וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבות טופשופ, היכונו: כל מה שצריך לדעת על האתר החדש

תמר מרקוביץ'

4.4.2016 / 15:37

ישראל היא המדינה היחידה שתפעיל בעצמה אתר מקומי, שייהנה משירות לקוחות בעברית, התאמות תוכן וקולקציה לטעם הישראלי, ושירות משלוחים נוח וזול. האתר יכלול מאות מוצרים שיחודשו מדי שבוע, בסנכרון מלא עם הקמפיינים הבינלאומיים, וחלק מהפריטים יוצעו לרכישה באתר בלבד

יח"צ - חד פעמי

ג'יג'י חדיד מאחורי הקלעים בקמפיין לטופשופ בשנה שעברה

בינואר האחרון עוד היה נדמה לחלק מהנפשות הפועלות בזירת האופנה והעסקים הישראלית כי מנכ"ל חברת גולף החדש, אלי מיזרוח, פצח במסע רכישות ראוותני ופזיז. קודם היתה זו חברת טופשופ, מיד אחרי כן נחתמה עסקת ענק עם Adika. מי שחיבר אחד ועוד אחד יכול היה לנחש את אשר מתרחש כעת עם קבלתה של קבוצת גולף אונליין את הזיכיון להפעלת חנות אינטרנטית מקומית של אחד ממותגי האופנה הגדולים והנחשקים בעולם - טופשופ.

ישראל היא המדינה היחידה שתפעיל בעצמה אתר סחר מקומי שיפעל באינטגרציה מלאה ומוחלטת עם הקבוצה העולמית, אך ייהנה משירות לקוחות בעברית, התאמות תוכן וקולקציה לטעם הישראלי וכן שירות משלוחים נוח וזול.

עם רכישת אתר השופינג הישראלי Adika נוסדה פלטפורמת גולף און ליין, שבה משמש דדי שוורצברג יזם החברה. יכולות בניית המותג הגבוהות שהוכיח Adika לצד מיומנות לוגיסטית, מענה שירות לקוחות ומערך צילומים המאפיינים חברות אונליין (ושונות לחלוטין מאלו הנדרשות מחנות או רשת אופנה פיזית) הרשימו גם את הבריטים, אשר נאותו לאחר חודשים של חיזורים להעניק את הזיכיון לחברה מקומית כאמור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשורה משמחת לפאשניסטות המקומיות. טופשופ לאביב-קיץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת טופשופ נחשבת למעצמת אופנה בריטית ואחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של עולם האופנה. בשנת 1994 נפתח סניף הדגל הנודע שלה בכיכר אוקספורד המשתרע על 90,000 מ"ר . עד היום נחשב הסניף לחנות הריטייל הגדולה בעולם, אליה מגיעים כ-500,000 לקוחות בכל יום. ביחד עם זארה נחשבת הרשת למהפכת הייצור המהיר וגם לאלופת המיתוג וחביבת הסלבס.

טופשופ נחשבת חלוצה בתחום שיתופי הפעולה באופנה וידועה גם בטיפוח כישרונות צעירים בתחום האופנה הכוללים בין השאר את כריסטופר קיין, מדאם קיריצ'וף, ריצ'רד ניקול ומארי קטרנזו. הקולקציה שעיצבה קייט מוס בשנת 2007 היתה הראשונה, ואחר כך הגיעו קולקציות של האמנית סטלה ויין, מרי קטראנצו, לואיז גריי, קנדל וקיילי ג'נר ובקרוב גם קולקציית בגדי ריקוד ואימון בעיצובה של ביונסה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלוצה בתחום שיתופי הפעולה. טופשופ לאביב-קיץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן זהו המותג היחיד המציג באופן קבוע בשבוע האופנה בלונדון ולאחרונה חגג 10 שנות מתן חסות ל-New Gen התומך במעצבים בריטים צעירים המקבלים במה להציג את הקולקציה שלהם בשבוע האופנה ולמול עיתונאים מרחבי העולם. כאמור עצם הבחירה מהווה הבעת אמון ביכולות המקצועיות הטכנולוגיות והשיווקיות המתקדמות של קבוצת גולף אונליין.

אתר טופשופ יכלול מאות מוצרים שיחודשו בתדירות שבועית, ובסנכרון מלא עם קמפיינים בינלאומיים, כאשר חלק מהפריטים יוצעו לרכישה באתר בלבד. דדי שוורצברג מדגיש את היתרונות לצרכנים: "האתר עתיד לשלב את הנראות והניחוח הבינלאומי, יחד עם שירות לקוחות מסור בשפה העברית, חווית קנייה נגישה וזמני אספקה מהירים".

פירוט השליחויות באתר טופשופ הישראלי:
משלוחים חינם דרך דואר ישראל ( בהזמנה מעל 60 שקלים)
החזרות חינם דרך דואר ישראל
שליח עד בית הלקוח: ללא עלות ברכישה מעל 299 שקלים,
ובעלות 15 שקל עד 299 שקלים.
הטבות: 10% הנחה לקנייה ראשונה באתר, לנרשמות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully