וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה נופפה באצבע משולשת להורי החתן ועוררה סערה אלימה

12.4.2016 / 0:02

היום המאושר בחייה? כלה עשתה תנועה מגונה להורי החתן והרגיזה את חמה לעתיד שהסתער עליה, סטר לה והפיל אותה לרצפה. הסצינה הכואבת הזו תועדה בווידאו והנה היא לפניכם

יוטיוב

אוהבים לצפות בסרטי חתונה? גם אם לא - את סרט החתונה הזה אתם לא רוצים לפספס. כלה רוסייה בשם לנה נופפה אצבע משולשת להורי החתן והרגיזה את חמה לעתיד שקילל אותה והסתער עליה במכות.

בתקשורת המקומית דווח, כי התקרית הביזארית הזו התרחשה בעיצומה של קבלת הפנים בחתונה, כשהמצלמה התמקדה בכלה והיא בחצי חיוך וקריצה שלחה אצבע משולשת להורי החתן. לנה המתוקה כנראה חשבה שהם יקבלו את זה בהומור, אבל אז הרוחות באולם התלהטו, כשאלה היו דווקא האורחים באולם שדירבנו את אב החתן להגיב. "מה זה לעזאזל? שימי את האצבע האמצעית שלך על הצלחת ואני אחתוך אותה בסכין", אמר אחד האורחים ואחר הוסיף: "קדימה, תהרוג אותה".

כלה עושה אצבע משולשת להורי החתן. צילום מסך
הכלה עוררה סערה בחתונתה אחרי שעשתה אצבע משולשת להורי החתן/צילום מסך

מהר מאוד אב החתן איבד את עשתונותיו והחל לצרוח עליה: "את פרה משוגעת. עופי מפה! ארורה שכמותך. בזבזתי הרבה כסף על החתונה הזאת וזה מה שאת עושה?". הויכוח הפך במהרה לקטטה אלימה שבסופה הכלה מצאה את עצמה בוכה על הרצפה.

לא ברור אילו משקעים קיימים בין הכלה להורי החתן, שבוודאי לא ממש מרוצים מהבחירה של הבן שלהם, אבל אולי אלה בקבוקי הוודקה הריקים על השולחן שתרמו להתפרצות המפתיעה הזו. והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.

עוד באותו נושא

גילתה שבעלה יוצא עם אישה אחרת - בשידור חי של חתונה בטלוויזיה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • כלה
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully