וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שגורמת לדולי פרטון להיראות סבבה: הסטייל המחריד של קייטי פרי

ליאת להב

8.4.2016 / 7:00

לקייטי פרי יש סטייל שנוי במחלוקת וזה לא דבר חדש. אך לאור הופעתה בטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי שהתקיים השבוע בלאס וגאס, קשה שלא להעלות שאלה מהותית ונוקבת - האם מדובר במתלבשת הגרועה ביותר שקמה לתעשיית המוזיקה אי פעם? להלן כתב התביעה

אתר רשמי

בווידיאו: הופעתה המשותפת של סוכריית הפופ עם דולי פרטון בטקס שהתקיים בתחילת השבוע

אל טקס פרסי מוזיקת הקאנטרי שהתקיים בתחילת השבוע בלאס וגאס הגיעה קייטי פרי כשהיא לבושה במראה קאו-גירל נוצצת. האאוטפיט כלל חליפת חצאית תכולה מטאלית, קרופ-טופ ורוד חושף בטן, גרבי רשת, וחגורת אבזם התואמת למגפי בוקרים בהדפסי פרה ורודים.

כל זה לא אמור להפיל אותנו מהכסא. הפופ-סטאר הפרובוקטיבית בעלת הסטייל השנוי במחלוקת ידועה בחיבתה למראה פלסטיקי-קריקטורי זול וצעקני. שיער זרחני, חיבה לצבעי ניאון, מחשופים מביכים, ריבועים בשיניים או חזיות קאפקייקס הם באמת הצרות האופנתיות האחרונות שיש לקייטי פרי על הראש. כשזה מגיע לאופנה, הזמרת האמריקאית ממש לא מפחדת לקחת סיכונים, ועל זה כנראה שראוי להצדיע לה. ועם זאת, מדובר בסאגה מתמשכת שהגיע זמנה להסתיים. כי כידוע, אפילו ליידי גאגא התבגרה.

קייטי פרי בטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי בלאס וגאס. GettyImages
ידועה בחיבתה למראה פלסטיקי-קריקטורי זול וצעקני, אבל כידוע - אפילו ליידי גאגא התבגרה. פרי בטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי, השבוע/GettyImages

אל תתנו לקלות בה ניתן להגדיר את הסגנון המובהק של פרי לבלבל אתכם. על סקאלה אופנתית רחבה צצה לה מדי שבוע דמות אחרת: בתולת ים פתיינית, סוכריה על מקל, ארטיק רמזור, קרוסלה בקרקס, עץ אשוח מהבהב, דרדסית מבולבלת או ג'סיקה ראביט על בוטוקס.

שיטוט בסניפים הרבים של משטרת האופנה באתרים הנחשבים מעלה גיחוך. בשנים הראשונות לקריירה של האושייה התוססת נזרקו לאוויר העולם המילים "מייקאובר", "ניו לוק" ו"תסרוקת חדשה" משל היה מדובר בכותרות המצדיקות אייטם. עד שהיה ברור לכולם שיום בו קייטי פרי מציגה מראה חדש הוא ככל הנראה עוד יום בו זורחת השמש.

יש שיאשימו את המחדלים האופנתיים בידידות עם ג'רמי סקוט, המנהל האמנותי של בית האופנה מוסקינו, לו היא שומרת אמונים על השטיחים האדומים ואף מציגה נוכחות פרזנטורית בתצוגות. מה שקרל לגרפלד לקריסטן סטיוארט ואוליביה רוסטאן לקים קרדשיאן זה ג'רמי סקוט לקייטי פרי. ויסלח לי אלוהים על ההשוואה. כל זאת לא הפריע לכוכבת הצבעונית לקבל קמפיינים למותגי-על כמו אדידס ו-H&M, להוציא קולקציית לק בשיתוף עם מותג הטיפוח OPI ולהשיק קו בישום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קייטי פרי ודולי פרטון בטקס פרסי מוזיקת הקאנטרי בלאס וגאס. GettyImages
מפגן ראווה גרוטסקי. בהופעה משותפת עם נסיכת הקאנטרי של שנות השבעים דולי פרטון, השבוע בטקס/GettyImages

ההשוואה בין הקו האופנתי לקו המוזיקלי מתבקשת. כאמור פרי מציגה סטייל סכריני מובהק בלוקים חושפניים על גבול הזנותיים, בעזרת אאוטפיטים שמציגים מראה זול ומצועצע שלא ניתן להעלם ממנו. מבחינה מוזיקלית, התפוקה דומה.

פרי עושה פופ מזוקק, על פי רוב בלי סטיות לז'אנרים אחרים. מאוד ילדותי, מאוד "אין יור פייס", לרוב בהפקה מושקעת אך זולה, שנרקחה במטרה לייצר להיטים. "איי קיסד א גירל", להיט הפריצה שלה, הוא לכאורה חתרני (שיואו, נישקתי בחורה!) ועם זאת, נראה כי הוא לא מנרמל נטיות להט"ביות אלא יותר מחריגה את הסיטואציה.

נחזור לפן האופנתי. חשוב להיות הוגנים: אמנם רוב הופעותיה הפומביות של פרי בלתי נשכחות במובן המאוד רע של המילה, אבל יש גם כמה רגעים שזכורים לה לטובה, ביניהם שמלת הפסיפס המלכותית של דולצ'ה וגבאנה ששולבה עם אביזרים מוצלחים -כתר ותכשיטים - אותה היא לבשה אל גאלת המטרופוליטן ב-2013; שמלת התווים הנסיכותית של ולנטינו שלבשה אל טקס הגראמי ב-2013; ושמלת פראדה חובקת הגוף בגוון ורוד בייבי, ששולבה עם שיער כהה ונפוח בסגנון רטרו. המשותף לכל המראות - היעדר טונים צעקניים ומצועצעים.

מבט מקרוב על התופת

קייטי פרי בטקס פרסי המוזיקה, מרץ 2015. GettyImages
אלוהי הסטייל נמצא בפרטים הקטנים גם במקרה הזה?/GettyImages

הרצון של קברניטי עולם האופנה להראות שאפשר גם אחרת היה ניכר בשערי המגזינים אותם עיטרה. ביולי 2013 זכתה פרי לככב לראשונה על שער ווג ארה"ב. הזמרת כבר כיכבה בעבר על שער המגזין טין ווג ואף קישטה את עמודי הכרומו של ווג איטליה, אך זוהי הייתה הופעת הבכורה שלה על מגזין האופנה החזק בעולם. מחלקת הסטייל של אנה וינטור הגשימה את יעדה: בשער נראתה סוכריית-הפופ כשהיא לבושה בשמלה בהירה חושפת כתף של המותג המוערך רודארטה, המעוטרת ברקמות פרחים אדומים ועלים כחולים, במראה של שלגייה נקייה ותמימה. הצילום, עליו היתה חתומה אנני ליבוביץ', הציג לראשונה לוק בוגר ומלא בקלאסה.

באוקטובר 2014 לקח מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי את המושכות האופנתיות והציג את אחד השערים היפים של פרי אי פעם. בשמלת קוטור אדומה, מבריקה ומפוסלת בעיצוב ג'ורג'יו ארמני, ציינה נערת השער היפה בסמליות מתבקשת את יום הולדתה ה-30. מי שחשב בזמנו שמדובר בניצנים של שינוי, טעה ובגדול. לפניכם למטה כמה רגעים מביכים ובולטים ברזומה הסטייל של פרי. מהו האאוטפיט המחריד ביותר? סמנו את הבחירה שלכם.

מגזיני האופנה המובילים מוכיחים שאפשר גם אחרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי פרי במראה בוגר וקלאסי. מימין: שער הארפר'ס בזאר, אוקטובר 2014; משמאל: שער ווג ארה"ב, יולי 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully