וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשפטו בעצמכם: קמפיין להלבשה תחתונה נפסל בטענה שהוא סקסי מדי

20.3.2016 / 11:13

פרסומת אמריקאית למותג ההלבשה התחתונה למידות גדולות ליין בריאנט, בכיכובה של נערת השער של ספורטס אילוסטרייטד אשלי גרהאם, לא עברה את מגבלות הצנזורה. האם אותה פרסומת בהשתתפות דוגמניות רזות היתה מאושרת לשידור? צפו בסרטון

יוטיוב

פרסומת אמריקאית למותג ההלבשה התחתונה למידות גדולות ליין בריאנט נפסלה לשידור בטענה שהיא סקסית מדי. בסרטון מככבת הדוגמנית אשלי גרהאם, שעלתה לכותרות לאחרונה בזכות שער גיליון בגדי הים השנתי של ספורטס אילוסטרייטד, ולצדה מגוון דוגמניות פלאס סייז נוספות. בור מותג האופנה ליין בריאנט כבר מוחרם על ידי רשתות הטלוויזיה האמריקאית על כך שלא עולות בקנה אחד עם הגבלות הפרסום שלהם.

במשך 30 שניות שכולן שיר הלל לגוף הנשי, מציגות הדוגמניות את יתרונותיו - החל מסקסאפיל ועד הנקה. עם כל הכבוד למפגן ההעצמה, תכני הפרסומת לא עמדו בתקני הצנזורה של רשתות השידור NBC ו-ABC. המחלוקת סביב פסילת הפרסומת מעוררת מחדש את הדיון המעייף סביב דימוי גוף בתקשורת המיינסטרים ותפיסת היופי הנשי בעולם האופנה. גם כאן, כמו בפרסומת לאותו מותג בדיוק, בכיכובה של גרהאם, שנפסלה לפני חמש שנים - הרבה לפני גל הנשים המלאות שכבש לאחרונה את התעשייה - עולה שוב השאלה האם אותו תסריט בשילוב ויזואליה של דוגמניות רזות היה לבסוף מאושר לשידור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיר הלל לגוף הנשי וליתרונותיו. אשלי גרהאם, מתוך הפרסומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשלי גרהאם בת ה-29 הצליחה לעשות השנה היסטוריה בתור הדוגמנית הראשונה שזוכה לעטר את גיליון בגדי הים השנתי והפומפוזי של המגזין ספורטס אילוסטרייטד. בין אם מדובר בגימיק מערכתי או בהחלטה שקולה המכוונת להעלות את המודעות לסוגים שונים של יופי נשי - אין ויכוח שמדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לדוגמנית עצמה ולתחום בכלל.

לפני כחמש שנים עוררה גרהאם סמי-שערוריה, שוב במסגרת פרסומת למותג ההלבשה התחתונה ליין בריאנט. הפרסומת נאסרה לשידור על ידי רשת ABC בטענה שהיא פרובוקטיבית, ושמדובר ביותר מדי בשר שנחשף לעין הרכה של הצופים. החברה טענה מצדה שזוהי אפליה ברורה ומכעיסה כלפי נשים במידות גדולות. הרשת עצמה חטפה ביקורת מצדן של מאות אלפי נשים שטענו שאם זו היתה דוגמנית רזה - הפרסומת לא היתה נפסלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנקה בפריים טיים. מתוך הפרסומת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון מייצג של דוגמניות פלאס-סייז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה נחשב לפרובוקציה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
קמפיין הלבשה תחתונה לנשים מלאות שנפסל לשידור. צילום מסך
העצמה נשית עוברת מסך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully