וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום קשר לבריטני, לג'סטין או לבקהאם: בוטיק בישום נישה חדש

31.3.2016 / 16:21

הבושם ה"ייחודי" שלכם נפוץ הרבה יותר ממה שחשבתם. בוטיק בישום נישה שאינו כולל בשמי סלבס למיניהם או בשמי מותגי אופנה, עשוי להיות הפתרון למציאת הניחוח המושלם עבורכם. השמות אמנם משונים, אבל הניחוחות מהפנטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק תגידו מה נטיית אפכם ואולי יימצא עבורכם הניחוח המושלם. בוטיק בישום הנישה אינדיבידואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניחוח אישי הוא מרכיב חשוב ביותר בזהות. הוא מתקשר יותר מביגוד או אקססורי כי ניתן לחוש בו מבלי להסתכל. הוא מהווה חלק רגיש אך רב כוח של החוויה התחושתית האנושית. ניחוח יכול לעורר זכרונות, לקבוע מצב רוח וכמובן גם להוות כמשקל נגד לריחות לא נעימים. בושם שימש את בני האדם כבר בעולם העתיק. המצרים הקדמונים, הפרסים והרומאים היו מודעים לכוחותיו. הרומאים הם אלו שטבעו את השם פרפיום.

מכל מקום, פרפיום, טואלט או קולון - בושם הוא מוצר אופנתי יקר. מותגי אופנה ובישום מודעים להשפעתו ומשקיעים רבות בקידום בשמים באמצעות סיפורים הממצבים אותם על בסיס נטיית ליבו, שאיפותיו וחלומותיו של קהל היעד. אך מי שמעוניין בניחוח אישי וייחודי לא תמיד ימצא את מבוקשו על מדפי רשתות הפארם וחנויות הקוסמטיקה, מהסיבה הפשוטה שההיצע שם חוזר על עצמו.

שוק בישום הנישה המצומצם עשוי להיות המענה, וכעת הוא מתחיל את דרכו גם בארץ. האם הצרכן המקומי יעריך בשמים עם שמות משונים בעלויות לא נמוכות ובלי שום קשר לבריטני, לג'סטין או לבקהאם?בחברת שסטוביץ, מהמובילות בתחום הייבוא, השיווק, וההפצה של בישום בארץ, סבורים שכן. בוטיק בישום נישה חדש בתל-אביב הוא הבייבי הפרטי של גיא שסטוביץ, מנהל הפיתוח העסקי בחברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרון להיצע שחוזר על עצמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אינדיבידואל" או בשמו המלא "אינדיבידואל קבינט דה פרפיום", הוא בוטיק קונספט בשכונת נווה-צדק המציע למעלה מ-15 מותגי בשמי נישה מרכזיים, שלכל אחד מהם כ-9 עד 15 בשמים שונים. בעתיד, כך מובטח, יתווספו מותגים נוספים. כמו ברשתות בישום נישה בחו"ל כגון קריד (Creed), סיר טרודון (Cire Trudon), פרדריק מאל (Fredreic Malle) וג'ובוי (Jovoy), ניתן פה לנסות ולמצוא את הניחוח הנכון בהתאם להעדפות אישיות. עצי, פירותי, פרחוני, לימוני, תבליני, גברי, מתקתק, סבוני - רק תגידו מה נטיית אפכם ואולי יימצא עבורכם הניחוח המושלם.

בין המותגים פה, צרפתים ואיטלקים בעיקר, אך לא רק: פראפין (Frapin) הצרפתי המציע ניחוחות בהשראת קוניאק, ליקוויד אימאז'ינר (Liquids Imaginaires) הפונה לגברים, המותג הקטלוני סנטי בורגס (Santi Burgas) המזוקק מחומרי גלם ברי קיימא ידידותיים לסביבה, ביי טרי (By Terri) העושה שימוש בתמציות בריכוז גבוה ובבעלות טרי דה גינזבורג, יהודיה-צרפתיה אספנית אמנות ששימשה במשך 15 שנים כמנהלת הקריאטיבית במחלקת היופי של איב סן לורן, פרפום ד'אמפייר (Parfume D'empire) העושה שימוש בחומרי גלם היסטוריים, ועוד.

טווח מחירים:
390 שקלים - 1,700 שקלים
בוטיק בישום הנישה "אינדיבידואל - קבינט דה פרפום"
שבזי 40 נווה צדק, תל-אביב

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת לואן של סנטי בורגס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Terrific Oud של ביי טרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה-פלואי של מילר האריס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמואז'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבר רוס של פרפום ד'אמפייר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טומלטו של ליקוויד אימאז'ינר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויטיוור של לה גליאו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה שנטאן של נובילה 1942/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נובמבר של פראפין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully