וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדיקה את הטייטל "מוזה": קריסטן סטיוארט בקמפיין החדש של שאנל

ליאת להב

10.4.2016 / 12:30

הקמפיין של קולקציית PARIS IN ROME לסתיו 2016/17, שהוצגה בתצוגת האמנות של בית האופנה הצרפתי בעיר רומא, מציג צילומי שחור-לבן מוצלחים של המוזה האפלה. סטיוארט בת ה-26 נכנסה לתפקיד של שחקנית איטלקיה פתיינית, וזה יושב עליה מעולה

אתר רשמי

בווידיאו: הסרט הקצר "Once and Forever" בבימויו של קרל לגרפלד ובכיכובה של קריסטן סטיוארט על חייה של קוקו שאנל האגדית

אחרי שהקשר הפורה בין קרל לגרפלד למוזה שלו, השחקנית קריסטן סטיוארט, הגיע לשיאו בסרט קצר בבימויו ובכיכובה, כעת הם מציגים יחד קמפיין חדש ומוצלח של שאנל. הקמפיין מציג את קולקציית "PARIS IN ROME" לסתיו 2016/17, שנראתה בתצוגת מטייה ד'אר (תצוגת האמנות) של בית האופנה הצרפתי בבירה האיטלקית בדצמבר 2015. עיר הסרטים צ'ינצ'יטה, אשר בפאתיה הדרומיים של רומא, הפכה ליום אחד לפריז של פעם, על כל השלכות הסטייל המשתמעות מכך.

סטיוארט נכנסה לתפקיד של שחקנית איטלקיה צעירה ופתיינית המצטלמת בדירתה הפריזאית בגרביוני תחרה סקסיים. "סטיוארט היא ליהוק מושלם לייצוג האישה השאנלית של היום", אמר מעצב האופנה המאוהב לאתר WWD. סדרת הצילומים תתפרסם במלואה בגיליונות חודש יוני של מגזיני האופנה המובילים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ליהוק מושלם לייצוג האישה השאנלית של היום"./מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית שחגגה אתמול יום הולדת 26, משלבת כבר כמה שנים בין קריירת המשחק לסטייל המשובח בו היא אוחזת, ולא מפסיקה לייצר כותרות אופנתיות. הכל בזכות אאוטפיטים מעוררי השראה ודרס-קוד מעורר קנאה שבנוי בעיקר על טהרת השאנל.

שיתוף הפעולה בינה לבין קיסר האופנה הנצחי החל בשבוע האופנה בדצמבר 2013, אז רצו שמועות על עבודה משותפת בין שני הכרישים, כשלבסוף הגיעה ההכרזה של בית האופנה היוקרתי על סטיוארט כפרזנטורית. השניים נפגשו לראשונה בתחילת 2012, כשסטיוארט הצטלמה להפקת אופנה בפריז כשהיא לבושה בשמלות הקוטור של שאנל, שהפכו במהרה למועדפות עליה באירועי השטיח האדום. עם ליהוקה לקמפיינים, השחקנית נכנסה לנעליהן של מצודדות אחרות ששימשו בעבר פרזנטוריות של בית האופנה - בלייק לייבלי וקירה נייטלי.

מחווה קולנועית

תצוגת האמנות של שאנל הפכה את רומא לפריז של פעם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד תהיה לנו פריז, גם אם היא ברומא. ולהפך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלבת בהצלחה בין קריירת המשחק לסטייל המשובח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully