, אבל הפעם המגזין הצליח להפתיע. לא שנערת השער היא לא יפהפייה הורסת בביקיני. היא כן, אבל היא במידה 46. דוגמנית הפלאס-סייז אשלי גראהם בת ה-28 הופיעה על השער ועמדה במוקד דיון ציבורי ער בעניין דימוי גוף. השבוע נוספה לדיון סופרמודל העבר שריל טיגס, היום בת 68. מי שבעצמה הייתה דוגמנית בגדי-ים אמרה: "אני לא אוהבת את השיח על נשים מלאות מכיוון שהוא יוצר להן גלוריפיקציה. היקף מותניים לא צריך להיות מעל 90 סנטימטרים. זה לא בריא".

אשלי גראהם, מנגד, הופיעה בתכניתה של אלן דג'נרס וזכתה לתשואות מהקהל לאחר שעודדה נשים לחוש נוח עם עצמן, גם במידות גדולות. נשאלת השאלה - האם כל מי שמחאה כף אכן מאמינה שגזרה מלאה זה יפה? או שבסתר ליבה היא חולמת על גזרת קייט מוס?

ולמי שחשב שההחלטה לשים את גרהאם על השער התקבלה משיקולי גימיק - ולידיעת הגולשת שריל טיגס - חשוב לציין שלצדה של הדוגמנית האמריקאית מופיעה בתוך גיליון בגדי הים, במסגרת פרסומית, ניקולה גריפין - אישה בת 56 שמצטלמת בבגד ים במטרה להחדיר את המסר שלסקסאפיל אין תאריך תפוגה.

גרהאם בת ה-29 הספיקה בשנים האחרונות לעצב ליין משלה להלבשה תחתונה למידות גדולות, להופיע בקמפיין של ליוויי'ס, לככב על שערי מגזיני אופנה נחשבים ובעיקר לדברר העצמה נשית. לפני כחמש שנים היא עוררה סמי-שערוריה כאשר כיכבה בפרסומת אמריקאית למותג ההלבשה התחתונה למידות גדולות Lane Bryant. הפרסומת נאסרה לשידור על ידי רשת ABC בטענה שהיא פרובוקטיבית, ושמדובר ביותר מדי בשר שנחשף לעין הרכה של הצופים. החברה טענה מצדה שזוהי אפליה ברורה ומכעיסה כלפי נשים במידות גדולות. הרשת עצמה חטפה ביקורת מצדן של מאות אלפי נשים שטענו שאם זו היתה דוגמנית רזה - הפרסומת לא היתה נפסלת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דוגמנית העבר שריל טיגס. GettyImages
"אני לא אוהבת את השיח על נשים מלאות מכיוון שהוא יוצר להן גלוריפיקציה" טיגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully