וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיסית אבל מעודכנת: הקיץ של הודיס

תמר מרקוביץ'

22.3.2016 / 12:21

דווקא בתחום אופנת הבייסיק, שאלת הערך המוסף הופכת להיות רלוונטית יותר מאשר במותגי אופנה טרנדית, ונראה שהיד של מחלקת השיווק של הודיס אכן על הדופק. קולקציית הקיץ של הרשת מציעה פריטים בהשראת פסטיבל קואצ'לה, פריטי קרושה באווירה רומנטית ופריטי יוניסקס שימושיים

קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
גזרות נוחות וצבעוניות מרעננת. הקולקציה החדשה של הודיס/צילום: אייל נבו

טריקי להיות מותג בייסיק. מצד אחד אתה נהנה מנתוני מכירות שחברות אופנה פרופר יכולים לחלום עליהם, מצד שני - לך תעניין את התקשורת עם הטי-שירטס שלך. ואם לא מעניינים את התקשורת קשה ליצור מוניטין שיחזק את הנתונים המרשימים הפוטנציאליים שלך, כך שבמצב השוק היום נוצר מצב מעניין: דווקא בתחום הבייסיק שאלת הערך המוסף וערכי המותג הופכת להיות רלוונטית באותה המידה, אם לא יותר מאשר במותגי אופנה טרנדית. במילים אחרות, הרבה אחריות מוטלת על מחלקת השיווק.

הרבה דברים נזקפים לזכות קבוצת הודיס. איכות התמורה ביחס למחיר תמיד היתה טובה, העיצוב והגזרות מספקים, אבל מעל הכל ההבנה השיווקית מיקמה אותם במקום תחרותי למדי בשוק שנדמה שכבר היה רווי כשנכנסו אליו. בראש ובראשונה נציין כמובן את ניכוס תרנגולת ביצי הרייטינג הלאומית - הברבור רפאלי בכבודה ובעצמה, ועוד במהלך נועז למדי מתחת לאפם של המתחרים העיקריים.

קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
שטיפות וצריבות בד המקנות אופי וטקסטורה ייחודית לבגד/צילום: אייל נבו

אבל בהודיס לא הסתפקו בקמפיינים אנמיים שנשענים על הנכס, אלא לקחו סיכון בקמפיינים הנועזים, מוצלחים יותר או פחות, אבל תמיד מזמינים תגובה, מהחיבור האינטלקטואלי המגניב עם בובת הרוקנ'רול רד אורבך ועד קמפיין משפחת רפאלי שיש הטוענים שהתפספס. בכל אופן דבר אחד ברור- היד של מחלקת השיווק של הודיס על הדופק.

עם אותה יד בחרו להציג לעיתונאים העונה את קולקציית קיץ 2016 במקום החדש המגניב בעיר שאף אחד עדיין לא גילה (High&), על רקע המוזיקה של הצמד הכי מגניב בעיר (ההרכב cohen@mushon של מיכאל כהן ומיכאל מושונוב) ועל גופם המתנועע של הרקדנים הכי לוהטים בעיר (רקדני להקת בת שבע – שאמל פיטס, אייר אלעזרא, מדיסון הוק וזינה סינצ'נקו).

למרבה הצער, המיצג המעולה נשאר בכתלי חדר הפרזנטציה וכל שיטוט וירטואלי בנכסי המותג העלה רפאלי ורק רפאלי. חבל. מבלי לפגוע בתרומתה של הפרזנטורית המבוקשת במדינה - להודיס יש עוד הרבה להציע כהודיס, כמותג אופנה, גם במנותק מהפרזנטורית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
מראה אורבני קליל/צילום: אייל נבו

ואשר לקולקציה - חמישה טרנדים מובילים את קולקצית הקיץ:

הטרנד הרומנטי: לראשונה ניתן למצוא בקולקציית הקיץ דגמים המשלבים קרושה, כגון בגדי ים בגזרות שונות מבד קרושה, חולצות קולר או חולצה חשופת כתפיים עם הוספת טוויסט בגימור קרושה. המראה הרומנטי משפיע על הצבעוניות הכוללת גוונים מונוכרומטיים, מלנג'ים שונים בגווני מרנגו, צבעי פסטל, צבעי אייס מצננים, שטיפות וצריבות בד המקנות אופי וטקסטורה ייחודית לבגד. כל אלו יוצרים מראה פשוט וטבעי אבל כזה שמתכתב עם טרנד הקרושה והתחרה העולמי לקיץ הקרוב.

טרנד קואצ'לה: הפסטיבל שרק הופך לפופלרי ואופנתי יותר בכל שנה הופך להשראה למעצבי המותג. מתוך אווירת החופש של הפסטיבל, הם מספרים על מבחר רחב של שמלות וטופים קיציים וקלילים בגזרות חדשות כגון שמלות בגזרת A, שמלות סקייטר, שמלות סרפן, ודגמים המשלבים קאט אאוט. רובה של קולקציה זו מושתת על בד הריב - שמלות באורכים שונים וטופים רבים בעלי מרקם שונה. בשורת הקיץ ממחלקה זו מגיעה בשמלות מבדי ניאופרין (סקובה) המתאימות כשמלות ערב קלילות, לפחות לחתך האוכלוסיה המיועד גם במקור (נוער).

קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
יש גם דגמים ללא חותמת מגדרית/צילום: אייל נבו

הטרנד האנדרוגיני: דגמים ללא חותמת מגדרית. הפעם לא רק הנשים משאילות מהחבר, מותר גם להפך - טוניקות שהן יוניסקס, קפוצ'ון קיץ ללא שרוולים, מכנסי בויפרנד, חולצות רחבות הנשפכות על הגוף וקולקציית מבדי דנים וטנסיל. הכול ללא תויות והגדרות של "הוא" או "היא".

אופנת רחוב: מראה אורבני, חורים, פרנזים ואלמנטים שהוגדרו "עכבישיים", ובעיקר המראה המשומש. באופן כללי צבעוניות הקולקציה מתאפיינת בפלטת צבעים זוהרים המתאימים לאווירת הקיץ בהשראת שנות התשעים הפופיות, לצד צבעים פסטלים בהשראת הטרנד הרומנטי. צבעים נוספים הינם מפלטת צבעי מלנג' הכוללת גווני אפור ומרנגו בשלל טקסטורות, ומנגד גווני ורוד אייס ותכלת אייס המצננים את קשת הגוונים. שטיפת הטאי-דאי גם היא בקאמבק בקולקציה. בנוסף ניתן למצוא כבכל עונה שלל גווני בסיס לפריטים רב עונתיים.

טווח מחירים:

קולקציית אביב-קיץ 2016 - פריט שני ב-50% הנחה (על דגמי קיץ בלבד, על הזול מביניהם, ללא כפל מבצעים)
נשים וגברים: 49.90-169.90 שקלים

קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
השכילו לנכס את תרנגולת ביצי הזהב הלאומית/צילום: אייל נבו
קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
קולקציית קיץ 2016 של הודיס/צילום: אייל נבו
קולקציית קיץ 2016 של הודיס. צילום: אייל נבו,
קולקציית קיץ 2016 של הודיס/צילום: אייל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully