וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו כל מה שאתם יודעים על חווית קנייה

5.4.2016 / 7:07

חשבתם שאתם יודעים הכל על קניות ושופינג? אז תחשבו שוב. אם עדיין לא שמתם לב למודל החדש של החנויות שמציעות לכם כל מה שאפשר לחלום עליו בתחומים אהובים, אז אתם מחוץ לעניינים. בואו להכיר את המקום הכי טוב לרכוש פריטים – אז מה הקונספט שלכם?

קניות. ShutterStock
חנויות הקונספט מעניקות חוויה ששום אתר קניות ברשת לא יכול לתת/ShutterStock

זה לא סוד שהרגלי הקנייה בעולם השתנו בשנים האחרונות, את חדוות השיטוט בין חלונות הראווה החליף השיטוט ברשת. אבל החנויות, הבוטיקים והמותגים הגיבו בתשובה קסומה לגל ההקלקות ויצרו אלטרנטיבה שמבוססת על חוויה והתנסות של שנים, שנקראת חנות קונספט.

בניגוד לחנויות המסורתיות, חנויות הקונספט מעניקה חוויה ששום אתר קניות ברשת לא יכול לתת – מוצרים מגוונים וחדשניים שמותאמים לתחום הספציפי שחיפשתם המצויים תחת קורת גג אחת מעוצבת על פי החלום.

חניות אלו חורגות מחויות קנייה סטנדרטית, הן מכוונות לתשוקות ולווייב - ל"קטע" של כל אחד מאתנו - ולכל אחד מאתנו יש קטע או לפחות כל אחד רוצה שיהיה לו. לכל חנות קונספט יש חזון אתו היא קורצת לקבוצה אליה היא פונה. זה יכול להיות אופנה עלית, אורבנית, היפסטרית, טיפוח מוקפד או ריצה. המלאי בחנויות האלו ישתנה לעיתים קרובות על מנת להישאר מעודכן בסצנה הנכונה.

העיצוב והדקורציה של חנויות אלו, כצפוי, יהיה אסתטי, מוקפד ותואם את התפיסה של הקונספט והמוצרים שהיא מציעה. לא פעם קשורות החנויות לאדם מסוים, סלבריטאי, מעצב, זמר, שחקן או אפילו אלוף אולימפי. כל סממן שמחזק את המגמה התרבותית האופנתית הטרנדית שהן מציעות.

עזבו את המקלדת וצאו לחוות

מאחר ששופינג הוא חוויה, מעבר לרכישה, ויש לו יכולות לשנות ולשפר דברים (את המצב רוח בעיקר) למה לא תצאו לסיבוב קניות בחנויות הקונספט הכי מגניבות שיש? קוסמטיקה, איפור, ספורט תרבות, כל מה שאתן צריכות – פרקטיקה מעורבת עם קולטורה. הנה חמש חוויות שכדאי לכן לצבור תוך כדי העשרת עגלת הקניות שלכן, האמתית לא הווירטואלית.

קליניק. קליניק, ספק 500
חמש דקות של התייעצות יספיקו כדי להרגיש את ההבדל בחוויית הקנייה/ספק 500, קליניק

משב רוח ריחני

גם אם אתן לא נרקומניות של מוצרי טיפוח ואיפור כדי שתזהרו כשתכנסו לחנות הקונספט החדשה של קליניק, אתן עלולות למצוא את משב רוח הריחני והמוקפד שנושב ממנה מדבק. החלל המעוצב נראה כמו מיועד לאצור את המוצרים, הטיפולים, והייעוציים הכי טובים שניתן למצוא בתחום.

הרעיון החדשני של החנות, Service as You Like it, יוצר אפשרות לתת לכן את החוויה הכי נכונה - הוא מאפשר לכל אחת גם אם היא לא רוכשת מוצרים, לקבל, באופן אישי וחינם כמובן, יעוץ, טיפול או איפור כמו שהיא רוצה. ניתן לבחון את המוצרים אך גם להשיג כאלו שיושקו בחנות בראשוניות, בבלעדיות, והכי כיף, למי שזה עושה לה את זה, להשיג מוצרים שלא ניתן להשיגם ברשתות הפארם.

אבל כל זה לא הסיבה היחידה שהחנות מסומנת כיעד חובה – יש בה מוצרים מעולים, נכון, אבל מעבר לכך, מה שעושה את ההבדל הגדול זה הייעוץ המקצועי והטיפולים.

כל חברי הצוות עברו הכשרה קפדנית ותוך חמש דקות של התייעצות ניתן להרגיש את ההבדל בחוויית הקנייה – הייעוץ החל מפירוט של שגרות טיפוח יומיות ועד טיפים לאיפור, במפגש של אחת-על-אחת מתקיים באזור התייעצות פרטי למחצה, ומי שרוצה להגיע לאירוע כשהיא מאופרת במקצועניות כדאי לה לעצור שם בדרך.

בנוסף קיים בחנות גם חדר טיפולים מפנק, בו אפשר לבחור בין 6 סוגי טיפולים שנמשכים בין 5 ל- 20 דקות
החנות מיועדת לחובבות איפור וטיפוח ותיקות וחדשות - אם רק התחלתן ללמוד איזה מראה איפור מתאים לכן ואתן עדיין מתלבטות לגבי קרם הלחות הנכון תשאירו את זה לאנשי קליניק שיעשו לכן סדר בבלגן ואם אתן יודעות משהו על אמנות אחזקת המברשת, אין ספק שזה המקום בשבילכן.

קניון הזהב, ראשון לציון. טל' לקביעת תור 03-6202224

חנות סטורי פלוס. עמית גושר, ספק 500
רשת story+. למי שמבינים דבר או שניים בעיצוב/ספק 500, עמית גושר

הבית לבית מקורי

רשת story שמהווה בית למותגי אופנה נחשקים ומקוריים, משיקה חנות שמלבד פאשן כוללת פריטים שמכסים את המושג לייף סטייל בעיקר בתחום עיצוב הבית. היא מאפשרת לחובבי התחום, מלבד להרכיב מלתחה מנצחת, למצוא פריטים לעיצוב הבית באותם סטנדרטים - מקוריים וטרנדים עם קריצה מיוחדת.

הרשת מציגה את הקונספט החדש שלה באתר הבית ובחנות המתחדשת בשינקין story+ שכוללת פריטים לבית ומותגי ילדים. בקרוב תפתח חנות גדולה עוד יותר במתחם שרונה שכדאי להתכונן אליה מעכשיו - חובבי אופנה ולייף סטייל ישמחו לדעת שהחנות הענקית שתהווה מרכז עיצוב ואופנה תאגד בחלל אחד מותגי לייף סטייל רבים בקטגוריות של ריהוט, תאורה, כלים, טקסטיל גאדג'טים ועוד.

אלו מבינכן שמבינות דבר או שניים בעיצוב בוודאי יודעות להעריך את שלל המותגים שמציע הקונספט החדש, מותגים כמו MUTTO, Crosley Radio One World Interiors OMY OHH DEER , Tindra ו-Nobrow.

אלו יוציאו אתכן למסע שלם בתוך ארץ האפשרויות שלא נגמרות לעולם - צבעים, סגנונות, טקסטורות ומרקמים. כי כשאתם מעצבים את הבית וקניתם מיטה, בחרתם וילון או מצאתם את הארון הפרקטי ביותר והרגשתן שמשהו חסר ,משהו עם קריצה משהו מקורי טרנדי ומיוחד עם סיפור וערך אז תוכלו לתת קפיצה לחלל עצום שישלים את החלום.

Story+ שנקין 64 תל אביב ובקרוב במתחם שרונה

נייקי בנמל. נייקי, ספק 500
נייקי. חגיגה של אנדורפינים ואדרנלין/ספק 500, נייקי

למה שלא תעלו את הדופק?

כל המרתונים שמוציאים את כל תושבי העיר לרחובות הצוהלים, בארץ ובחו"ל, הם השתקפות הוייב שקיים בביצת הספורט והכושר המקומי. מבט מהיר על הרשתות החברתיות מציג חגיגה - חגיגה של אנדורפינים ואדרנלין מעורבבים עם זיעה שהדלק שלה הוא סטייל – בגדים, אביזרים, נעליים ומי שהציוד שלה מדליק, מקצועי, זוהר ומעוצב יותר מגבירה קצב ועפה מהר יותר או לפחות עפה על עצמה.

חנות הקונספט חדשה של נייקי בעזריאלי היא סוג של גן עדן לספורטאים וגם לאלו שהחיבור שלהן לכל פעילות גופנית היא אופנה. היא מתמקדת בקטגוריות ריצה, כדורגל, כדורסל, נשים ואופנת ספורט ומבטיחה לספק כל פריט שצריכים ספורטאים וגם ספורטאים פוטנציאלים – היינו אלו שמגוון המוצרים, העיצוב והחדשנות תריץ אותם לממש את הפוטנציאל.

תאי מדידה לנשים הכוללים עמדה מיוחדת לחזיות ספורט, תצוגה מיוחדת לנעליים ופינת ישיבה מסוגננת משלימים את אווירה הספורטיבית ששולחת את מי שנכנס אליה להעלות את הדופק.

מי שהמקום המועדף עליה להזיע הוא מסלול הריצה וכל קילומטר נוסף לרפרטואר שלה עושה אותה מאושרת כדאי שתבקר בחנות של נייקי בנמל תל אביב, שהקונספט המוחלט שלה הוא ריצה, ויש בה כל מה שאצנים צריכים אפילו במהלך ריצה – מים קרים, עמדת מתיחות, הטענה לסמארט-פון ועוד דברים שאנשים שרצים חולמים עליהם בלילה.

נייקי עזריאלי והנמל תל אביב

חנות המגדלור. רונה יצחק, ספק 500
המגדלור. מי שמחובר לעולם הספרים ידע להעריך את האווירה במקום/ספק 500, רונה יצחק

דוסטויבסקי היה מעריך

המגדלור הוא מקום לגמרי קונספטואלי, כי מה יותר קונספטואלי מספרות? על מדפי החנות אפשר למצוא ספרים שעוסקים בשלל תחומים – אמנות, עיצוב, אופנה, פוליטיקה, אקולוגיה לצד פרוזה סיפורת וספרות ילדים. סביר להניח שאוהבי המילה הכתובה ימצאו שם כמעט כל דבר כי לצד ספרים חדשים ישנם גם ספרי יד שנייה, הוצאות מהארץ ומחול וכן הוצאות עצמאיות.

גם שאר המוצרים בחנות מתכתבים עם התחום, תרתי משמע - היומנים, מחברות הסקיצה, הפוסטרים, החולצות והמשחקים, מרביתם קשורים לספרים ולדמויות ספרותיות. מי שמחובר לעולם הזה ידע להעריך את האווירה במקום, את הספות הנוחות שמאפשרות לשקוע בטקס כזה או אחר ואת המפגשים שיוזם המקום. ואם יש לכן חברים כאלו, ששמות כמו טולסטוי, טולקין או א.ב יהושע עושים להם את זה, תוכלו למצוא שם בשבילם מתנות והפתעות אחרות.

לבונטין 1 תל אביב ובאתר החנות

LightWave. באדיבות החנות, ספק 500
להמשיך ולפתח את הסצנה הכי מגניבה בסביבה/ספק 500, באדיבות החנות

העולם שייך לצעירים

וגם לצעירים ברוחם, שהסטייל שלהם קורץ לאופנת רחוב נושכת שנלקחת מסצנת ההחלקה על סקייט בורד. LightWave (לייטוויב) היא חנות המתמחה בתרבות ה- skate-street (סקייט סטריט), היא בעצם החלוצה של הסצנה בישראל. אם מדברים על קונספט הרי שלייטוויב שהוקמה ב-1997 נשארה נאמנה לעקרונות שלה במשך כל השנים לגבי אופי החנות והמותגים אותם היא מביאה.

אפשר למצוא בה ציוד סקייטבורד למקצוענים ולחובבים, סניקרס ואפנה אורבנית מתקדמת – הכול ברוח הענף. מלבד המותג SUPPLY שהוא המותג המוביל בסצנה היא כוללת מותגים נוספים מהמובילים בעולם כגון: Obey ,DGK ,Girl ,Chocolate ,Independent ,Santa Cruz ,Thrasher ומאות דגמי סניקרס מהמותגים: Nike SB , VANS ,Lakai.

החזון של החנות הוא להמשיך ולפתח את הסצנה הכה מגניבה והיא מהווה מקום מפגש לסקייטרים מכל הארץ. ולמי שרוצה לקבל השראה יש לחנות קבוצה של סקייטרים מקצוענים (בשפה מקצועית dreamteam) שמקבלים חסות מהחנות (ביגוד וציוד סקייטבורד).

בוגרשוב 72 תל-אביב ובפייסבוק

וואלה! NEWS בשיתוף קליניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully