וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה דוהרת: שני שערי ווג בחודש אחד

ליאת להב

21.3.2016 / 13:09

המוזיקאית הלוהטת שמפתחת בימים אלה קריירה אופנתית מוצלחת זוכה בהתאם לככב במקביל על שני שערי המגזינים הנחשבים - ווג הבריטי והאמריקאי. בתפריט: שמלות זהובות מבית ז'יבנשי, סן לורן, ראלף לורן וטום פורד. הדובדבן: קליפ מחווה של אושיות סטייל ללהיט החדש "Work"

אתר רשמי

בווידיאו: קנדל ג'נר, קארה דלווין ואושיות סטייל נוספות בקליפ מחווה ל-"Work" המגרה של ריהאנה ודרייק

בתחילת החודש עוד היינו תמימים ודיווחנו כאן בהתלהבות על שער ווג בריטניה לחודש אפריל בכיכובה של ריהאנה היפהפה, שחוגגת קריירה אופנתית שנמצאת בנסיקה. כעת מסתבר שהיא כובשת גם את שער גיליון אפריל של ווג האמריקאי בניצוחה של אנה ווינטור.

רירי חוגגת בימים אלה את יציאתו של אלבומה החדש "Anti", הראשון מאז 2012, את "Work", הדואט עם דרייק שמלווה בקליפ באווירה מינית-מיתרנית כובשת רשתות, תצוגת אופנה תוססת בשיתוף פומה בשבוע האופנה בניו יורק וקולקציית קפסולה חדשה בשיתוף עם מעצב נעלי היוקרה מנולו בלניק. מה רע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רירי עוצמתית בשמלה של טופ פורד, שער ווג ארה"ב לאפריל 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפקת האופנה בקונספט זהבהב, שצולמה עבור הגיליון החדש של ווג ארה"ב על ידי צמד הצלמים מרט ומרקוס, המוזיקאית עתירת הסטייל לבושה בשמלת הוט קוטור בעיצוב ריקרדו טישי לז'יבנשי, בשמלה בעיצוב הדי סלימאן לסן לורן פריז, בשמלה של ראלף לורן, ובשמלת מקסי צבעונית ומנצנצת בעיצוב טום פורד שנבחרה לעטר את צילום השער.

תמונת השער מלווה בכותרת "עולמה של ריהאנה - ממוזיקאית לכוכבת קולנוע למודל לחיקוי בעל השפעה. יש משהו שהיא לא יודעת לעשות?". שאלה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלה זהובה של סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצילומים לכתבה בווג בריטניה, בה הכריזה המוזיקאית על קולקציית הנעליים שתעצב עבור מנולו בלניק, היא נועלת, למעשה יותר לובשת, דגם בעיצובה שכבר מסתמן כאיקוני - אחד מתוך שישה דגמים שתכלול הקולקציה המיוחדת. מדובר במגף ירך מבד דנים עם עקב סטילטו, המגיע עד למותן ומתחבר לחגורה.

בראיון שהעניקה למגזין היא סיפרה שביום שבו היא תלך ברחוב ותיתקל באישה הנועלת נעל מתוך האוסף הייחודי, היא תרדוף אחריה ותבקש לעשות איתה סלפי. כמו כן, היא ממליצה לא לנעול אותה לדייט. אוסף הקפסולה שנקרא "קינוחי ג'ינס" יימכר במהדורה מוגבלת, במחיר שינוע בטווח שבין 895 ל-3,995 דולרים, והוא יהיה זמין לרכישה החל מה-5 במאי בחנויות מנולו בלניק בלונדון, ניו יורק והונג קונג. הדגמים שעוצבו על בסיס בד הדנים מציגים עקבי סטילטו, גזרה גבוהה, ושילוב דיטיילז מנצנצים כגון פאייטים ורקמה בהשראת הקעקועים של ריהאנה.

לפני שהיהלום היה מלוטש

האבולוציה האופנתית של ריהאנה. אזהרה: מדובר בתמונות קשות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלת קוטור של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלה של ראלף לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שער ווג בריטניה, אפריל 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייל כובש ונטול פרובוקציות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריהאנה בג'ינס, לא מה שחשבתם

קולקציית נעליים משותפת שעיצבה ריהאנה יחד עם מנולו בלניק. ווג בריטניה,
ריהאנה ומגף הירך ההיסטרי בעיצובה. מתוך קולקציה חדשה למנולו בלניק/ווג בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully