וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוז אנד הוז: נעלי לואפלר רנדל נוחתות בישראל

27.3.2016 / 10:26

נסיכת השיק סולאנז' כבר סימנה וי כמעריצה אדוקה ואף התחתנה בנעלי המותג. גם גווינת פאלטרו, ג'סיקה אלבה ואן הת'וואי נשבו בקסם. את הנעליים הנשענות על עיצובים איכותיים וסגנון מוקפד שיכול לשתלב במלתחות אלגנטיות כמו גם בקז'ואליות, תוכלו החל מהשבוע להשיג גם כאן

סולאנז' נואלס מתחתנת בנעליים של לואפלר רנדל. יח"צ חו"ל,
נעליים ליום המאושר בחייך. סולאנז' נואלס בסנדלי לואפלר רנדל/יח"צ חו"ל

לואפלר רנדל הוא אחד ממותגי הנעליים והתיקים המסקרנים והמדוברים כרגע. את תשומת הלב של תעשיית האופנה הוא כבש בחוסר מאמץ עם עיצובים איכותיים אבל לא כאלה שנראים יקרים להחריד, וסגנון מוקפד שיכול לשתלב במלתחות קז'ואליות, ספורטיביות או על הסקאלה האלגנטית יותר. סולאנז' נואלס, האחות המגה-שיקית של ביונסה כבר סימנה וי כמעריצה אדוקה ואף התחתנה בנעליים של רנדל, וגם גווינת פאלטרו, ג'סיקה אלבה, אן הת'וואי וריס וויתרספון נשבו בקסם הזה.

את לואפלר רנדל ייסדה ג'סי רנדל לפני 12 שנים, בחורה ניו יורקית שהתקשתה למצוא נעליים שיקלעו בול לטעמה, יחד עם בעלה בריאן מרפי, שמהווה את הצלע העסקית בסיפור. הלייף סטייל הזוגי והמשפחתי של השניים מתועד ברשת ומציג מציאות עכשווית של ג'ינגול בין דירה סופר-מעוצבת בברוקלין, הריונות ושלושה ילדים, טיפוח הביזנס וחופשות אקזוטיות.

נעלי לאופר רנדל. יוסי מור,
עיצובים איכותיים אבל לא כאלה שנראים יקרים להחריד/יוסי מור

ובגלל שעיצובים מרגשים והזדהות עם ערכי המותג עושים לנו את זה - משמח לדעת שהחל מהשבוע ניתן להשיג גם בארץ נעליים של לואפלר רנדל. מדגם מצומצם מתוך קולקציית הקיץ נחת בשוז וובסטור, מיזם הנעליים של מורג מנטל וליהי צווילינגר שהחל כאתר אונליין לנעלי כלות והתרחב עם הזמן להיכל שמציע נעליים לכל מטרה.

כרגע מדובר בארבעה דגמי סנדלים מעור – אחד שטוח בצבע זהב, השני בעל עקב בינוני או גבוה ורצועות זיגזג (אותו הדגם שסולאנז' נעלה בחתונתה) בגווני ניוד, זהב ושחור, וגרסה שלישית וגבוהה עם רצועות כוכבים בשחור וזהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נעלי לאופר רנדל. יוסי מור,
מדגם מתוך קולקציית הקיץ כבר מוצע למכירה/יוסי מור

מורג, רוצים עוד, למה רק ארבעה?
"כן, גם אנחנו רוצות להביא הכל. ההחלטה הייתה שנשיק בשלב ראשון את הבסט-סלרים של המותג, שהם דגמים יותר קלאסיים עם טוויסטים עדינים. ובשלב מאוחר יותר נכניס עוד דגמים בקו טרנדי יותר".

ומה עם התיקים?
"בעונה הבאה יהיה לנו אגף של תיקים, תחום שעדיין לא נכנסנו אליו. אז סביר להניח שכן, אבל חשוב לנו לראות איך קהל הלקוחות שלנו מקבלות את המותג. באמת כל העניין עם הנעליים זה הנוחות ומרגישים את זה רק כשמודדים. זה משהו אחר".

טווח מחירים:
1,200-1,550 שקלים
להשיג באתר ובחנות השואורום - ה' באייר 38 (קומה 1-) כיכר המדינה תל אביב.

נעלי לאופר רנדל. יוסי מור,
דגמים קלאסיים עם טוויסטים עדינים/יוסי מור
נעלי לאופר רנדל. יוסי מור,
אופציות של עקב וגם שטוח/יוסי מור
נעלי לאופר רנדל. יוסי מור,
לחובבות הניוד/יוסי מור
נעלי לאופר רנדל. יוסי מור,
עקב בינוני לימים ארוכים/יוסי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully